دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 6 May 2024
 
۰
۱

دفاع‌مطهری ازحضوردانشجویان منتقددرمهرآباد

درگیری‌های مراسم استقبال از رئیس‌جمهور از پیش طراحی‌ شده نبود/ دانشجویان نمازگزار را تحریک کردند
شنبه ۱۳ مهر ۱۳۹۲ ساعت ۱۴:۴۲
کد مطلب: 317637
نماینده مردم تهران گفت: درگیری ناخواسته مراسم استقبال به خاطر این بود که دانشجویان در حال نماز خواندن بودند و عده‌‌ای آمدند و اینها را تحریک کردند اما قرار بر توهین و یا حمله به سمت آقای روحانی نبوده است.
به گزارش جهان، علی مطهری، نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرگزاری دانشجو با اشاره به تخریب برخی رسانه‌ها نسبت به حضور تشکل‌های دانشجویی در مراسم استقبال از روحانی گفت: من اصل حضور تشکل‌ها در مراسم استقبال از رئیس جمهور و موضع‌گیری آنها را می‌پسندم. اینکه آنها ابراز نظر کردند و نشان دادند که در ایران آزادی بیان است.

وی افزود: آنطور که من شنیدم درگیری مختصری هم که پیش آمد ناخواسته بوده و اینطور نبود که از قبل طراحی شده باشد. این درگیری ناخواسته به خاطر این بوده که دانشجویان در حال نماز خواندن بودند و عده ‌ای آمدند و اینها را تحریک کردند، اما قرار بر توهین و یا حمله به سمت آقای روحانی نبوده است.

مطهری در ادامه خاطر نشان کرد: اما اصل حساسیت مردم و به خصوص دانشجویان نسبت به آینده انقلاب اسلامی و اتفاقاتی که رخ میدهد قابل تمجید است؛ یعنی اگر جوان‌های ما بی‌تفاوت می‌بودند نسبت به این اتفاقات و دولت و رئیس جمهور در سفر خود به نیویورک هر رفتاری در مقابل آمریکا و رژیم صهیونیستی و غیره از خود نشان می‌داد آن موقع ما باید برای انقلاب نگران می‌شدیم.

نماینده تهران در مجلس همچنین با انتقاد از برخوردهای نابجا نسبت به حرکت اعتراضی دانشجویان تاکید کرد: این مسئله ثابت کرد که دانشجویان و جوانان حوادث را رصد و نظر خود را ابراز می‌کنند، اما طبیعتا از آن طرف هم تندروی و توهین نباید باشد و نباید دانشجویان را به خاطر اعتراض و مخالفت سرزنش بکنیم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


تبریزی
Iran, Islamic Republic of
چه عجب!...