يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 28 Apr 2024
 
۵
۵

جمع آوری تیم رسانه ای برای تخریب قالیباف در شمال تهران

جمعه ۱۵ شهريور ۱۳۹۲ ساعت ۲۳:۵۳
کد مطلب: 311373
سرپرستی این تیم را مدیر یک سایت فیلتر شده بر عهده دارد و مطالب تهیه شده توسط این تیم میان روزنامه ها و سایت های اصلاح طلب توزیع می شود.
جمع آوری تیم رسانه ای برای تخریب قالیباف در شمال تهران
به گزارش جهان، مشرق نوشت:
یکی از کاندیداهای شهرداری تهران با اختصاص دفتری در منطقه سعادت آباد اقدام به جمع آوری تیمی رسانه ای جهت تخریب قالیباف نموده است.

سرپرستی این تیم را مدیر یک سایت فیلتر شده بر عهده دارد و مطالب تهیه شده توسط این تیم میان روزنامه ها و سایت های اصلاح طلب توزیع می شود.
 
بر اساس این گزارش، برخی اصلاح طلبان با اشاره به ضعف های مدیریتی محسن هاشمی برای تصدی شهرداری تهران، پیشنهاد کاندیداتوری مرتضی حاجی، صفدر حسینی و یا عبدالعلی زاده را برای تصدی مسوولیت شهرداری تهران پیشنهاد داده اند.

مشرق همچنین نوشت: به دنبال تشدید فشارهای حامیان هاشمی رفسنجانی، محسن مهرعلیزاده از کاندیداتوری شهرداری تهران عقب نشینی کرد.

به مهر علیزاده گفته شده تو باید نقش عارف را در انتخابات بازی کنی و به نفع محسن هاشمی کناره گیری کنی.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


عبدالله
Finland
فعلا که اصلاح طلب ها دارند به کارگزارانی ها کولی می دهند.
در سال 88 هم اين محسن هاشمي بود كه در حمايت از فتنه در مترو كارشكني مي كرد چون مدير عامل مترو بود آن وقت بعضي ها اين را كار قاليباف مي دانستند. حيف از قاليباف با اين مديريت جهادي كه با قدر ندانستن در حال تلف شدن است.
h.h
Iran, Islamic Republic of
حالا حالا کار داره تا بعضی ها این حرفها را بفهمند
ایرانی
از ابتدا هم معلوم بود که هاشمی فقط دنبال سر کار آوردن ایل وتبار وخاندان خود میباشد متاسفاته فقط مردم سرشان کلاه رفته...
با این روندی که هاشمی و روحانی و ... در پیش گرفته اند، همان روند سال 84 تکرار می شود و باز هم مردم به سوی فرد شخصی و انقلابی حرکت می کنند. کاش هاشمی هم مثل رهبری فرزندان خود را از سیاست و اقتصاد دور نگه می داشت و اینقدر برای خود و مملکت هزینه درست نمی کرد. هاشمی طوری عمل می کند که گویا تشنه ریاست است و آن را به هر قیمتی می خواهد. حیف آن همه سابقه