جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 3 May 2024
 
۰

حزب منحله در پی تعویض قالب!

چهارشنبه ۱۷ مهر ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:۱۹
کد مطلب: 318404
دبیرکل حزب منحله مجاهدین گفت که راه‌اندازی حزب جدید سخت است اما از آنجا که تحزب منجر به پیشرفت کشور می‌شود؛ او و دوستانش منافع و مصالح کشور را در نظر می‌گیرند و این سختی را پذیرا خواهند بود[!]
به گزارش جهان، محمد سلامتی در گفت‌وگو با آرمان گفت: بچه‌های سازمان به دنبال این هستند که این سازمان(مجاهدین انقلاب) را دوباره احیا کنند. به همین علت چون قبلا نسبت به حکم صادره در مورد انحلال اعتراض داشتند، تصمیم گرفتند که این موضوع را پیگیری کنند تا ان شاءا... به نتیجه برسد و دوباره همان سازمان احیا شود. اگر به نتیجه نرسیدیم، دوستان هم حزبی من از هم اکنون این آمادگی را دارند که یک تشکیلات جدید را راه بیندازیم. این آمادگی در خودشان و با کمک دیگر کسانی که علاقه‌مند به راه‌اندازی تشکل‌های سیاسی هستند، وجود دارد. اگر نتوانیم تشکل خودمان را راه بیندازیم در قالب تشکل جدیدی به فعالیت خواهیم پرداخت. این کار توسط دوستان حزبی و دیگر علاقه‌‌مندان دارد انجام می‌شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *