شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۲
۴

نخبگان ماهانه چقدر حقوق می‌گیرند؟

پنجشنبه ۱۴ شهريور ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۲۲
کد مطلب: 311084
رئیس بنیاد نخبگان مازندران گفت: نخبگانی که در مقاطع لیسانس، فوق لیسانس و دکتری تحصیل می کنند و عضو بنیاد هستند، ماهانه حدود یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومان حقوق دریافت می کنند.
به گزارش جهان به نقل از تسنیم، داوود دومیری گنجی شامگاه چهار شنبه در دیدار با نخبگان و فرهیختگان جوان مازندران در سالن شماره یک استانداری مازندران با اشاره به افزایش نخبگان در کنکور امسال در مازندران، اظهار کرد: دانش آموزان مازنی امسال در آزمون سراسری، رتبه دو رقمی آنان نسبت به سال گذشته افزایش داشت.

وی، افزایش نخبه پروری در استان را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: امسال حدود ۴۰۰ درصد نخبه پروری درمازندران افزایش یافت.

رئیس بنیاد نخبگان مازندران افزود: دانش آموزانی که رتبه یک تا ۱۵۰ کنکور را کسب کردند، می توانند عضو بنیاد نخبگان استان شوند.

دومیری گنجی، از راه اندازی سامانه ثریا برای عضویت افراد نخبه در بنیاد علمی نخبگان خبر داد و گفت: همه نخبگانی که علاقمند هستند عضو این بنیاد شوند باید اطلاعات خود را در این سامانه ثبت کنند تا از مزایای بنیاد ملی نخبگان بهره مند شوند.

وی بیان کرد: افرادی که رتبه مناسبی در کنکور سراسری کسب کردند با عضویت در بنیاد ملی نخبگان، ماهانه مبلغ ۱۵۰ هزار تومان به حساب شان واریز می شود.

دومیری گنجی گفت: نخبگانی که در مقاطع لیسانس، فوق لیسانس و دکتری تحصیل می کنند و عضو بنیاد هستند، ماهانه حدود یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومان به حساب آنان پول پرداخت می شود.

رئیس بنیاد نخبگان مازندران از پرداخت ۸۰ میلیون تومان وام مسکن به نخبگان استان خبر داد.

دومیری گنجی با بیان اینکه فعالیت های پژوهشی دانشگاه ها مورد حمایت این بنیاد قرار می گیرد، افزود: هر طرح و ایده ای که دارای قابلیت تجاری سازی و فناوری باشد، بنیاد نخبگان برای حمایت ۳۰ میلیون تومان تسهیلات پرداخت می کند.
https://jahannews.com/vdcevz8xejh8z7i.b9bj.html
jahannews.com/vdcevz8xejh8z7i.b9bj.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Latvia
دولت باید امکانات کافی وحقوق بیشتر و مسکن رایگان و ماشین رایگان به آنها دهد
رها
Iran, Islamic Republic of
چیز دیگه ای دلت نمیخواد؟؟؟
بیا پایین باهم بریم
حسن دهقان
سلام مخترعيني كه مدرك ديپلم دارند چقدر حقوق ميگيرند ؟
ابراهيم طغرلي
با سلام من دانشجوي سال اخر رشته ي پزشكي دانشگاه ازاد اسلامي واحد قم هستم كه با توجه به اينكه سبك برگزاري ازمونهاي جامع پزشكي عوض شد واز سوي وزرات بهداشت قطب بندي شد رتبه ي دوم كل قطب دانشگاه ازاد و 2/5درصد استعداد درخشان كل كشور رو در ازمون پيش كاورزي شهريور ماه 93رو كسب كنم ميخواستم بدونم عضويت در بنياد ملي نخبگان شامل حالم ميشه يا نه با تشكر