چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 1 May 2024
 
۸
۳۲
شعار «مرگ بر آمریکا» در خانه ملت طنین‌انداز شد؛

مشت‌های گره کرده نمایندگان مردم در پاسخ به خاطرات مجعول

يکشنبه ۲۸ مهر ۱۳۹۲ ساعت ۰۹:۳۹
کد مطلب: 320466
نمایندگان مجلس شورای اسلامی در حمایت از مواضع علی لاریجانی شعار «مرگ بر آمریکا» سر دادند.
مشت‌های گره کرده نمایندگان مردم در پاسخ به خاطرات مجعول
به گزارش جهان، علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در ابتدای جلسه علنی امروز یکشنبه پارلمان طی سخنانی به برخی از مسائل جاری کشور اشاره کرد.

وی در سخنان خود به مذاکرات کشورمان با طرف‌های غربی و همچنین طرح برخی موضوعات درباره مواضع امام خمینی (ره) پیرامون مسائل داخلی و بین‌المللی اشاره کرد.

 به انقلاب رنگ‌ها در حجاب نیاز نداریم

رئیس مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: به خاطر می‌آوریم که در دوره اصلاحات و دوم خرداد عده‌ای تلاش کردند با ارائه ناقص و ظاهری تفکر مدرن میدان را برای تاخت و تاز به ارزش‌های اسلامی و انقلابی باز کنند و گاه با تمسخر نسبت به مقدسات انقلابی در رسانه‌ها مطالبی را درج کنند که همین امر موجب درگیری‌ها و سایش نیروها شد.

وی ادامه داد: در دوره ۸ ساله گذشته که متاسفانه به ریش اصولگرایان گره خورد، نیز عده‌ای با طرح افکاری خام نظیر مکتب ایرانی و گذر از دین نوع تفکر ناشیانه ناسیونالیستی را در رسانه‌ها مطرح کردند که موجب کشمکش نیروهای مومن و انقلابی شد.

لاریجانی اضافه کرد: امروز هم مجددا حرف‌هایی شنیده می‌شود که نشانگر آن است از مسیر گذشته در دو دوره متفاوت سیاسی دریافت روشنی حاصل نشده است. امروز کشور آنقدر از نظر اقتصادی و دیپلماتیک مشکل دارد که اگر همه اراده‌ها به این امور معطوف شود، ممکن است بتوان مشکلات معیشتی مردم را سامان دهد.

رئیس مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: زمان نظریه‌پردازی‌های بی‌پایه و جریان سازی رسانه‌ای که حاصلی جز تنش ندارد نیست. امروز ما نیاز به انقلاب رنگ‌ها در حجاب نداریم. همیشه در اکثر روستاها زنان با لباس‌های رنگی حجاب داشته و دارند و کسی هم ایرادی نگرفته است. این امور جنبه عرفی و تناسب با محل دارد. اصل بر پوشیدگی و عفاف است. امروز اگر نیاز به انقلابی باشد به جای انقلاب رنگ‌ها نیاز به انقلاب جهت بهبود معیشت مردم است. به انقلاب اراده‌ها به انقلاب انگیزه‌ها در تحقق اسلام و صیانت از دین و میراث امام و شهدا و عزتمندی داریم.

وی افزود: ممکن است در جامعه عده‌ای شل دین باشند اما شل دینی هنر نیست که به آن افتخار شود و آن را ترویج کنند آنهم کسانی که از بیوت صالحه انقلاب هستند. تربیت انسان‌های مسلکی و مومن و انقلابی هنر است که باید مورد توجه صاحب‌نظران و رسانه‌ها قرار گیرد.

لاریجانی: طرح مساله نامه به امام درباره آمریکا به ضرر منافع ملی بود

لاریجانی اظهار داشت: نقل شد که طی نامه‌ای به امام چندین مطلب منجمله مطالبی راجع به آمریکا ذکر شده بود و امام هم در این موضوع اقدامی نکردند سؤال این است طرح این مسئله در رسانه‌ها که مربوط به سال‌ها قبل است و رهبری زمان نیز درباره آن تصمیم خود را گرفت بود چه خاصیتی دارد. آیا در شرایطی که ما با صحنه بین‌الملل داریم طرح این مسائل که طبعا موجب کشمکش درونی در کشور می‌شود و سایش نیروها را در پی دارد، چیزی جز ضرر برای آن قابل تصور است؟ آیا این معنای غلط را به دیگران القا نمی‌کند که نوعی دلدادگی و شیفتگی و ذوق‌زدگی برای کار با آمریکا و غرب در نهان سیاست‌ورزان و جریان رسانه‌ای کشور مطرح است، و این تلقی غلط مایه‌ای گرانفروشی در مذاکرات و بی‌عزتی در صحنه جهانی برای ما نیست؟

رئیس مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: بنده اینگونه اقدامات را عقلا به ضرر منافع ملی کشور می‌دانم و از رسانه‌ها و صاحبان تریبون و صاحب‌نظران می‌خواهم در شرایط حساس کنونی که در کوران مذاکرات حساس و مهمی هستیم، در طرح مسائل همه جوانب را بسنجند و هزینه کشور چه در بعد خارجی و چه در اختلاف‌افکنی در داخل افزایش ندهند و تلاش کنند همه اراده‌ها به سوی بالا بردن توان اقتصادی کشور و رونق تولید و کارآفرینی معطوف شود که متاسفانه این چنین نیست.

