پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 9 May 2024
 
۰

ملاک انتخاب مدیران شهری از نظر سروری

جمعه ۱۲ مهر ۱۳۹۲ ساعت ۰۸:۳۷
کد مطلب: 317356
عضو شورای شهر تهران معتقد است که شهردار تهران در دوره جدید فعالیتش برای انتخاب مدیران شایسته و متخصص باید ارتقای خدمت رسانی به مردم را مورد نظر خود قرار دهد.
به گزارش جهان، پرویز سروری در گفتگو با تهران پرس در خصوص مهم ترین اولویت‌های شهردار تهران برای انتخاب مدیران شهرداری اظهار داشت: شهردار تهران برای انتخاب مدیران باید به دنبال تخصص گرایی و انتخاب مدیران شایسته باشد تا شهر از وجود نیروهای دلسوز و متخصص بهره‌مند شود.

وی با تاکید بر لزوم تغییر و تحول مثبت در شهرداری تهران افزود: شهرداری تهران باید بستر تغییر و تحول مثبت را در شهرداری ایجاد کند که این مسئله با انتخاب مدیران شایسته‌ای میسر می شود که باعث ارتقای سطح خدمت رسانی مدیران شهرداری افزایش پیدا کند.

عضو شورای شهر تهران با اشاره به لزوم هماهنگی در شهرداری گفت: باید مدیران شهرداری در اقدامات مختلف مخصوصا اقدامات فرهنگی و اجتماعی با یکدیگر هماهنگی و هارمونی مناسبی را داشته باشند تا نتیجه بخشی این کارها افزایش پیدا کند و کارها در مسیر مناسبی قرار بگیرد.

سروری در پایان ابراز امیدواری کرد شهردار تهران با انتخاب مدیران مناسب بتواند برنامه‌های خود را در حوزه‌های مختلف اجرایی کند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *