دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۰

تماس با حزب الله تماس با دشمن است!

سه شنبه ۲ مهر ۱۳۹۲ ساعت ۱۵:۱۰
کد مطلب: 315442
وزیر خارجه بحرین در حالی که برای شرکت در مجمع عمومی سازمان ملل در نیویرک به‌سر می برد پس از اتمام سخنان دبیر کل حزب الله به سرعت خشمگین شده و اعلام کرد تماس با حزب الله تماس با دشمن است و عاملین آن مجازات می‌شوند.
به گزارش جهان، تسنیم به نقل از الوسط نوشت: وزیر خارجه بحرین در واکنش فوری به سخنان سید حسن نصر الله دبیر کل حزب‌الله لبنان در خصوص اوضاع انسانی در این کشور، اظهار کرد تماس با حزب الله که وی آن را گروهی تروریستی خواند، تماس با دشمن است و هرکس دست به چنین اقدامی بزند مجازات خواهد شد.

وی در حالی که برای شرکت در مجمع عمومی سازمان ملل در نیویرک به‌سر می برد پس از اتمام سخنان سید حسن نصر الله به سرعت خشمگین شده و در مقابل آن واکنش نشان داد، وی در تویتر خود اقدام به اهانت به دبیر کل حزب کرده است.

لازم به ذکر است که سید حسن نصر الله روز گذشته طی سخنرانی تلویزیونی خود اعلام کرد بسیاری از کشورها در مقابل آنچه در بحرین اتفاق می‌افتد، سکوت کرده‌اند در حالی که هیچ‌کس به گزینه نظامی متوسل نشده و همچنان بر راهکار‌های مسالمت‌آمیز برای درخواست حقوقشان اصرار دارند و دولت بحرین نیز از تأیید و حمایت برخوردار است.

وی اظهار داشت: یک روز دولت بحرین اقدام به اخراج لبنانی‌ها از خاک کشور خود کرد در حالی که این افراد هیچ ارتباطی با حزب‌الله نداشتند و خطوط پرواز بین منامه و بحرین را تعطیل و تهدید کرد و این بیانگر ضعف و سستی دولت بحرین است و من به دولت بحرین و وزیر دادگستری می‌گویم که این موضع دینی و سیاسی ماست و کسانی که از ملت بحرین حمایت می‌کنند دخالتی ندارند و در بحرین تصمیم‌گیری مستقل است اما این شما هستید که ضعیف بوده برای سرکوب ملت خود به جلب دخالت خارجی روی می‌آورید.

وی تصریح کرد: از همه علمای مسلمان، دولت‌ها و کشورهای عربی می‌خواهم که حداقل در کلام درباره اتفاقاتی که در بحرین رخ می‌دهد، یک موضع داشته باشند، آنچه اتفاق می‌افتد بسیار خطرناک است، برخی علما لغو تابعیت می‌شوند، مساجد تخریب می‌شوند و رهبران سیاسی، دینی و علما به زندان افکنده می‌شوند.

نصرالله تأکید کرد: ما به این ملت بحرین دل بسته‌ایم و از صبر و تحمل این ملت در برابر این‌همه ظلم مدهوش هستیم و شرط می‌بندیم که این حرکت شریف ادامه خواهد داشت و این ضعیفان هرگز چیزی جز ناامیدی نصیبشان نخواهد شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *