پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 9 May 2024
 
۴۴
۲۰۵

اشراقی با تایید ادعاهای نتانیاهو: صدای هایده را دوست دارم!

يکشنبه ۲۱ مهر ۱۳۹۲ ساعت ۱۳:۰۲
کد مطلب: 319216
قبول دارم سخت گیری هایی هست مثلا این چیزی که نتانیاهو گفت، اما واقعا شیک پوش ترین و منظم ترین دختر و پسرهای دنیا در همین تهران هستند.
اشراقی با تایید ادعاهای نتانیاهو: صدای هایده را دوست دارم!
به گزارش جهان، زهرا اشراقی در گفتگو با بخش فارسی الشرق الاوسط که سیاست های خصمانه در قبال جمهوری اسلامی ایران دارد، می‌گوید که همواره می‌خواسته در زمینه نحوه پوشش و حجاب زنان ایرانی خط شکن و تابو شکن باشد.

او در این گفتگو از نحوه لباس پوشیدن ”مرضیه افخم” سخنگوی وزارت خارجه انتقاد می کند و از “هایده” و “مهستی” دو خواننده مبتذل به عنوان “اعجوبه” موسیقی ایران نام می برد که به صدای آنها گوش می دهد.

متن زیر بخشی از این گفت و گو است:

شما در فیس بوک و شبکه های اجتماعی خیلی فعال هستید و حتما تصاویر برخوردهای پلیس گشت ارشاد را با خانم ها دیده اید؟

من مخالف هرگونه گشت ارشاد هستم چون معتقدم اینگونه اقدامات دردی را دوا نمی کند. تا وقتی این قانون هست باید به این قانون اعتراض کرد و نه به صورت موردی و مصادیق. کل قانون گشت ارشاد باید از میان برداشته شود. البته وضعیت در ایران خیلی فرق کرده و خیلی بهتر شده. امیدوارم چون خود آقای روحانی هم مخالف این نوع برخوردها هستند کم کم این موضوع گشت ارشاد را هم جمع کنند. من چند روز پیش در اینستگرام چند تا از عکس های بدون چادرم را منتشر کردم. چند نفر که خیلی مذهبی هستند گفتند عکس شما بدون چادر است و حجاب شما خوب نیست. من هم در پاسخشان نوشتم که من همین هستم، شما نگاه نکنید!

https://cdn.jahannews.com/images/docs/files/000319/nf00319216-1.jpg

اساسا چنین تصور و امکانی وجود دارد که روزی در جمهوری اسلامی حجاب آزاد شود؟

امروز داشتم با یکی از دوستان فعال سیاسی ام صحبت می کردم، گفت که قرار است دو سال دیگرحکمش را اعلام کنند، داشتم به او می گفتم هیچ کس در جمهوری اسلامی از فردای خود خبر ندارد. واقعا چه کسی فکرش را می کرد رئیس جمهور ایران با رئیس جمهور آمریکا تلفنی حرف بزند. سه ماه پیش اگر کسی این را می گفت ما می خندیدیم و می گفتیم نشدنی است.


در ایران بسیاری از چیزها از جمله حجاب قانون محکمی وجود ندارد. من نمی توانم این موضوع را رد کنم. هر چیزی در جمهوری اسلامی ممکن است رخ بدهد. حتی زمانی می گفتند “مصلحت نظام” را که تشکیل دادند بر همین اساس بود. مثلا یک زمانی حج را تعطیل کردند، مصلحت نظام این بود که امر واجبی مثل حج را تعطیل کنند.

قبول دارم سخت گیری هایی هست مثلا این چیزی که نتانیاهو گفت، اما واقعا شیک پوش ترین و منظم ترین دختر و پسرهای دنیا در همین تهران هستند. من همین چند وقت پیش از سفر خارج برگشتم واقعا دخترهای ما با اینکه محدودیت دارند ولی شیک پوشی آنها حتی کمتر در اروپا دیده می شود. بله سخت گیری هایی وجود داشت. اما الان کمتر شده پسر من دانشگاه می رود با تی شرت های رنگی، قرمز، زرد، شلوار جین هم که خوب همیشه بوده. وضعیت خیلی فرق کرده و امیدوارم بهتر هم بشود.

https://cdn.jahannews.com/images/docs/files/000319/nf00319216-2.jpg
عکسی که در الشرق الاوسط منتشر شده است

شما در خانه ماهواره هم دارید؟

بله دارم.

به چه شبکه هایی علاقه دارید؟

بی بی سی فارسی، الجزیره و العربیه رو زیاد می بینیم البته عربی من خوب نیست. رضا بیشتر بیننده این شبکه های خبری عربی است. موزیک و فیلم هم می بینم.

سریال مورد علاقه شما چیه؟

معمولا ان بی سی رو می بینم که آخرین فیلم های هالیوود رو پخش می کنه. سریال حریم سلطان را هم می بینم. البته اگر پارازیت ها بگذارند. موزیک هم زیاد گوش می دهم.

https://cdn.jahannews.com/images/docs/files/000319/nf00319216-3.jpg
عکسی که در الشرق الاوسط منتشر شده است

موزیک؟ خواننده مورد علاقه شما کیه؟

بستگی به حال و هوا دارد. مثلا سنتی و شجریان مورد علاقه همه هست. همایون خیلی خوب میخونه یا احسان خواجه امیری.

به صدای خواننده های زن گوش نمی دید؟

چرا، ولی نمیشه گفت که گوگوش رو دوست دارم. سر و صدا میشه. ولی خب آره صدای هایده را دوست دارم به نظرم هایده اعجوبه موسیقی ایران بوده . مثلا “علی ای همای رحمت” هایده بسیار زیبا است. هایده و مهستی از زیبایی های موسیقی ما هستند. موسیقی پاپ را می پسندم، امابرخی از آهنگهای جدید را نه. بچه های من هم مثل خودم هستند و سلیقه نزدیکی داریم. بالاخره زندگی بدون موسیقی معنی ندارد. به نظرم زندگی اساسا بدون هنر و موسیقی بی روح است
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


امیر
Iran, Islamic Republic of
پسر نوح با بدان بنشست
خاندان نبوتش گم شد
البته در اين مثل ايشون پسر نوح نيستند بلكه همون (بدان) هستند
جهت یادآوری به خانم اشراقی:
حکم امام برای اعدام زنی که در سیما، اوشین را الگوی خود معرفی کرد!
United States
جدا؟؟؟
حمید رضا
وقتی دنیا به آدم مزه کنه همین میشه
سینا
Iran, Islamic Republic of
حرف اینه که این افراد اصلا مهم نیستند
امام خمینی رحمة الله علیه یکی بود، فقط فقط او امام خمینی بود.
مهم افکار و اندیشه امام بود که امروز کل جهان عرب و جهان اسلام و بالاتر کل آزادیخواهان دنیا را فرا گرفته و انشاالله به نقطه نهایی که همان پیروزی مستضعفین است در حرکت است. حالا این شخص بیاد خوب این همین است که می‌بینید انتظاری بیشتر از کسی که در کنار یک فتنه گر تمام عیار نشسته را نداشته باشید
ببخشید اشتباه منفی دادم...معذرت
بابا اخلاق!
تعهد!
تقوا!
مرام!
کمالات!
و...
در مجموع دمت گرم
United States
مرگ بر ضد اسلامی ها
سید حسین
Iran, Islamic Republic of
کسانی چون اشراقی و نوادگان دیگر ژنتیکی که هیچ بزرگی و شهرتی جز به واسطه نسبشان به حضرت امام ره دارند باید بدانند که با عدولشان از اصول مصرح اسلام چون حجاب و ... نمیتوانند از امام که فانی در اسلام و فدایی آن بود دم بزنند و از متدینین توقع داشته باشند که "دین آمریکاییشان" را به عنوان اسلام ناب محمدی (ص) بپذیرند که البته هرگز نمیتوانند.
از جهان میخواهم که بیان من را هم طبق اصل "آزادی بیان" منتشر کند.
محمد
بيخود اين خانم را مطرح نكنيد، امثال ايشون اگر از خودشون شخصيتي داشتند خودشون را به امام عزيزمون نمي چسبوندن.
Canada
من متعجبم، چند روز بعد از آمدن خانم گوگوش از ایران در سال ۲۰۰۰ به کانادا ، در تلویزون ایرانیان کلیپی از مصاحبه با خانم زهرا اشراقی پخش شد که میگفتن، صدای گوگوش رو خیلی دوست دارن و به موزیک علاقه مند هستند. چند سال پیش یک عروسی با شکوه در بالای شهر برای دخترشون و پسر آقای خرازی برگزار کردند و فرمودند، این یه ازدواج مصلحتی نبوده، و این دو نفر از قبل با هم آشنا بودند و عاشقانه همدیگر رو دوست داشتند!!!
خانم نعیمه اشراقی که شوهرشون روحانی هستند، عکس دخترشون نعیما طاهری رو با اون وضع لباس در حال اهدای جایزه علوم سیاسی انتاریو کانادا گرفتن رو با سانسور قسمتی از لباسهای دخترشون در صفحه فیس بوک شخصی منتشر کردند!!!
...
اکثر بازماندگان امام راحل در آمریکا و اروپا و قسمتهای شمالی شهر تهران پراکنده هستند و همه هم اصلاح طلب!!!! ....
United States
هیچ فکر کردید چرا اصولگرا نیستند شاید اصولگراها کاسه داغتر از آش بوده اند یا اسلام را بهتر از امام ره میفهمند تاریخ قضاوت خواهد کرد
اين باباش هم آدم حسابی نبود. خانواده اشراقی ها در قم به عنوان ملّاک های ضدانقلاب به حساب می آيند.
س.ع
پسر نوح با زهرا اشراقی بنشست ، خاندان نبوتش گم شد.
الحق جان كلام بود!
میگن برادر حاتم طائی دید داره توی شهرت از برادرش کم میاره رفت و توی چشمه زمزم ادرار کرد (استغفرالله) حالا بعضیا فکر میکنن برای اینکه به شهرت برسن باید بی تربیتی کنن!!
احسنت
United States
ایشون با خاتمی نشست اینطوری شد
فامیل دور
من دیگه حرفی ندارم
علی
خیلی باحال بود!
سعید
Iran, Islamic Republic of
خوب خداوند متعال سرنوشت دو تن از زنان پیامبران رو در طول تاریخ برا درس گرفتن امت اسلام بیان کرده چیز عجیبی نیست.هرکسی ممکنه منحرف بشه حتی اگر از زنان پیامبران باشند در طول تاریخ

عنایت بفرمایید

ضَرَبَ اللَّهُ مَثَلًا لِلَّذِينَ كَفَرُوا امْرَأَتَ نُوحٍ وَامْرَأَتَ لُوطٍ كَانَتَا تَحْتَ عَبْدَينِ مِنْ عِبَادِنَا صَالِحَينِ فَخَانَتَاهُمَا فَلَمْ يغْنِيا عَنْهُمَا مِنَ اللَّهِ شَيئًا وَقِيلَ ادْخُلَا النَّارَ مَعَ الدَّاخِلِينَ(التحريم/10)

خداوند براي کساني که کافر شده‌اند به همسر نوح و همسر لوط مثل زده است، آن دو تحت سرپرستي دو بنده از بندگان صالح ما بودند، ولي به آن دو خيانت کردند و ارتباط با اين دو (پيامبر) سودي به حالشان (در برابر عذاب الهي) نداشت، و به آنها گفته شد: «وارد آتش شويد
همراه کساني که وارد مي‌شوند!»
________

و این در مورد زنان پیامبر اسلام

وَإِذْ أَسَرَّ النَّبِي إِلَى بَعْضِ أَزْوَاجِهِ حَدِيثًا فَلَمَّا نَبَّأَتْ بِهِ وَأَظْهَرَهُ اللَّهُ عَلَيهِ عَرَّفَ بَعْضَهُ وَأَعْرَضَ عَنْ بَعْضٍ فَلَمَّا نَبَّأَهَا بِهِ قَالَتْ مَنْ أَنْبَأَكَ هَذَا قَالَ نَبَّأَنِي الْعَلِيمُ الْخَبِيرُ(التحريم/3)

(به خاطر بياوريد) هنگامي را که پيامبر يکي از رازهاي خود را به بعضي از همسرانش گفت، ولي هنگامي که وي آن را افشا کرد و خداوند پيامبرش را از آن آگاه ساخت، قسمتي از آن را براي او بازگو کرد و از قسمت ديگر خودداري نمود؛ هنگامي که پيامبر همسرش را از آن خبر داد، گفت: «چه کسي تو را از اين راز آگاه ساخت؟» فرمود: «خداوند عالم و آگاه مرا باخبر ساخت!»
احسنت
علی
Iran, Islamic Republic of
اگر امام زنده بود مطمئن باشید از این زن اعلام برائت میکرد
Iran, Islamic Republic of
من میگم که اگه امام زنده بود اینها جرات نمیکردن چنین مزخرفاتی رو بگن....
اصغر
نظراین خانم برای کی مهمه چرا مصاحبه این خانم را چاپ میکنید اصلا این کیه تایید کند یا نه ماچیکار کنیم این خانم توخونه ماهواره داره و بعضها را دوست داره
فتنه ای سنگینتر از فتنه 88 در راه است.ولایت فقیه و راه امام خمینی رو هدف گرفتند.هشیار باشیم تا مغلوب آن نشویم ان شاءالله . اللهم عجل لولیک الفرج.
خدا خیرت بدهد حرف دل ما رو گفتی عزیز فتنه جدید تخریب راه امام و رهبری است
يارو مي پرسه سريال مي بيني مي گه بله، بعد ذوق زده مي گه وموزيك هم گوش مي دم!
محسن
Iran, Islamic Republic of
اگر همین طور پیش می رفت مصاحبه گر می پرسید پارتی هم میرید و او لابد جواب می داد .....!
علی
کاش سید حسن یه جوابی ، چیزی به این بده
اونوقت کی جواب س.ح. رو بده؟
منتقد منصف
Iran, Islamic Republic of
علي جان فك كنم خيلي تو سياست واوضاع و احوال درهم اون نيستيد. عده اي با استفاده از رانتهاي سياسي و خانوادگي در اين نظام به قدرت و ثروت وجديدا شهرت رسيده اند كه مردم رانسبت يه نظام اسلاميمان مات ومبهوت ومشكوك كرده اند! نميخواهم بگويم وااسفا زيرا كار از تاسف گذشته است ولي ننگ بر افرادي باد كه با استفاده از رانت به قدرت و ثروت رسيده اند - در عين حال ننگ بر مسئولاني كه با اينها برخورد نمي كنند و به خواب خرگوشي رفته اند-و پا بر روي خون عزيزترين فرزندان ايران زمين گذاشته اندانچنان كه فرزندانشان اصلا ايران را درشان و مناسب زندگي و تحصيل نميدانند و در انظار عمومي مردم را دعوت به گفتن شعار مرگ بر امريكا و انگليس و... مي كنند و در پس ان خودشان براي تجارت و فرزندانشان براي تحصيل وزندگي كاسه ليسي غرب را ميكنند.
Iran, Islamic Republic of
و اگه جواب هم راستا با حرف های این خانم بود چی؟
معلوم نيست اون هم خيلی با اين فرقی داشته باشه
علی
بیش از این نباید بهمش زد، بوش بدتر در میاد
خودش اصلاح طلب تراست
Iran, Islamic Republic of
این آیه قران رو منشر کنید . در مورد انحراف زنان پیامبر. انحراف برای هرکسی پیش میاد. مهم نیست که کی باشه نوه امام باشه یا زن نوح و لوط

ضَرَبَ اللَّهُ مَثَلًا لِلَّذِينَ كَفَرُوا امْرَأَتَ نُوحٍ وَامْرَأَتَ لُوطٍ كَانَتَا تَحْتَ عَبْدَينِ مِنْ عِبَادِنَا صَالِحَينِ فَخَانَتَاهُمَا فَلَمْ يغْنِيا عَنْهُمَا مِنَ اللَّهِ شَيئًا وَقِيلَ ادْخُلَا النَّارَ مَعَ الدَّاخِلِينَ(التحريم/10)

خداوند براي کساني که کافر شده‌اند به همسر نوح و همسر لوط مثل زده است، آن دو تحت سرپرستي دو بنده از بندگان صالح ما بودند، ولي به آن دو خيانت کردند و ارتباط با اين دو (پيامبر) سودي به حالشان (در برابر عذاب الهي) نداشت، و به آنها گفته شد: «وارد آتش شويد همراه کساني که وارد مي‌شوند!»
نمی دانم دلیل انعکاس بیش از حد اخبار ایشان چیست، چون ایشان نسبتی با امام داشتند که نباید هر روز در رسانه ها باشند.
اتفاقا خوبه که اینها رو بشناسیم و به ذاتشون پی ببریم.
بی بی
دیگه داره از این خانم حالمون بهم می خوره
دروغ میگی
Iran, Islamic Republic of
از حضرات خاتمی چنین عروسی بعید نیست

این خانم فکر می کنند خیلی اعتماد به نفس دارند و توهم دارن که حرفهاشون واسه دیگران مهمه
نه خانم جان از توهم یه کم بیا بیرون
مهدي
از ايشون سؤال ميكنم اگر امام (ره) هم در قيد حيات بودند همين نظراتشون رو بيان مي‌كردند يا اونجا مثل سال‌هاي حيات امام (ره) يا نظرات و عقايدشون رو پنهان مي‌كردند!!!
اصلا آيا ايشان در نزد امام جرأت داشتند اسمي از خوانند‌‌ه هاي مورد علاقشون يعني همون گوگوش و هايده و مهستي ببرند چه برسه به گوش كردنش.
اي امام عزيز كجايي كه ببيني چه تازه به دوران رسيده‌هايي دارن عقده گشايي مي‌كنن!!
حداقل حرمت اين مردم و امامشون رو نداريد حرمت نظرات و عقايد آن پير عارف رو داشته باشيد كه موسيقي از توع غنا را با صداي زنان را حرام مي‌دانستند!!
آقامهدی مشکل تو آنجاست که نمیدانی اصلا اینها به چیزی بنام حلال و حرام معتقد نیستند
بنده خدا
Iran, Islamic Republic of
مصاحبه این خانم به اصطلاح روشنفکر ! بیشتر آدم رو یاد نوه شاه معدوم میندازه تا امام بزرگوارمون. یکی نیست بگه شما اگه نسبتی با خانواده امام نداشتی کسی تو رو اصلا میشناخت. نظرات شما بقدری آبکی و سطحییه که فقط آدمهای ... مثل خودت با اونها موافق هستند.
روح امام عزیز شاد
محمودرضا
Iran, Islamic Republic of
ایشون مثل خیلیهای دیگه میتونن نظرات خودشون رو داشته باشن...اون چیزی که بسیار آزار دهنده و نامبارک میباشد این است که افرادی با چنین فرهنگ و خانواده هایی همواره در بعد از انقلاب زمامدار امور کشور بوده اند...افرادی که خودشان چیزهایی به جامعه میگفتن که نه تنها اعتقادی به آن نداشتند، بلکه در درون خودشان و خانوادشان کاملا متضاد آنچه که به جامعه میگفتند ، عمل میکردند.
اون چیزی که باید براش راه حل اساسی دیده شود همین است، ...بالاخره بسیاری از مسایل مانند همین حجاب و شو و....هست که بخشی از حاکمیت مخالف اجرای آن و بخشی هم موافق اجرای آن میباشند....
نتیجه این دو دستگی این شده که مردم کوچه و بازار به اصل قضیه شک کرده اند، که آیا واقعا ، مثلا حجاب جزو ضروریات دین است؟؟؟ یا بخشی از حاکمیت برای بدست گرفت حکومت دارند از این مسئله به عنوان یک حربه بر علیه گروه دیگر استفاده میکنند؟

اگر واقعا جزو ضروریات است وقانون مجازات اسلامی هم برای عدم رعایت آن مجازات تعیین کرده، خب طبیعی است که باید رعایت شود...چطور میشود که مثلا یک کاندیدای ریاست جمهوری برای کسب آراء عمومی و....در تبلیغاتش اشاره میکند که (حالا اگه دوتا تارمو یه خانمی هم پیدا بود مگر .....؟؟؟؟)
و هیچیک از دستگاههای نظارتی برخورد با ایشان نمیکند ، چرا که ایشان به عنوان رئیس قوه مجریه در حال چراغ سبز دادن به قانون شکنان است...
و اگر جزو ضروریات نیست و اجرای قانون گزینشی میباشد، به امثال خانم اشراقی وامثال ایشان هم نباید خرده گرفت، زیرا که اینها هم در جایی هستند که میتوانند خلافتر از ماهواره و...دیدن را انجام بدهندو ککشان هم نگزد...تازه در رسانه های بین المللی هم اعلان کنند تا دنیا هم بداند که چه مملکت گل و بلبلی داریم
ایشون ازاد هست هر نظری داره بگه ولی به اسم خودش نه اینکه از امام امت مایه بذاره و به اسم نوه امام این چیزا رو بگه!!
اخه اگر نوه امام نبود که کسی براش ارزش قائل نبود و اصلا اسمی ازش نبود
این حرفی که ایشون زده هیچ ربطی به امام عزیز نداره، ایشون رو باید از نظرات و عقاید شوهر و خانواده ی شوهرشون شناخت. امثال محمد رضا خاتمی که دیگه برای همه شناخته شدن.
dada
زنان به دین شوهرانشان هستند /
حامد
Iran, Islamic Republic of
من می ترسم پخش این مصاحبه ها حریم ها را از این که هست عقب تر ببرد.
چه کسی مسئول این اظهار نظر های بی شرمانه است؟
کاش مملکت ما به جائی می رسید که فقط به بی کس و کارها گیر نمی دادند.
Iran, Islamic Republic of
شرمنده شهدا هستم .الحق که این خاندان امام، خلف صالح نشدند. متاسفم برای این مطالب متاسفم برای خودم که سالها با همه فامیل برای دفاع از این ناکثین جدید جدل کردم متاسفم که بگویم ...
الفاتحه مع الصلوات
aali
این خانم اگه الان زمان شاه بود جه اتیشی بپا میکرد
دمش گرم
شهرام
Iran, Islamic Republic of
این متن در جهت تخریب بود یا تاًیید.حداقل ایشان صادقانه جواب دادن ولی اونایی که این حرفا رو مغایر اخلاق اسلامی می زنند از همه بدترند
هوری
United States
من فقط از ایشان خواهش میکنم این چادر را از سزشان بردارند.
چادر واجب نیست و حرمت دارد.
محمودرضا
Iran, Islamic Republic of
شما نیاز نیست خواهش کنید، اگه متن مصاحبه رو بخونید ایشون خودشون فرمودند که چادر رو برداشتن و هر کی هم دوست نداره نبیندش...
ما دوست نداريم اين ب...را با چادر ببينيم.
همان خدا خواست که امام نوادگان خود را نبیند اگر نه با دیدن این صحنه ها و صحبتهای زشت نوادگانش بیشتر غصه می خورد و دق می نمود. بقول امام ره و رهبر عزیزمان این مطربها کشور را به فساد کشاندند. وقتی خواهرزاده در کشور غریبه ساپورت بپوشد خاله معلوم است که دیگر چگونه است نیازی به توضیح نیست. ملت این همه شهید و جانباز ندادند که نوادگان امام از دو مطرب عیاش و قمارباز و دو ام الفساد که پول ملت را (زمانی که فهمیدند انقلاب پیروز می شود) به یغما بردند حمایت کنند. امام خمینی (ره) متعلق به مسلمین جهان است متعلق به شخص خاصی نیست عشق به امام ره در دل همه مسلمین جهان اسلام جاری است و بعد از او رهبر معظم انقلاب که ولی امر مسلمین جهان اسلام می باشند خدایا از تو می خواهیم که دینمان را به دنیا مفروش. خدایا از تو می خواهیم که در روز قیامت در نزد شهدا و امام شهدا شرمنده نباشیم. خدایا به رهبر عزیزمان سلامتی و صحت عنایت فرما. خدایا این انقلاب را به رهبری امام خامنه ای به انقلاب مهدی عج نزدیک بگردان. آمین.
متاسفانه پخش این مصاحبه از سوی شما نیز تبلیغی بود برای خوانندگان وسریال های ماهواره ایه، راستی چرا درچاپ مطالبتان دقت نمی کنید واز کارشناسان روانشناس در ارتباط با تاثیر این مطالب کمک نمی گیرید؟ واز طرفی مگر این خانم کی هستند که شما اینقدر او را دربوق وکرنا کرده اید؟
اين خانوم مزخرف گفته اما نوه امام و زن محمدرضا خاتمي و زن برادر سيد محمد خانمي و كلي كيا و بيا! طبيعيه كه حرفاش منعكس بشن. ربطي هم به روانشناسي مخاطب نداره. حرصت گرفته از حرفاي اين خانوم سر جهان نيوز خالي نكن.
هالو........
Iran, Islamic Republic of
عجب! آش رو با جاش بردن ، تو به فکر تبلیغ خواننده ها و سریال های ماهواره ای هستی....!!!!!؟؟؟؟
اصولا چنین آدم هایی دارای عقده های پنهان هستند که در کودکی دچارش بودند ( احتمالا در دوران کودکی به خاطر شرایط خاص حاکم بر خانواده ایشون نمیتونستند اون خود ابرازی! لازم را داشته باشند ) بعد ها با برطرف شدن این فضا حالا دچار هیجان شدند. به هر حال اونی که زیادی ابراز وجود با کلام و رفتار میکنه دچار کمبودهایی هست و باید درکش! کرد.
اخه حالاهم که به این نتیجه رسیده چین وچروکای صورتش قیافه ای براش نذاشته ...
Iran, Islamic Republic of
حالا اینا بد جوری سینه چاک غربگرایی ها هستند ولشون کنی خوب خودشون را نشون می دن!
Iran, Islamic Republic of
فائزه 2 !
علی
Iran, Islamic Republic of
برای سایت جهان متأسفم که اینچنین آدم هایی را بزرگ می کند.
واقعا برایت متاسفم که دینت را به دنیا فروختی. اگر امام نبود معلوم نبود الان چگونه زندگی می کردی این چادر را هم برای تظاهر می گذاری لطفا چادر را از سرت بردار که بی حرمتی به زنانی که فرزندانشان را هدیه انقلاب و اسلام نمودند و مخصوصاٌ خانم فاطمه زهرا (س) می شود.
رضا
Iran, Islamic Republic of
این چرا اینجوریه؟
چطوریه ؟...
United States
ادم با چکمه ان هم روی فرش عکس میگیره !!!واقعا اگر فامیل امام نبودی کسی تره هم برای حرفهایت خرد نمیکرد
الانم خرد نمیکنه
خواسته پوتین هاشو نشون بده.
Iran, Islamic Republic of
انشالله با همان هایده و مهستی محشور شوند
الهی آمین...
Iran, Islamic Republic of
ايشون خوبه ركه دو رو نيست عين بعضي ها نيست كه چون به خلوت مي روند آن كار ديگر مي كنند
البته ما که نمیدایم در خلوت چطور هستند رک بودنشان را در حرف زدن میبینیم
این رفتارهای ایشون یا اثر لقمه شبهه است یا همنشین ناخلف
خوب اومدی...
دیگر دارد حالم از هر چه ... است بهم می خورد ابروی ایران و ایرانی را برده اند.
حامد
ایشون شدیدا تحت تاثیر هوی نفس خودش هست
شهید مطهری از ازادی معنوی صحبت میکنن یعنی ای مسلمان اگر ازادی اجتماعی می خواهی یعنی راه برای رشد وکامل توباز بشه باید ازادی معنوی داشته باشی
ازادی معنوی یعنی چی؟یعنی ازاد باشی از هوای نفس ازادباشی از جاه طلبی از شهوت ازمنفعت طلبی
جالبه که تو دنیا کم کم همه دارن رو میارن به حجاب به معنویت با الگو گرفتن از انقلاب امام وخود امام ولی نزدیکان ایشون به چنین وضعی دچار میشن
United Kingdom
ببینید دشمن چطور با یک برنامه ریزی حساب شده در بدنه نسل بنیانگذاران انقلاب نفوذ کرده، سالهای بعد نتیجه این نفوذ به مراتب آشکارتر می شود. آیا می شود باور کرد اینان از دودمان آن امامی باشند که کوچکترین مکروهات را رعایت م یفرمود...؟!
شهین
Iran, Islamic Republic of
احسنت.ای کاش می شدآمار گرفت,تا مشخص شود اکثریت مردم,با ایشان هم نظر هستند.مثلا آهنگ فلان خواننده زن که دیگر مساله عادی است.ماشینها را چک کنید تا مشخص شود.چیز عجیبی است؟!!
کافر همه را به کیش خود پندارد
اونهایی که از علم و دانش و توانمندی های فردی برخوردار نیستند تا خودشون را به اون طریق مطرح کنند مجبورن با این حرف های سخیف خودشون رو مشهور کنند. در تاریخ این مسآله جدیدی نیست مثلاً برادر حاتم طایی وقتی دید که توان اون رو نداره که با برادرش رقابت کنه وقیحانه نجاست خود را در چاه زمزم ریخت تا مگر این طوری اسمش در تاریخ ماندگار یشه، البته ماندگار هم شد!! بوال الزمزم!!!
خريداريم!
بانوی محجبه ای در یکی از سوپرمارکت‌های زنجیره‌ای در فرانسه خرید می‌کرد؛ خریدش که تموم شد برای پرداخت رفت پشت صندوق. صندق‌دار یک خانم بی‌حجاب و اصالتاً عرب بود.
صندوق‌دار نگاهی از روی تمسخر بهش انداخت و همینطور که داشت بارکد اجناس را می‌گرفت اجناس او را با حالتی متکبرانه به گوشه میز می‌انداخت. اما خانم باحجاب که روبنده بر چهره داشت خونسرد بود و چیزی نمی‌گفت و این باعث می‌شد صندوقدار بیشتر عصبانی بشه! بالاخره صندوق‌دار طاقت نیاورد و گفت: «ما اینجا توی فرانسه خودمون هزار تا مشکل و بحران داریم این نقابی که تو روی صورتت داری یکی از همین مشکلاته که عاملش تو و امثال تو هستید! ما اینجا اومدیم برای زندگی و کار نه برای به نمایش گذاشتن دین و تاریخ! اگه می‌خوای دینت رو نمایش بدی یا روبنده به صورت بزنی برو به کشور خودت و هر جور می‌خوای زندگی کن!»
خانم محجبه اجناسی رو که خریده بود توی نایلون گذاشت، نگاهی به صندوق‌دار کرد… روبنده را از چهره برداشت و در پاسخ خانم صندوق‌دار که از دیدن چهرهٔ اروپایی و چشمان رنگین او جا خورده بود گفت: «من جَدّ اندر جَدّ فرانسوی هستم…این دین من است، و اینجا وطنم… شما دینتون را فروختید و ما خریدیم.
این حرف کوبنده هم برای خواهران اشراقی می باشد واقعا حرف جالبی زده است. خدا خیرش دهد.
متاسفانه اکثراقازاده ها وخانم زاده ها رفتارشون مثل همین خانم منتها حالا ایشون بیان میکنه وخیلی هم تظاهر میکنند بهرحال باقدرت سیاسی ازرانتها استفاده کرده وبه الاف الوفی رسیدند باید یکجوری خلاصه خود نمایی کنند
اکثریت یعنی یک مقدار قابل توجهی هر چند کم اینجور نیستند اما به جرات بگم جز پسرای اون آقایی که همتون می دونید و مظلومیتش دیگه عیان شده یکی رو بگو که پسرش از رانت استفاده نکه جایزه بگیر!
دیگه به این شوری هم نیست داداشم
محبوب
Iran, Islamic Republic of
با سلام من نمیدونم چرا افرادی مثل این خانم که اگر نسبی هم با خوبان دارند را مهم می کنید وقتی این خانم مایل هستند که ... باشند خوب باشند . چه لزومی دارد تیتر سایتهایش کنید بسیاری از اولاد و نزدیکان، افراد مشهور سر گذشت متفاوتی نسبت به خودشان داشته اند . شاید این خانم این طور به کمال می رسد .
حالم به هم خورد افسوس که منتسب به حضرت امام هست وگرنه یه حرفی می زدم که ...
علی
جای تاسف برای این سرکار خانم است
ملت شهیدپرور ایران ؛ حتما این دین فروشان را ببینید. تا درس عبرتی برای شما باشد که حتی اگر پیامبرزاده هم باشید ممکن است به فساد کشیده شوید. شیطان همیشه در اطراف ما هست
زن ایرانی پیرو خط امام بدون نسبت فامیلی
Iran, Islamic Republic of
به خودم افتخار میکنم اگر هیچ نسبت خونی با رهبرم امامم ندارم حداقل حرمت ایشان و اعتقادات ایشان را حفظ می کنم مهم این است که پرچمی که ایشان برافراشتند بر زمین نماند این خانم هر نسبتی می خواهند با امامم داشته باشند مهم نیست مهم نفس کار است و ایکاش می دانستند چه حرفی را کجا بزنند که تن اون خدا بیامرز در گور نلرزد راستی سایر بانوان منزل امام راحل نیز این نظرها را دارند یا حداقل سعی می کنند به حرمت نامشان قدری با ایشان صحبت کنند فکر میکنم ایشان بسیار خام هستند علی رغم سن و سالی که از خداوند گرفته اند از یک بچه نابالغ نیز کمتر می فهمند بچه نابالغ حداقل میداند برای هر کاری باید به جایش برود ولی ایشان چه؟؟؟
شاید خیلی از حرفهای این فرد درست باشد ولی بیخود نگفته اند هر چیز زمانی و هر نکته مکانی دارد!!!!
خیلی ببخشید اینقدر رک میگم !
چرا اینقدر این ان گه ها رو تو بوق میکنید یعنی اگه تا 100 نسل بعدی امام بیان ما وامدار امام و منش بزرگ این عزیز سفر کرده ایم و طبق گفته امام خمینی کبیر خدمتگزار مستضعفین بوده و احترام ما به نسل خمینی عزیز صرفا پاسداشت زحمات و از جان گذشتگی اون امام عزیزه بنابراین هر کس ذره ای با راه امام که در حال حاضر راه امام همین راه خامنه ای است زاویه داشته باشه به پشیزی حسابش نمیکنیم
