سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 30 Apr 2024
 
۶
۳۵

از بدل رئیس‌جمهور در معارفه تا حضور پررنگ زنان اصلاح‌طلب

دوشنبه ۲۲ مهر ۱۳۹۲ ساعت ۱۹:۲۵
کد مطلب: 319487
مراسم معارفه معاون جدید رئیس جمهور در امور زنان و خانواده با حاشیه‌هایی همراه بود.
از بدل رئیس‌جمهور در معارفه تا حضور پررنگ زنان اصلاح‌طلب
به گزارش جهان به نقل از تسنیم، مراسم تودیع و معارفه معاونان جدید و پیشین امور زنان و خانواده ریاست جمهوری عصر امروز با حضور تعداد زیادی از فعالان زن در سالن شهید بهشتی نهاد ریاست‌جمهوری برگزار شد.

* در این مراسم حضور فعالان زن اصلاح‌طلب بسیار چشم‌گیر بود، به‌گونه‌ای که سهیلا جلودارزاده، الهه کولایی، حمیده مروج هسمر محمدرضا عارف، زهرا شجاعی معاون رئیس جمهور دولت اصلاحات، فاطمه راکعی عضو شورای مرکزی حزب منحله مشارکت، فخرالسادات محتشمی‌پور همسر مصطفی تاج‌زاده، پروین داداندیش مسئول امور بانوان ستاد انتخاباتی حسن روحانی، زهرا اشراقی همسر محمدرضا خاتمی حضور داشتند.

* در این مراسم منیژه حکمت از کارگردانان سینما و تعداد بسیار زیادی از فعالان زن حضور داشتند به‌گونه‌ای که طبقه همکف و طبقه بالایی سالن شهید بهشتی نهاد ریاست‌جمهوری مملو از فعالان زنی شده بود که بیشتر آنها از اصلاح‌طلبان بودند.

* یکی از نکات جالب مراسم تودیع و معارفه معاون رئیس جمهور در امور زنان، عدم حضور اعضای فراکسیون زنان مجلس بود؛ هیچ یک از اعضای فراکسیون زنان در این مراسم حضور نداشتند.

* مرضیه افخم اولین سخنگوی وزارت وزارت خارجه در تاریخ جمهوری اسلامی ایران نیز در ابتدای این مراسم حضور یافت و با معاون جدید رئیس جمهور خوش و بشی انجام داد. همچنین حمیده مروج همسر محمدرضا عارف و فخرالسادات محتشمی‌پور همسر مصطفی تاج‌زاده هم که در مراسم حضور داشتند، خوش و بش گرمی با معاون جدید رئیس‌جمهور انجام دادند.

* محمد نهاوندیان رئیس دفتر رئیس جمهور در بخشی از این مراسم با اشاره به عدم حضور رئیس جمهور در این مراسم گفت: بودن بنده در این مراسم بدلی است و قرار بر این بود و شایسته نیز این بود که اصل موضوع یعنی آقای دکتر روحانی تشریف داشته باشند اما رئیس‌جمهور به دلیل فشار کاری زیاد نتوانست در مراسم حاضر شود.

* فعالان زن حاضر در این مراسم که ظاهرا خشنودی زیادی از انتصاب معاون جدید رئیس جمهور در امور زنان داشتند، در زمان سخنرانی وی بارها حرف‌های وی را قطع کرده و کف زدند.

* نکته آخر اینکه، زهرا اشراقی همسر محمدرضا خاتمی (دبیرکل سابق حزب منحله مشارکت) که مصاحبه اخیرش با یکی از رسانه‌های بیگانه جنجال فراوانی در فضای مجازی به پا کرده، در حاشیه این مراسم در پاسخ به سوال خبرنگاران به توضیحاتی درباره مصاحبه اخیرش پرداخت اما درخواست کرد که این سخنان منتشر نشود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


مجید مجد
United States
هی بادم بلدم این بود که این افراد رو فعال کنی؟
احمد
کند همجنس با همجنس پرواز !
رسول کاظمی
تاقبل از انتخابات ریاست جمهوری سال جاری روزنامه های اصلاح طلب و غیره در خصوص گرانی و تورم مرتب مطلب می نوشتند حالا که هر کدام به پست و مقامی رسیده اند سر تعظیم فرود اورده اند
مصطفی
Iran, Islamic Republic of
گرانی فقط وقتی بد است که احمدی نژاد رییس جمهور باشه
والا اگر هاشمی یا روحانی باشه اشکالی نداره!
سینا
زدی به هدف.اینا راس کار باشند همه چی ارزان شده نباشند همه چیز گران است وغلط انجام میشه تورم پایین است وغیره
دولت مشکل مالی و کلی بدهی داره! یارانه رو دیرپرداخت کرده چون مشکل مالی داره! اما رئیس جمهور باید در هتل آنچنانی آمریکا بمونه. این جمع ها هم برای همان خاص ها با هر هزینه ای هم برگزار بشه. اینم از دولت تدبیر و اعتدال!!
reza
Iran, Islamic Republic of
نگران نباشید کیهان با اون تیراژ میلیونی و سردبیر بدون حاشیه اش و منابع مالی نامعلومش همیشه یاری رسان هستند انشا اله
علي
واقعا دولت جديد وشخصا اقاي روحاني باشعار فراجناحي كه از خود سرميدهند فقط وفقط به شعورمردم شريف اهانت ميكنند
United Kingdom
خوب فرا جناحی یعنی همه مردم نه گروه خاص
Iran, Islamic Republic of
اشراقی چون می دونست چه افتضاحی در فضای مجازی بپا کرده و چگونه ملت با اون برخورد کردند برای همین نمی خواست بیش از این مورد انزجار امت حزب ا... نشود.
آشنا
Iran, Islamic Republic of
باسلام
بااین عزل و نصبها ،حرف و حدیثها ،بازگشت چهره های خاص و.... فقط میتوان گفت اینها عده ای شکم سیر و بی درد هستند که فقط و فقط به فکر پست و مقام و خوشگذرانی و... هستند
امنه
Iran, Islamic Republic of
شما چطور .گرانی که 8 سال بوجود امده 60 روزه از بین نمیره شما دایم در سفرهای ز یارتی بودید و دیواری اهنین به دور خود کشیدید و حتی حاضر نبودید فراجناهی عمل کنید واز زنان توانمند در امور زنان استفاده کنید حال که از قدرت پایین کشیده شدید بهتر است بجای ایراد گرفتن و فحش دادن خود را ارزیابی کنید که چه شد چنین شد.
سلمان
این ادعای دولت تدبیر و امید بود که صد روزه همه چیز را درست می کند ،قیمت هار ابتدا تثبیت و سپس پایین می آورد .در سفر های استانی برای حل مشکل مردم می رفتند نه برای زیارت امیدوارم خود را به خواب نزنید چون در این صورت بیدار شدنت غیر ممکن است و اگر دنیا راآب ببرد شمارا خواب میبرد
این خانمه فمنیسته
حالا چرا شما ناراحت میشین؟
داود
Iran, Islamic Republic of
به خاطر اینکه شما ناراحت نشوید
روحانی با گماردن این زنیکه خواسته سهم طلبی فتنه گران را تکمیل کنه
داود
Iran, Islamic Republic of
بی تربیت
محمدمهدی
شما تندروها در اقلیت هستید پس جایگاه خودتون و تو جامعه بدونین و پیام انتخابات و به خودتون حالی کنین که دیگر بعد از این مردم ایران زمین, این سرزمین پرگهر شما مهره های سوخته تاریخ را نمی خواهند. ایران و ایرانی از از شما دور باد.
داداش شما خودت هم که تندرویی....
:)
دوست عزیز معتدل!
پیام چی؟ کشک چی؟....پیام انتخابات این بود که روحانی پر مخالف ترین رئیس جمهور تاریخ ایرانه....این پیام هست یا نیست؟؟....پایین ترین درصد آراء رو داره و این یعنی نصفی موافقشن و نصفی مخالفشن....البته بگذریم از اینکه من .....هم بهش رای دادم و حالا که فهمیدم اون ادعاهاش مبنی بر اعتدال و استفاده از همه تفکر ها کشک و د...محض بود داره حالم از خودم بهم می خوره.....مطمئن باش امثال منم زیادن
فکر کردم راست میگه .....غلط کردم غلط !
شاهد
Iran, Islamic Republic of
اینقدر درگیر ایراد گرفتن از تغییراتی که به نفعتان نیست هستید که نگفتید چه کسی آمد و چی کسی رفت بیوگرافی اش چیست و ...خداوند کمک کند چیزها را همانطور ببینیم که هست اللهم ارنا الاشیا کما هی
United States
درسته تو مرحله ی حساسی هستیم،ولی این رو هم باید فضل الهی بدونیم،یادتان باشد ریزشها و رویش ها،انشالله اینان بدست خودشان پرونده بی تدبیریهایشان را تکمیل میکنند،
والعاقبه للمتقین
سروش
Germany
چقدر عالی!
مرغ کیلو یی 7400 رو عشق است.
لابد انتظار داشتی فاطمه رجبی بیاید
Canada
لطفا فمنیست نباشید به دامن اسلام برگردید
فمنیست حاصل تجربه و تلاش انسان های آزاده بسیاریست، اول فمنیست را بشناسید بعد درباره آن لب به سخن گشائید.
Canada
مرگ بر امریکا
درد کشیده
باشه اشکالی نداره ... ولی مردم عزیز تو را به خدا ببینین چه اتفاقاتی داره میوفته !!! اینا درده اینا فاجعه است ...
م
Iran, Islamic Republic of
یا صاحب الزمان به ظهورت شتاب کن
عالم ز دست رفت تو پا در رکاب کن
اللهم عجل لولیک الفرج و العافیه والنصر
حسین
Iran, Islamic Republic of
خدا بخیر کند عاقبت مارا
م
Iran, Islamic Republic of
عجب خجالت هم خوب چیزی است
علی
خدا رحمی کند این چهارسال سپری بشه امام زمان رحم کند خیلی عذاب میدهند اراده کنترل قیمت وکاهش آن راندارند تازه یارانه راهم میخواهید قطع کنیدفقط به فکرموسوی وکروبی وخاتمی هستیدانشاالله جهارسال دیگرمردم اینقدر ساده دل نمیشوند
سید
France
8سال گند زدید به مملکت . لااقل زبون به دهن بگیرید ببینیم چه خاکی می تونیم تو سرمون کنیم.