پس از پایان یافتن نطق پیش از دستور رئیس مجلس نمایندگان با شعار «مرگ بر آمریکا» حمایت خود از مواضع علی لاریجانی را اعلام کردند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


محسن
پس خاطره ایت الله هاشمی در مورد ایت الله خامنه ای از امام در مورد مناسب بودن ایشان برای رهبری نیز مجعول است
France
کسی که خواب باشه رو میشه بیدار کرد ولی کسی که خودشو بخواب زده نه.
اگر کمی از فکرت استفاده کرده بودی می فهمیدی که خاطره مربوط به رهبری آقا توسط چندین نفر از جمله ایت الله طاهری خرم ابادی و خلخالی و گل سرسبد همشون مرحوم حاج احمد اقا تایید شد.
در ثانی این از زرنگی هاشمی و نوچه هاش بود که رهبری اقار و منوط به خاطره گویی ایشون بکنن که اگر دقیق به حرفهاشون نگاه کنید ایشون تا اخرین لحظات از بیان این خاطره امتناع کردن تا اینکه حاج احمد زنگ می زنن و به ایشون میگن خاطره ات رو بگو. این مطلبیه که خود اقای هاشمی اذعان می کنن که حاج احمد زنگ زد و بهش گفت خاطره ات رو بگو.
حالا شما سینه چاکا وقتی برای توجیه کشف و شهود تک نفره و شاذ اربابتون کم میارید بند کنید به این مطلب.
شاهنگیان
آقا محسن

اول اینکه برای آن مطلب چند شاهد عادل وجود داشت . نه اینکه آنقدر محرمانه باشد که حتی تایپ هم نشده باشد!

دوم اینکه بیان اینجانب این نیست که آقای هاشمی این نامه را ننوشته اند بلکه این نامه در صورت صحت کتابتش، حتی ارزش پاسخ را هم نداشته و شاید حضرت امام مراعات ایشان را کرده اند و یا شایدهای دیگر که خدای ناکرده بنده نمی خواهم نسبت به نظر امام احتمال در جهت افکار خود بیان کنم .
...! آنچه در مورد آیت الله خامنه ای نقل شده است یک خاطره نیست. بلکه صریح فرمایش حضرت امام است که به جز هاشمی دیگران هم نقل کرده اند. از جمله فرزند امام احمد آقا.
مرگ بر آمریکا مرگ بر آمریکا
Iran, Islamic Republic of
مرگ بر روسیه مرگ بر روسیه
United States
آمریکا و اسرائیل با همن
پس مرگ بر هردوتاشون
Iran, Islamic Republic of
این دوست ما ظاهرا در خاطره و دفترچه خاطرات و هاشمی بدجوری مونده! انگار توی این مملکت فقط هاشمی دفترچه خاطرات داره!
حسین
Iran, Islamic Republic of
بنده خدا آقای هاشمی ادم دلش براش میسوزه!!! یه روز همین آقایون سینه چاک زیر پا گذاشتنش و حالا که به نفعشون شده، شده آیت الله هاشمی!
حالا بماند که آقای هاشمی و خانواده گرامیشون هم ادعای رهبری انقلاب و هم عامل به رهبری رسیدن آیت الله العظمی خامنه ای رو به مقام رهبری میدونن!!!
طاهر
Iran, Islamic Republic of
آقا حسين سلام
ما دلمون به حال شما مي سوزه كه به خاطر ناداني و حقد و كينه ديگران آخرتتان را چقدر مفت و بي بها مي فروشيد. واقعا" كه بعضي ها چقدر بدبختند!!!!!!!!!
ببخشین آقا محسن! شما همون محسن داداش فائزه خانم هستین؟ حال همشیره اتان خوبه؟
United States
الحمدالله اما ظاهرا شما بهتری
اميرحسين
چقدر وسعت ديد شما كوچك و كوتاهه

تمام اين خاطره گويي ها ي كذب در كنار گره زدن مسئله رهبري به خاطره هاشمي و تيترهاي امروز سايت اقاي هاشمي درباره نقش خاطره ش در انتخاب رهبر و ...

همگي داد مي زند كه تمام اينها نقشه شيطاني از پيش طراحي شده بود!

خدا بدادشان برسد. چون ريشه خودشون رو با اين كار مي زنن

مرگ بر آمريكا
مرگ بر منافق
Iran, Islamic Republic of
مرگ بر منافق مرگ بر تحجر
راست می گی ، تحجریعنی همین که وقتی می بینند باهرترفندی ره به جائی نمی برند به عقب برگشته وخواب نما می شند وخاطره اززمانهای دورمی گویند ، این یعنی تحجر ، مرگ برمتحجر ومنافق
سینا
Iran, Islamic Republic of
تصمیم نهایی رو مجلس خبرگان گرفت، خبرنگان ملت هم با یک خاطره شخصی رو انتخاب نکرده و نمی‌کنند.
ربطش چیه محسن جان
United States
خودت بهتر می دونی
فیلم نکن
به کوری چشم دشمنانش ، آن زمان هاشمی آخرین نفربود که این مسئله رامطرح کرد حاج احمد آقا هم کسی بود که بارها ازطرف امام این مسئله رامطرح کرد .
جالب است که درخبرگان،پیشنهادشورای رهبری مطرح بود وهاشمی دم برنیاورد ،تاموقعی که نزدیکان امام آمدند وباایشان درمورد آن خاطره صحبت کردند وایشان هم یکباره رفتند بالای منبر وخاطره رانقل کردند....!!
حمید از خرمدره - زنجان
بنده خدا انتخاب حضرت آقا لطف عنایت امام زمان ارواحنا فدا بوده و بس خواهشن رهبر عزیزمان را داخل این مسائل نکنید
آقا چه عجـــــــــــــــــــــــــــب!
دیدیم آقای لاریجانی بر خلاف رفتارهای چند سال اخیرش داره صحبت های درست و به جا می فرماید
بازم خوبه دستش درد نکنه
ایوالله
نمیدانم چرا میخواهند القا کنند که انتخاب اقای خامنه ای - توسط اقای هاشمی صورت گرفته یعنی نمایندگان مجلس خبرگان از خودشان اراده ای نداشتند - حتی به نظر بعضیها اقای هاشمی از پیشنهاد برای انتخاب اقای خامنه ای جا خورده بود - شاید فکر میکرد او را انتخاب کنند -
امیدوار
] ک سوال چرا نمایندگان محترم بعد از دو سال تاره یادشان افتادهکه اقای هاشمی چی فرموده اند یا نمی خواستن در دولت دهم مشکلی بیافرینند
maryam
Iran, Islamic Republic of
حقوق مادام لعمر وماهی5میلیون خانه مجانی ماشین مجانی .من هم باشم میگم مرگ بر آمریکا
توپول می گیری شعار می دی ؟؟!!!
علی
سلام.احتمالاً شما هیچ زخمی از آمریکا در بدن ندارید. بیانات حضرت امام (ره) در مورد آمریکا را فراموش کرده ایم.وقتی آمریکا آمال و آرزوی کسی باشد دیگر نمی شود جنایات آمریکا را به او گفت زیرا نه اصلیت آمریکا را می شناسد و نه می خواهد از شرارت های آمریکا چیزی بداند.ما با کسی دشمنی نداریم اما دنیا خواهان و مستکبرین با ما دشمنند.شیطان با ما دشمن است.برای اندکی متاع دنیوی همه چیز خود را می خواهیم تقدیم آمریکا کنیم.تبلیغات آمریکایی و صهیونیستی در کنار غفلت بعضی از مسولین گذشته و حال باعث جذابیت شیطان بزرگ شده است.
اميرحسين
از قديم گفتن درويش همه را به كيش خود پندارد.

لابد شما خودت اين چيزا رو ميگيري و مياي كامنت ميدي كه فكر مي كني بقيه هم اينطوريند
الف
Iran, Islamic Republic of
نظرات ما سنگ داره منتشر نمیکنید؟؟؟
نمیدونم با اینکه مقامات آمریکایی به صراحت اعلام میکنن ما به فکر منافع اسرائیل هستیم اما این آقایون سینه چاک آمریکا اصلا نمیخوان باور کنن! واقعا جالبه...

به راحتی حرف اسرائیل که مثلا ناراحتند رو قبول میکنن اما .....
شما اگه الان به ما میگید باعث خوشحالی اسرائیل داریم میشیم چرا خودتون سال 88 که همین نتانیاهو به شدت ازتون حمایت میکرد، کارهاتون رو محکوم نکردید؟؟؟
اسرائیل چرا باید ناراحت باشد؟؟ هان؟
وقتی آمریکا انقدر خوشحال است که ایران قراره امتیازهای خیلی خوبی بده جرا اسرائیل ناراحت باشه؟؟؟؟

به سخنرانی مقامات آمریکا مراجعه کنی متوجه میشی مردم حق دارن نگران باشن.
ما اگر به توافقی برسیم و تعهدی بدیم باید به وظیفه ی شرعی و قانونیمون عمل کنیم اما اونها آیا پای تعهدشون میمونن؟؟؟
مطمئنا میزنن زیرش.
امام خامنه ای هم آمریکا رو دولتی عهد شکن نامیدند.
حسین
Ghana
تاریخ تکرار می شود ابوهریره از رسول الله آنقدر احادیث جعل کرد که بیش از زمان درک نبی گرامی بود رفسنجانی ابوهریره زمان از جیب مبارک اش هر روز جعلیاتی را در خواهد آورد این چندتا اولشه
جوان دهه 60
یادش بخیر 3 یار امام بهشتی خامنه ای هاشمی ؟؟؟؟