پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 9 May 2024
 
۱۵
۲۱
الان دور ماست/

تماس اوباما عنایات خداوند است!/ برادری‌هاشمی بادیکتاتور عربستان

شنبه ۱۳ مهر ۱۳۹۲ ساعت ۰۰:۰۴
کد مطلب: 317497
هاشمی تاکید کرده ما نباید دیگر به دوران گذشته برگردیم.
تماس اوباما عنایات خداوند است!/ برادری‌هاشمی بادیکتاتور عربستان
به گزارش جهان، مشرق نوشت:
هاشمی رفسنجانی در جلسه مجمع تشخیص مصلحت از تماس تلفنی روحانی و اوباما و همچنین مذاکره ظریف و جان کری اظهار خوشنودی کرده و آن را از عنایات خداوند در حق ملت ایران دانسته است.

هاشمی تاکید کرده ما نباید دیگر به دوران گذشته برگردیم.

خبر دیگر اینکه هاشمی رفسنجانی در پاسخ به پیشنهاد یکی از اعضاي هیات امنای دانشگاه آزاد مبنی بر به تاخیر انداختن عزل فرهاد دانشجو گفته بود: "زمانی شما در اکثریت بودید و دور شما بود و زورتان رسید و این انتصاب را انجام دادید و الان هم دور ماست و ما اکثریت هستیم و می خواهیم با توجه به شرایط جدید رئیس جدید انتخاب نماییم."

هاشمی رفسنجانی برادر پادشاه عربستان شد! 
غلامعلی رجایی مشاور فرهنگی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام با انتشار مطلبی در سایت خود اعلام کرد که پادشاه عربستان نامه جالبی را برای آیت‌الله هاشمی رفسنجانی ارسال کرده است.

به گزارش شبکه ایران، غلامعلی رجایی نوشت: «سه‌شنبه بود که شنیدم ملک عبدالله پادشاه عربستان سعودی برای حج امسال از آیت‌الله هاشمی دعوت کرده است. یکی از اعضای دفتر می‌گفت در این چند سال این سومین دعوت ملک عبدالله از آقای هاشمی است.

وی افزود: هنوز معلوم نیست آیت‌الله به این دعوت چه پاسخی خواهند داد. باید صبر کرد. همه چیز محتمل است.

نکته مهمی که نظر مرا جلب کرد این بود که ملک عبدالله که علاقه و اعتماد خاصی به هاشمی دارد، در تعبیری بسیار عاطفی وکم‌ نظیر در پای نامه خود نوشته وامضا کرده است: اخوک عبدالله (برادر تو عبدالله). باید قدر این اعتمادها را بسیار دانست. افسوس که بعضی نمی‌دانند.»
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


علوي
آقای هاشمی عزیز دست بردار!
رازقی
آقای هاشمی این پادشاه همانی است که پول می دهد تا در سوریه کودکان را بکشند و به زنان شیعی تجاوز کنند. این تذهبون؟ جواب دندان شکن به شیطان سعودی بدهید
حسین
قدرش را بدانید کبوتر با کبوتر باز با باز انشاء الله در آخرت نیز با همدیگر محشور شوند
علی
تو دعا بخیل نباشیم
ان‌شاءالله که همه به راه راست هدایت شیم
برای این حسین آقا بیشتر دعا کنید چونکه بیشتر به هدایت نیاز دارد
سیدعلی
Iran, Islamic Republic of
از عنایات خداوند به این نظام وجود جناب آقای هاشمی است که چند سالی است که در تشخیص حق از باطل به ما کمک می کنند!!
روزگار به ما نشون داد که هرچقدر که فعال باشید و برای دین و دنیای مردم زحمت بکشید ولی عاقبت بخیری نعمتی است که همه به آن محتاج هستند هم آقای خمینی محتاجند هم آقای منتظری محتاجند هم آقای هاشمی رفسنجانی!!!
بنابراین باید از این نعمت الهی که با موضع گیریهاشون صراط مستقیم را به ما نشون می دهند قدردان بود.
عاقبت بخیر بشیم انشالله
برادری که دستش به خون هزاران مسلمان آلوده است.
اولاً ایت الله هاشمی در خصوص تماس تلفنی اوبا ما اظهار نظر نکرده و ثانیا این که افتخاره رهبر بزرگترین کشور عربی با ایشان ارتباط صمیمی داره
من دیپلماسی شما را هم در 8 سال با عربستان دیدیم از این طرف فحش به آل سعود میدید بعد بخاطر افزایش حج قربان صدقه عربستان میروید (ما قسم حضرت عباستان را باور کنیم یا دم خروس را)
Iran, Islamic Republic of
این عکس دیدن داره:

http://www.biyokulule.com/sawiro/sawirada_waaweyn/Interfaith4_2.jpg
آشنا
Iran, Islamic Republic of
باسلام

