پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2 May 2024
 
۰

پنجره فولاد حرم مطهر گلباران می‌شود

پنجشنبه ۱۴ شهريور ۱۳۹۲ ساعت ۱۵:۳۳
کد مطلب: 311160
در آستانه میلاد امام رضا(ع)، پنجره فولادی ضریح امام رضا(ع) توسط خادمان حرم رضوی گلباران می‌شود.
به گزارش جهان، محمود ممتاز ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: طرح گلباران پنجره فولادی حرم امام رضا(ع) با عنوان «گل والای ولا»  از سوی خادمان حرم مطهر رضوی برگزار می‌شود.
 
وی گفت: در قالب این طرح، خدمتگزاران با لباس خادمی و شاخه‌های گل از سازمان مرکزی آستان قدس رضوی به سوی بارگاه منور حضرت رضا (ع) روانه می‌شوند.
 
معاون اماکن متبرکه آستان قدس رضوی تصریح کرد: در این برنامه معنوی که با مدیحه‌سرایی و شعرخوانی خدام همراه است، خیابان شیرازی از چهارراه شهدا تا حرم مطهر رضوی مملو از خادمان گل به دست می‌شود و خادمان در صف‌هایی منظم پس از ورود به صحن جمهوری اسلامی، شاخه‌های گل را مقابل پنجره فولاد تقدیم می‌کنند.
 
ممتاز افزود: این مراسم ساعت 19 روز یکشنبه، بیست و چهارم شهریورماه از سازمان مرکزی آستان قدس رضوی آغاز می‌شود.
 
نشریه «حرم» به صورت روزانه منتشر می‌شود
 
ممتاز بیان کرد: به مناسبت فرارسیدن دهه کرامت رضوی نشریه «حرم» به صورت روزانه برای زائران بارگاه منور رضوی چاپ و منتشر می‌شود.
 
وی افزود: در این ایام ده ویژه نامه نشریه حرم در 4 صفحه با شمارگان 10 هزار نسخه چاپ و منتشر می‌شود.
 
ممتاز خاطرنشان کرد: موضوع اصلی این نشریه، معرفی برنامه‌های آستان قدس رضوی در دهه کرامت رضوی، پوشش اخبار دهه کرامت رضوی در مؤسسات آستان قدس و معرفی خدمات آستان قدس رضوی به زائران است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *