جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 10 May 2024
 
۰

ضرغامی درجلسه غیرعلنی مجلس چه‌گفت؟

سه شنبه ۹ مهر ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:۰۵
کد مطلب: 316821
نماینده مردم تبریز در مجلس گفت: رئیس سازمان صدا و سیما در جلسه امروز به ارائه گزارشی در مورد گسترش شبکه‌های ماهواره‌ای و عملکرد این شبکه‌ها پرداخت.
به گزارش جهان، محمداسماعیل سعیدی نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با تسنیم، با اشاره به جلسه غیرعلنی امروز مجلس با حضور عزت‌الله ضرغامی رئیس سازمان صدا و سیما گفت: آقای ضرغامی در این جلسه در ارتباط با گسترش شبکه‌های ماهواره‌ای توضیحاتی ارائه داد اما فرصت نرسید که تمام مسائل را مطرح کند.

وی ادامه داد: رئیس سازمان صدا و سیما فقط در مورد عملکرد شبکه‌های ماهواره‌ای و تاثیرات و اقدامات این شبکه‌ها و چگونگی راه‌های تقویت برنامه‌های داخلی مواردی را مطرح کرد.

نماینده مردم تبریز در مجلس در پایان خاطرنشان کرد: همچنین ضرغامی انتظارات خود از مجلس را مطرح و کلیاتی را در مورد مسائل بودجه‌ای سازمان متبوعش بیان کرد. ضمن اینکه در جلسه امروز فرصت پاسخگویی به سوالات نمایندگان فراهم نبود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *