سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 30 Apr 2024
 
۱

امکان زیارت امام رضا(ع) از سراسر جهان

يکشنبه ۳۱ شهريور ۱۳۹۲ ساعت ۰۰:۱۲
کد مطلب: 314743
در این طرح معنوی افراد در بخش ثبت دل‌نوشته سایت به صورت رایگان نسبت به ثبت نام اینترنتی اقدام می‌کنند و سپس به نیابت از آن‌ها زیارت انجام می‌شود.
به گزارش جهان، حوزه نیوز نوشت:  معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی گفت: با اجرای طرح معنوی زیارت به نیابت، امکان زیارت حرم مطهر رضوی برای همگان در سراسر دنیا فراهم شد.
 
حجت‌الاسلام‌و ‌المسلمین سید جلال حسینی با اعلام این خبر اظهار داشت: با توجه به این‌که امکان سفر مشهد مقدس و زیارت امام رضا(ع) برای همه افراد و شیفتگان آن حضرت میسر نیست، امکان زیارت نیابتی از طریق سایت پخش زنده حرم مطهر رضوی razavi.tv فراهم شده است.
 
معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی، با اشاره به استقبال گسترده بازدید‌کنندگان سایت از این طرح زیارتی افزود: در این طرح معنوی افراد در بخش ثبت دل‌نوشته سایت به صورت رایگان نسبت به ثبت نام اینترنتی اقدام می‌کنند و سپس به نیابت از آن‌ها زیارت انجام می‌شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *