دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 6 May 2024
 
۰
۳

سارق زورگیر تهرانپارس دستگیرشد + عکس

چهارشنبه ۱۰ مهر ۱۳۹۲ ساعت ۱۵:۵۶
کد مطلب: 317108
رئیس کلانتری تهرانپارس گفت: زورگیر قوی هیکل منطقه تهرانپارس با تلاش ماموران شناسایی و دستگیر شد.
به گزارش جهان، سرهنگ جلینی در گفتگو با مهر اظهار داشت:همزمان با اجرای طرح امنیت اخلاقی ماموران کلانتری موظف شدند زورگیران را شناسایی کرده و آنها را دستگیر کنند. به همین دلیل کنترل مناطق جرم خیز در دستور کار ماموران کلانتری قرار گرفت. شب گذشته نیز ماموران گشت کلانتری حین گشتزنی در بزرگراه شهید باقری در جریان درگیری دو مرد قوی هیکل قرار گرفتند.


وی ادامه داد: متهمان بلافاصله با دیدن ماموران اقدام به فرار کردند که با اجرای عملیات تعقیب و گریز و متوقف کردن خودرو یک نفر دستگیر و به همراه مرد شاکی به کلانتری منتقل شد.

به گفته رئیس کلانتری ۱۲۶ تهرانپارس متهم در بازجویی های اولیه به جرمش اعتراف کردو مدعش شد به همراه همدستش از شهروندان زورگیری می کردند. متهم پس از اعتراف و تکمیل پرونده تحویل مرجع قضایی شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


این کجاش قوی هیکله؟ مطمئنین عکسو درست منتشر کردین؟
امیدورام هرکی هست با قاطعیت باهاش در ملأ عام برخورد بشه.
محمد
اين كه جلو چشماشو ميبندين يعنى چي تا حالا يه بار جاي مال باخته بودين ؟ يعني اينا خيلى ابرومندندن كه مردمو خفت ميكنن حالا بايد ابروشون حفظ بشه؟
banoofar
این کار برای حفظ ابروی سارق نیست بلکه برای حفظ ابروی بستگان یک فرد خطاکاره وکار درستیه