چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 8 May 2024
 
۰
۱

مردی‌که‌مقابل کنگره آمریکاخودسوزی‌کرد مُرد

يکشنبه ۱۴ مهر ۱۳۹۲ ساعت ۰۹:۰۶
کد مطلب: 317762
مرد آمریکایی که مقابل کنگره اقدام به خودسوزی کرده بود بر اثر شدت جراحات وارده جان خود را از دست داده است.
به گزارش جهان، تسنیم به نقل از خبرگزاری آلمان نوشت: پلیس آمریکا اعلام کرد که مرد آمریکایی که جمعه گذشته مقابل کنگره اقدام به خودسوزی کرده بود، بر اثر شدت جراحات وارده جان خود را از دست داده است.
سخنگوی پلیس آمریکا هویت این مرد به دلیل شدت سوختگی مشخص نشد و آزمایشات "دی ان ای" در حال بررسی است.

به گفته سخنگوی پلیس هنوز انگیزه این مرد برای خودسوزی مقابل کنگره مشخص نشده است و در کنار وی هیچ تابلو و یا جملات اعتراض آمیزی کشف نشده است.

شاهدان عینی اعلام کردند که این مرد شنبه گذشته پس از نزدیک شدن به کنگره بنزین را روی خود ریخته و خود را سوزاند.

روز قبل از آن نیز حادثه تیراندازی مقابل کنگره آمریکا در شهر واشنگتن دی سی رخ داد و در پی آن یک زن آمریکایی که تلاش می کرد با خودروی خود به مقر ریاست جمهوری حمله کند، بر اثر تیراندازی نیروهای پلیس کشته شد.

گفتنی است که این حوادث در پی تعطیلی دولت آمریکا به دلیل عدم تصویب بودجه در کنگره که اغلب نمایندگان آن جمهوری خواه هستند، رخ داد.

دولت فدرال آمریکا از بامداد روز سه‌شنبه گذشته پس از آنکه نمایندگان کنگره نتوانستند در مهلت مقرر در مورد بودجه به توافق برسند، تعطیل شده است و در پی آن حدود ۸۰۰ هزار نفر از کارکنان دولت به مرخصی اجباری و بدون حقوق فرستاده شده‌اند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


غح - ط
چرا در مورد این خود سوزی که واقعا دستگاه دیپلماسی آمریکا مقصر مبرهن آن است سرو صدای نمیشود و قائله ای به پا نیست ؟
مرگ برآمریکا