شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 11 May 2024
 
۵
۱۴

تندگویان: اخراج راستگو قطعی است

دوشنبه ۱۸ شهريور ۱۳۹۲ ساعت ۱۴:۳۵
کد مطلب: 312001
عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت اخراج الهه راستگو قطعی است اما جلسه امروز برای این است که نظرات اعضا هم گرفته شود و روی آن بحث و نحوه اخراج مشخص شود.
به گزارش جهان،‌ محمد مهدی تندگویان در گفت‌وگو با فارس، گفت: ما در جلسه امروز خود درباره اخراج خانم راستگو از حزب اسلامی کار به جمع‌بندی می‌رسیم و تا عصر نتیجه را اعلام می‌کنیم.

وی ادامه داد: اخراج ایشان قطعی است اما جلسه امروز برای این است که نظرات اعضا هم گرفته شود و روی آن بحث شده و نحوه اخراج مشخص شود.

تندگویان افزود: این اخراج هیچ ربطی به موضوعات سیاسی ندارد بلکه به این دلیل است که وقتی یک نفر با یک لیستی در انتخابات شرکت می‌کند و با رای آن لیست وارد شورای شهر می‌شود باید اخلاق حزبی را رعایت کند.

این عضو شورای شهر درباره اینکه اخراج الهه راستگو از حزب اسلامی کار به رای او به ریاست مهدی چمران در شورای شهر مرتبط است یا خیر، گفت: ما هفته گذشته رای ایشان به آقای چمران را نادیده گرفتیم زیرا فکر کردیم به اخلاق حزبی و تعهدات خود پایبند هستند اما وقتی دیروز در جریان انتخاب شهردار نشان دادند که اینطور نیست باید تصمیمی درباره ایشان گرفته شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


عبدالله
Iran, Islamic Republic of
سبحان الله ...
مهمترین دعا در زندگی انسان عاقبت به خیری است. خوب نیست که کسی که با نام پدر شهیدش وارد مناصب مدیریتی می شود به جای فکر برای انسجام و تعالی و آبادانی شهر، به دنبال اغراض حزبی و گروهی باشد. اگر شهید تندگویان زنده بود امروز جزو کدام دسته و گره و حزب بود که فرزند ایشان اینقدر تندروی می کند.
خدایا ما رو بد وارث قرار نده. آمین
اللهم اجعل عواقب امورنا خیرا
مگه رای گیری مخفی نبوده ؟؟
پس چرا سین جیم میکنید تا بفهمید به کی رای داده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ نکنه شورا رو با روش قرون وسطایی و تفتیش عقاید می خوان اداره کنن؟!!!
هادی
Iran, Islamic Republic of
خانم راستگو نگران نباش هیچ کاری نمی توانند بکنند حتی مسجد جامعی و کاسبکاران دوروبرش
یعنی با این اوصاف تعلقات حزبی حتی باید تا بدان جا باشد که کسی بر روی حق پا بگذاره ؟! جل الخالق.

مگه حزب نشانگر حقانیت هست ؟!
آقای تندگویان اگر یک عضو شورای شهر به این جمع بندی برسد که قالیباف بهتر از هاشمی میتواند به شهر تهران خدمت رسانی کند معنایش اینست که اخلاق حزبی را رعایت نکرده؟؟؟!!!

ممکنه اخلاق حزبی را تعریف و وسعت تبعیت ازآنرا مشخص بفرمایید؟
Iran, Islamic Republic of
آقاي تندگويان فراموش نكن حزب دراصول بايد رعايت شود نه در راي .
يادت باشه كه گول اين حرفهارا نخوري پدرشما براي اعتقادش رفت
ایرانی
اقای تندگویان شما بچه شهید هستی خودت را به خاطر پدر بزرگوارت از اصلاح طلبان جدا کن چون در دوران اصلاحات به شهدا توهین می شد انها در دل به شهید اعتقادی ندارن و به دمکراسی هم اعتقاد ندارن
شاید خود این آقازاده هم اعتقادی نداشته باشد
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
آقای تندگویان خدا رحمت کند پدرت را. اینقدر تند نرو! مگر اخلاق حزبی وحی الهی است؟ اتفاقاً اگر اخلاق حزبی با اخلاق عمومی و اسلامی در تضاد قرار گرفت باید حتماً اخلاق اسلامی-انسانی را ارجحیت داد.
علی
مردم باید بدانند همینطوری دیمی بدون تحقیق و با چشم بسته رای دادن همین عاقبتها رو هم برای مملکت داره!
علی
Iran, Islamic Republic of
اعتدال!!!!!!!!!!!!!!!!!! تدبیر و امید!!!!!!!!!!!!!
من به جاش از باباش خجالت کشیدم!
واقعا باباش هم اگه جایی حق ایجاب میکرد دنبال امیال خودش می رفت؟؟؟؟
بچه ای که بابا بالا سرش نباشه بهتر از این نمیشه!
سعيد
Iran, Islamic Republic of
در نظام ليبرال دموكراسي حزب جاي خداست!
Iran, Islamic Republic of
من به شما راي دادم فكركردم مثل پدرتان مردي