بنابراین هر ... رو سوژه خبر خودتون نکنید
بازم عذر می خواهم
واقعا که جهان!!!!!!!!! حداقل این عبارات سخیف را به نقطه چین تبدیل میکردی
شاید این عبارات در شان اون خانم باشد ولی در شان خوانندگان شما نیست
قابل توجه کسانی که تایید صلاحیت کردند این برادران فتنه گر رو که هردو آنها منبع فتنه هستند
قابل توجه کسانی که قانون را برای فتنه گران رعایت نکردند
قابل توجه کسانی که به گرگها رحم کردند
قابل توجه کسانی که دایم خواب امام را می بینند
متاسفم که بگم ظاهرا شورای نگهبان خیلی با تساهل داره حرکت می کنه
عارف واقعا قابلیت ریاست جمهوری را داشت
آقایون پیش خدا باید جواب بدهید
علي
Iran, Islamic Republic of
تا آنجايي که ميدانم امام يکي از نوادگان خود را از همان اوايل انقلاب طرد کردند. بنا بر اين دليلي وجود ندارد که هرکس نوه امام باشد آدم انقلابي و متعهد باشد. علاوه بر آن دليلي ندارد هرکس به صرف اينکه نوه امام است قابل طرح باشد. بهتر است اسمي از افرادي مانند اين شخص آورده نشود. چون دوستي او با هايده و يا امثال آنها هيچ تأثيري در مردم مومن ندارد و دشمني او با انقلاب نيز سود چنداني براي دشمن نخواهد داشت.
محمد
Iran, Islamic Republic of
اونوقت این خانواده مبتذل همه کاره نظام بودند. یه سری بی ایمان بی هویت که آبروی اسلام ونظام رو بردند
حرف حق و زبون ناحق
شعر معروف شهریار که به تصدیق و رویای صادقه آیت الله مرعشی نجفی از عنایات خود امیر المومنین به جناب شهریار است وقتی از دهن زن فاسد و رقاصه ای که در فسادش هیچ تردیدی نیست و آوازه فسقش عالم گیر است البته ناشنیدنی است کسی که در جبهه خطرناک ترین دشمنان اسلام و قرآن و علی "ع" فعالیت میکرد اگر قرآن هم بخواند باز ناشنیدنی است که از قدیم گفتند ناله را باید از صاحب ناله و دردمند شنید
اگر حکومت حجاب را آزاد کند دیگر قابل دفاع نیست و متدینین دیگر از چنین حکومتی که حرام خدا را حلال کرده دفاع نخواهند کرد که البته حکومت چنین نخواهد شد
روشن مرام
متاسفم که قداست و عظمت امام خمینی با وصله های این چنین مزخرفی شکسته میشود لااقل هر چی که هستین واسه خودتون باشید با عشق و اعتقاد مردم بازی نکنید بجای تابو شکنی حریم ولایت را می شکنی .
جهانبخش
آقا منظورتون از آوردن این مطالب بی ربط با آدم بی ربطترش چیه ؟ چرا آب به آسیاب فتنه گران میریزیداین باباکیه اصلاً؟ جز اینکه شماها مشهورش میکنید؟
چرا این ادمهای دون صفت و عقده ای را انقدر مطرح میکنید
حسن
قول میدهم اگر ایشان حجابش را بر دارد هیچکس نگاه هش هم نکنه از بس که زشته!!!!!!!!!!!
مریم
این خانم گندش را در آورده انگار نه انگار که نوه دختری امام است !!!!!!!!!!!!
خدایا تورا به 14 معصوم قسمت میدهم که آخر و عاقبت مارا ختم به خیر کنی تا مانند این خانم به از دست دادن دینمان افتخار نکنیم...
سید
چشم سید حسن خمینی روشن!!!!
فکرکرده خیلی بزرگه
خانم اشراقی متاسفم با این مصاحبه روح امام رو آزردید. بعد از خوندن مصاحبه یاد زنان فرنگی سریال کلاه پهلوی افتادم که چطور با برنامه ریزی قبلی سعی در رشد اباحه گری در کشور رو داشتند. همون کسانی که امام عزیز علیه شون قیام کرد. واقعا متاسفم. امیدوارم فقط این صحبتها از روی جهالت باشه ...
از صداقت این خانم خوشم می اید.
این صداقت نیست وقاحته.
مثل این می مونه که اسم دزدی رو بذاری زرنگی!
صداقت اينه که بگه، ما هيچ وقت امام را قبول نداشتيم.
حسين
Iran, Islamic Republic of
واقعأ انسان تأسف مي خورد بعضي تازه به دوران رسيده ها با استفاده از رانتخواري به پول و قدرت رسيده اند و تازه دارن عقده گشايي مي كنند
پس معلوم ميشود كه برادران حضرات خاتمی كار قبلا مصداق آن بيت حافظ كه گفت:واعظان كين جلوه در دار و منبر ميكنند خود در خلوت كه مي رسند آن كار دگر ميكنند
حسن
Iran, Islamic Republic of
یخرج المیت من الحی و یخرج من الحی من المیت، این خانم مصداق این آیه است ،امام کجا و این خانوم کجا
Iran, Islamic Republic of
این شخص چی داره به غیر از نوه امام بودن که این همه مطرح می شه؟
...
ذره بین
Iran, Islamic Republic of
ای امام خمینی کجائی تا این نوه ات را ببینی ؟ ....
Iran, Islamic Republic of
خانوم مراقب باش....
رضا اهوازی
Russian Federation
شما چرا دوست دارین ادم چیزی که نیست رو نمایان بده خوب این خانم اشراقی همینی که هست دوست داره باشه شما کی هستین که دارین واسه زندگی مردم تصمیم گیری میکنید...
مجید مجد
برای این شخصیت و این نظرات متاسفم
خجالت هم خوب چیزیه
... جایزه نوبل در... ونفاق و باید دادبه این سرکارخانوم
United States
حجابشون هم همچین اشکال داره
حداقل در رسانه ها رعایت کنند بدک نیست
United States
فیس بوکشون هم حسابی فعاله
شوهرشون هم که...بگذریم
ایمان
United States
افتخاری رو هم اضافه می کردی تا در وصف شما هم بخونه
برای اون فتنه گر که خوند شما هم جای خود دارید
مجید مجد
United States
از دخترشون چه خبر؟
من نمی دونم تو چه حال و هوایی پرورش یافتن که با اون سر و وضع تو کشور غریب اومدن جایزشونو بگیرن.
راستی قبل از هرچیز کسب اون جایزه رو به خانواده محترمشون تبریک می گم.
اون دختر خواهرشه! ماشالا يکی از يکی بدتر
ش.ش
United States
حم... و گوگ... چی اونارو تنها گذاشتی؟
رضا
قابل توجه سرکار خانم اشراقی
قسمتی از وصیت نام حضرت امام (ره)
شما در این سالهای پیروزی انقلاب دیدید كه ادعاهای آنان با رفتار و عملشان مخالف است و ادعاها فقط برای فریب جوانان صاف دل است. و می‌دانید كه شما قدرتی در مقابل سیل خروشان ملت ندارید و كارهایتان جز به ضرر خودتان و تباهی عمرتان نتیجه‌ای ندارد. من تكلیف خود را كه هدایت است ادا كردم. و امید است به این نصیحت كه پس از مرگ من به شما می‌رسد و شائبة قدرت طلبی در آن نیست گوش فرا دهید و خود را از عذاب الیم الهی نجات دهید. خداوند منان شما را هدایت فرماید و صراط مستقیم را به شما بنماید.
به عنوان يك جوان ايراني و مسلمان كه به دكتر روحاني رأي داده بابت اين مصاحبه واقعا متاسف شدم! خدا همه رو به راه راست هدايت كنه! كسي از بيت امام و اينطور با انديشه ها و مشي امام بيگانه كه نه، دشمن!!
Iran, Islamic Republic of
خط امام معلوم است اینها بااین مصاحبه هاجدایی ازخط امام رارسما اعلام میکنندکه جای خوشحال داره
صفا
حال بخوبی درک میکنم چرا امام امام خامنه ای را رهبر معرفی کرد و گفتند تا اوست نگرانی نیست
امام اطرافیانشان را خوب میشناختند
اینهامیخواهند خود را مطرح کنند و عقده خود را خالی کنند
محمد
اشراقی کیه؟؟؟؟
یامین
اجرکم عندالله تقبل الله . با گوگوش و هایده و مهستی محشور شوید انشاء ا..
صادق
خدا رحمت کنه امام رو اگه بود.
الان اینها دق میدادن بنده خدارو
واقعاً نمیدانم اینگونه افراد چگونه در بیت امام رشد کردند؟ اصلاً مگر با امام زندگی نمی کردند؟ پس چرا اینقدر از راه امام بیگانه اند؟ مشکل کار کجاست؟
سید مجید
وقتی میگن عاقبت بخیری خیلی مهمه اینجا معنی میده - واقعا خدا عاقبت مان را ختم بخیر کنه
فرشته
Iran, Islamic Republic of
ایشون اگه نام نوه امام را یدک نمیکشید چه کسی زحمت مصاحبه با او را به خودش میدهد؟....گویا اینها به جای ابرازنظر و دیدگاه بیشتر عقده ای باشند.....
حالیشون نیست
همین
اگر حالیشون بود اینگونه ابروریزی نمی کردن
خوشا به حال امام که از بین آن جمع رفت
نوه امام و هایده و مهستی!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
دنیای عجیبی است
محسن
یه بار در یکی از پستا نظر دادم جهان سانسورش کرد عقیده من اینه که با توجه به جبهه گیری اصلاحات و قدرتنمایی آشکارشون که مثل عربای حاشیه خلیج فارس پشتشون به آمریکا گرمه احتمال بروز تنش و حتی جنگ داخلی دور از انتظار نیست باید خیلی هوشیار بود .
ای کاش یک حداقل یه چیزایی حالیشون بود
بیت امام را چه می شود که اینگونه چوب حراج به آبروی امام می زند؟
ای کاش به هر کسی به اندازه قدر و منزلت واقعی اش احترام می گذاشتیم تا برای آن شخص توهم درست نکنیم. احترام گذاشتن بخاطر اصل ونسب، چنین عوارضی هم دارد
رضا
به این ادا اصول ها میگن روشنفکر بازی!
علی
ابرو .. دارن میبرن....
این خانم باید بداند که احترام مردم به امام بخاطر این بود که بنده خدا بود. اینطور نیست که هرکس اسم امام را یدک بکشد و هرکاری خواست بکند محبوب مردم بشود. مردم با هیچ کس عقد اخوت نبسته اند
Iran, Islamic Republic of
جالبه هر دو تا خواهر فقط ... تو عکس نشون میدن
امین
ولعاقبه للمتقین
ایرانی
... عقده گشایی میکند...
Iran, Islamic Republic of
به نظر میرسد خودتان اراجیف مینویسید و خودتان هم کامنت در تایید اراجیفتان میگذارید. مثلا شما یا خانواده اتان موسیقی گوش نمیکنید و رادیو تلویزیون ایران را بخاطر موسیقی تحریم کرده اید و از پاپ هم کاتولیک تر هستید؟
اراکی
Iran, Islamic Republic of
متاسفم اف برشما
احمد موثر
...بی مقدار .بی ارزش ....
Iran, Islamic Republic of
اینا کارشون با اسرائیلیا چیه؟
مجید مجد
خدا عاقبت همه مارو ختم بخیر کنه
از جمله این خانم
ناقد
United States
سلام
امام بزرگوار منحصر بفرد بود خواهشا انتصاب این زن را به امام فراموش کرده و از انتشار مطالب تنفرانگیز این دنیازده بپزهیزید.
حنظله
اصلا بعید نبود استعمار کارش همینه از خونواده بزرگا شروع میکنه...
جهان جان! چرا اینقدر این عروسکو بادش می کنی!؟ ...
م.ص
همین الان تو تاکسی های سطح شهر اگر هایده بگذارند و یا مهستی تاکسیرانی برخورد میکنه ...
احسان
امام خدا رحمتت کنه!
sara
United States
چه اهمیتی دارن ایشون!!!!؟؟؟...
Malaysia
یکی بره ماهواره خونه حاج خانم رو جمع کنه والا قانون فقط برای قشر ضعیف جامعه است.
ساده نباشید اینها رو انداختن جلو که حساسیت جامعه کم بشه بعدش علمدار فتنه 88 رئوس فتنه 93 را اعلام کنه
من
Mexico
عنوانی که تو تیترتان هست تو اصل مصاحبه نیست !! عزیزان مدعی ارزش ها و خط همه پیامبران و اولیا
Iran, Islamic Republic of
جالبه اینا ماهواره دارن مردم نباید داشته باشن....اینا به اسم امام هر کاری می خوان می کنند...حریم سلطان می بینند بعد ما به مردم میگیم نگاه نکنید تهاجم فرهنگیه...اینا بی بی سی تماشا می کنند اونوقت به مردم می گیم اینا شبکه های معاند هستن....
Iran, Islamic Republic of
پس انتظار داشتین اینا آهنگران گوش بدن وگریه کنند.وقتی خاندان منتسب به بنیانگذار این مملکت اینجوری باشن دیگه از مردم عادی چه توقعی داریم
Iran, Islamic Republic of
در زمان حيات امام نيز از بيت معظم ايشان بعضي طرد شده اند
امام سال ها مبارزه كردند و ديدگاهشان مشخص است
و آنها كه امام را مي شناسند واقعا از ته دل متاسف مي شوند
و بجز آه به احترام ايشان دم بر نمي آورند
محمد
Iran, Islamic Republic of
البته اظهار نظر ازاده واين كج انديشيها كه موجب رنجش خاطر امام ره ميشد در اين خانواده كاملا سابقه دارد
ميبدي
Iran, Islamic Republic of
الله اكبر . الله اكبر . شنيده ا يد كه ميگويند خداوند در و تخته روي هم كرده اند . شنيده ايد كه روايت داريم كه همسراني بگيريد كه فرزندان صالح از آنها عمل بياد(بدين مضمون ) شنيده ايد كه كه امام راحل فرموده ا ند از دامن زن مرد به معراج مي رسد . خوب توجه بفرمائيد.