آقای هاشمی مردم انقلاب نکردند که اداره مملکت بصورت دار و دسته ای و... اداره بشود !!
صفري
پادشاهي كه به دستور او و پول هاي اين كشور مثله كردن انسان هاي بيگناه و شيعه كشي در پاكستان و عراق و لبنان و سوريه و بحرين و... در دنيا رواج پيدا كرده است و خون حجاج ما هوز از چنگالش مي چكد هاشمي را برادر خواند!!!!
جنایت‌های سلفی‌ها به فرمان اين شخص است، آنها به عنوان فرزند‌خواندگان ابوسفیان و معاویه وقتی که گردان‌های شمر، حرمله و معاویه و ... از سی و سه کشور دنیا در سوریه، روی حجاج بن یوسف ثقفی را سفید کردند و به رسم سفیانی، شکم زنان را دریدند و کودکان بیگناه را سر بریدند.
ايا اين دوستي مايه افتخار دنيا و آخرت ما خواهد بود.
Iran, Islamic Republic of
وقتی رفتار و کردار هاشمی را در این زمان می بینم درست یاد زبیر صدر اسلام می افتم. زبیر از صحابه رسول الله و سیف الاسلام لقب داشت و خدمات فراوانی در زمان پیامبر انجام داد، اما پیرو ولایت نبود و خود را در حد و شاید هم بالاتر از ولی امر می دانست.
عباس
Iran, Islamic Republic of
اللهم اجعل عواقب امور نا خيرا
javad
Iran, Islamic Republic of
الهم العن الجبت و الطاغوت و التابعينهم الي يوم القيامه.
دم خروس بايد باور كرد يا قسم حضرت عباس. آقاياني كه با يه اخوك گفتن اينجور دلشون مي لرزه بايد با تماس تلفني اوباما اينجور ذوق زده بشن. آخه آقاي رجائي عزيز كجاي قرآن و دين و سياست و هرچي روكه شما بهش اعتقاد داريد امده كه با كافرظالم وكسي كه خون شما رو(اگه خودتون و شيعه بدونيد) مباح مي دونه ميشه برادر شد. خواهشا يكم فكر كنيد بعد اظهار نظر كنيد، تا از هول حليم تو ديگ نيفتيد.
Iran, Islamic Republic of
آقای هاشمی به دلیل جایگاه خود در ایران نقش های خوبی را میتوانند برای کشورهای برادر! و دوست! بازی کنند. بالاخره ایشان در یکی از نامه های خود با اشاره به اینکه تا کی میتوان با امریکا قهر بود و رابطه نداشت!؟ باعث ارتباط و گفتگوی ایران و آمریکا شد. ایشان در یکی از سخنان خود با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی به دنبال جنگ با رژیم صهیونیستی نیست باعث محکومیت رد هولوکاست و اقدامات رئیس جمهور سابق کشورمان شد. حال انتظار می رود که ایشان با محکوم کردن دولت سوریه و به رسمیت شناختن تروریستهای تکفیری هدیه ناقابلی هم به امیر عبدالله سعودی بدهند.
ای خدا سید علی خامنه ای رو زیر سایه امام زمان (عج) برای ما حفظ بفرما و بهش نصرت عطا کن و نگذار مملکت ما دست نامحرمان بیفته.
رضا
ببین کار به کجا رسیده که هاشمی شده برادر ملک عبدالله وهابی!
علی
Iran, Islamic Republic of
جناب هاشمی رفسنجانی
میدانید عوامل این برادر و اخوی شما پسر بچه 8 ساله را در سوریه به دار آویختند یا بعنوان فرزند خلف آکله الاکباد جگر سرباز سوری را از سینه اش خارج کرده و ...... و یا به فتوای مفتیانشان به زنان سوری ...... امیدوارم پاسخ مناسب به این دعوت بدهید
سئا
Iran, Islamic Republic of
از ايشون انتظاراتي داري نشد ها.
فدایی امام سیدعلی ازآذربایجان
جناب هاشمی کاش امام بزرگوار زنده بودند.شمااصلانشانه هایی ازیک انقلابی واقعی ویک روحانی مقاوم شیعه رابخصوص درچندسال اخیردرخودتان نداریدومثل انسانهای بازنده وخودباخته حرف میزنید.که اصلاباآرمانهای امام وانقلاب هیچ نوع رابطه ای ندارید
ما قومیت گرایی آیت الله ! هاشمی نگرانیم !بنام خدا
اما کودتا علیه دانشگاه آزاد که توسط آقازاده معروف صورت می گیرد قانونی است !