جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۴
۴
بذپاش:

حامیان‌متحصنان‌مجلس‌ششم معاون‌وزیرشدند

يکشنبه ۲۸ مهر ۱۳۹۲ ساعت ۱۶:۳۶
کد مطلب: 320574
نمایند مردم تهران در مجلس طی تذکری به رئیس‌جمهور از برخی انتصابات در سطوح معاونین وزرا انتقاد کرد و گفت: کسانی که در همراهی متحصنین مجلس ششم از سمت‌های اجرایی استعفا داده بودند دوباره به جایگاه قبلی خود بازگشته‌اند.
حامیان‌متحصنان‌مجلس‌ششم معاون‌وزیرشدند
به گزارش جهان به نقل از فارس ، مهرداد بذر‌پاش نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی طی تذکری به رئیس جمهور از برخی انتصابات در سطوح معاونین، وزرا انتقاد کرد و گفت: کسانی که در همراهی متحصنین مجلس ششم از سمت‌های اجرایی استعفا داده بودند دوباره در جایگاه معاونین وزرا به کار گمارده می‌شوند.

وی در این تذکر مکتوب نوشته است: کسانی که حاضرند از روش‌های غیرمعمول برای پیشبرد اهدافشان استفاده کنند آیا می‌توانند مجدد همان مصادر به کار گرفته شوند در صورتیکه این نظام همان نظام است، با همان ظرفیت‌ها .حال چه تضمینی است که این امر دوباره تکرار نشود؟

نماینده مردم تهران در تذکر دیگری خطاب به رئیس‌جمهور با اشاره اظهارات روحانی در دانشگاه تهران مبنی بر خالی بودن خزانه، تصریح کرده است که این اظهارات در آستانه مذاکرات هسته‌ای، خلاف منافع ملی و با توجه به تجربه بالای جناب رئیس‌جمهور، از وی بعید بوده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


ناشناس
سازمان بیمه سلامت را دریابید
متاسفانه آب از سر چشمه گل است
جمال
خود این اقا مهرداد چه کاره بودند واز کجا امدند کی پشت یک جوان است که مدیر بزرگترین خودرو سازی ونماینده می شود !!!حالا امده دارد نسخه می پیچد !
موسوی
یکی نیست بپرسه خودت چرا شدی رییس سایپا با این سن کمت یا اونهمه شغل مهم باهمدیگه کگرفتی اول اینو جواب بده لطفا