امینی
بسمه تعالی
باسلام واحترام به ارواح مطهرشهداوروح پاک امام شهدا.
امام خودش وحرفاش وعملش بسیارزیباوزیرکانه بود.
امام فرمودند حال امروز هرکس نشانگراحوال اوست ،وبه گذشته وبدی های آدمهانگاه نکنید وبراساس حال آدمهاراقضاوت نکنید.مثل مرحوم منتظری که حال واحوال روزش کل دنیاوآخرتش زیرسوال برد.
حرف امام شامل حال همه آدمهاوحتی کفارمیشه.چه رسد به نتیجه یانوه ایشان.
ازبدبختی زهرااشراقی همین بس که توهمین عکسها که توسایت گذاشتیدباکفش روفرش نشسته پس معلوم نیست ظاهراٌ دین وایمانش چطوری باشه.
اشراقی بقدری بدبخت وعقب افتاده اس که خودش بارها ازخاندان قاجاروقجردانسته .این درحالیست که امام همیشه این دودمان رالعنت کرده.
خانم اشراقی توسیاست ونظام وحجاب فضولی نکن وبرو بچسب به همان خاندان قجر.ازامام مایه نذار که تاب وتحمل فرزندان معنوی امام حدی داره.
Iran, Islamic Republic of
بنده خدا مرحوم اشراقی عجب باقیات الصالحاتی برای خودش گذاشته!!!
محمد
اولا هر کس با آن چیزی که در دنیا دوست داشته محشور می شود ، ان شاء الله این خانم با هایده محشور شوند.
ثانیا جمله معروفی شده که " راه و میراث امام رحمت الله علیه ژنتیکی نیست ، ایدئولوژیک است ".
جلوی امام هم هایده گوش میدادی؟
ایشون جز اون اقلیت های این مرزو بوم هستند کسانی که اون قدر خوردن دارن بالا میارن
فدایی راه امام خمینی ره
Sweden
این خانم میگه میخوام تابو بشکنم!واقعا خنده داره
خانم اشراقی شما و امثال شما انقدر در مقابل بزرگی امام رحمت الله علیه کوچک هستید که باعث شده تا مقدار زیادی حس حقد و کینه نسبت به شئونات ان ابر مرد تاریخ پیدا کنید. شما خوب میدانید در وجودتان اراده خمینی وار شدن نیست میخواهید بطرز مضحکانه ای ان ابر مرد تاریخ ساز را پایین بکشید ولی زهی خیالی باطل. شما که تازه بعد از اینهمه سال یادت اومده تابو بشکنی انهم از رقاصه ها و خوانندگان فبسق و فجور و به این شکل میخواهی خودت را مدرن و به اصطلاح امروزی نشان بدهی بدان! که خمینی کبیر رحمت الله علیه چنان تابویی را در زمان حیات طیبه خویش شکست که اینها که شما میخواهید دوباره جایشان بیندازید جزو ریزترین عاملان ان تابوی برزگ یعنی امریکای جنایتکار و دنیای استکبار بودند و عددی نبوده و نیستند و نخواهند بود. بزرگی امام به اینست که تابوها بسیار بزرگ تاریخی را شکستند و هنوز میشکنند.
و شما و امثال شما برای برگرداندن مسیر تاریخ به عصر ماقبل خمینی تلاشی مذبوحانه را در پیش گرفته اید و بنابراین با این حرکات جلف و ناشایست خودتان و جبهه سیاسی تان را بیشتر تخریب میکنید و نه جبهه انقلاب عظیم جهانی عصر نوین خمینی کبیر را.
واقعا برای بی غیرتی شوهر بی غیرتت تاسف باید خورد.
چرا اینو اینقدر مهم میکنید
Iran, Islamic Republic of
خدا همه تونو شفا بده...خیلی داغونید....
احسنت
محمود
Iran, Islamic Republic of
من هم صدای هایده رو خیلی دوست دارم.
اگر می خواهی به گفته خودت تابو شکنی کنی (بخوانید نافرمانی خداوند)بایستی مثل گلشیفته فراهانی باشی
این خانم هم مثل هزاران آدم عقده ای بی هویت که ممکنه در هرجایی زندگی کنند و حالا عقایدی هم داشته باشند مهم نیستند ، و واقعا" ارزش واهمیتی نه حرف هاش داره و نه کارهاش ،فقط و فقط متاسفانه ،بد بختانه ایشون و امثالهم پسوندی را بدنبال نام ننگین خود لحاظ می کنند که نا خواسته مطرح می شوند. ...نوه ی امام ،دختر امام ،...امام
خجالت اور و شرم اور.!!!!!
سالم
اگر سید حسن جوابی ندهد نهایت بی غیرتی است البته مقصر رسانه هایی هستند که به این زن آنقدر بها داده اند و مزخرفات او را منتشر کرده اند و گرنه هر سیستمی دارای ضایعات است
علی
Iran, Islamic Republic of
بچه های بالا یه روز صحنه های آنچنانی را میبرند خدمت یکی از علما که ببینید جامعه چقدر فاسد است. آن بزرگوار تا چشمش به تصویر مستحجن میافتد رو بر می گرداند . دوستا برای ؟آبکشی جانماز اظهار می دارند که بله ما هم از دیدن این صحنه چندشمان شد. آقا اظهار می دارند اما من خوشم آمد . برای گناهش رویم را برگرداندم .
حالا اگر کسی یگوید از صدای زیبای خاننده زن بدش می آید دروغ می گوید . ما گوش نمی دهیم چون گناه است نه اینکه دوست نداریم.
در روایت است هر کسی در دنیا به چیزی علاقه دارد درآخرت با همان محشور می شود ما هم دعا می کنیم که خداوند ایشان را آنان محشور کند ..
عاشق امام
Iran, Islamic Republic of
برات متاسفم خانم اشراقی این چه وضعشه همون یهترامام رفت واین بدبختی هاروندید........
غریبه
... منتظر عکسهای بعدی....
به نظرم گذاشت این خبر از سوی جهان اشتباه بود
لزومی نداره که به این خانم در این سطح پرداخته بشه
سلی...
شبیه ....
ناشناس
United States
با دیدن این رفتار ها از برخی از اطرافیان به این نیجه رسیدم امام هم حتی در خانواده خود تنها بود
قاسمی
United States
خانم حالا ما جواب گلشیفته فراهانی را چگونه دهیم
با این ادا های بی ظرفیتی و تازه به دوران رسیدگی
... پسته بخور!
یارامام
Iran, Islamic Republic of
خجالت بکش اشراقی....
حق گو
خداوند روز به روز فتنه گران مدعی اصلاح طلبی را بیشتر رسوا و بعد هم نابود کند.
ای امام عزیز تو شاهد باش. یا صاحب الزمان تو شاهدباش. خداوند شر این جماعت بالهوس را از سر مملکت اسامی را برکند.
United States
خواهرشون چی؟
France
متاسفم برای این خاندان
France
خجالت هم خوب چبزیه
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
خانم اشراقی شما شان خودتان را نمیدانید
Iran, Islamic Republic of
8 سال از این جریان میگذره نظرارو که می خونم میبینم چقدر اون موقع با الانمون متفاوت بودیم .
عابد
Iran, Islamic Republic of
جهان نیوز برات متاسفم .!1