دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۰
۲

واکنش مجلس به جلسات "فائزه" با امیری

شنبه ۹ شهريور ۱۳۹۲ ساعت ۱۳:۴۹
کد مطلب: 310001
انتشار جلسه فائزه هاشمی با صالحی امیری سرپرست فعلی وزارت ورزش و جوانان واکنش منفی نمایندگان را در پی داشت بطوریکه برخی از نمایندگان معتقدند که با رای اعتماد به وی باعث نفوذ فائزه هاشمی در این وزارتخانه می شود.
به گزارش جهان، "ندای انقلاب" نوشت: سیدرضا صالحی امیری از روز ۲۶ مرداد با حکم حسن روحانی رئیس جمهور بعنوان سرپرست وزارت ورزش و جوانان کار خود را در این وزارتخانه آغاز کرده است.

بر اساس شنیده ها قرار است تا وی بعنوان وزیر پیشنهادی برای تصدی مسئولیت وزارتخانه مذکور به مجلس معرفی شود.

در همین راستا فائزه هاشمی دختر هاشمی رفسنجانی که اظهاراتش در عرصه ورزش همواره با تنش در جامعه همراه بوده صبح روز سه شنبه پنجم شهریور در دفتر صالحی امیری در طبقه سوم ساختمان این وزارتخانه در خیابان سئول حاضر شده و با وی جلسه برگزار کرد.

چند تن از مدیران سابق سازمان تربیت بدنی نیز فائزه را در این جلسه همراهی می کردند.

در این جلسه در خصوص مباحث ورزش بانوان و نحوه رای اعتماد مجلس به صالحی امیری برای تصدی این وزارتخانه مباحثی مطرح شد.

انتشار این خبر در بین نمایندگان واکنش منفی را در پی داشت بطوریکه یکی از نمایندگان در همین رابطه به خبرنگار ما گفت: نمایندگان به نفوذ فائزه هاشمی در این وزارتخانه حساس هستند و بعد از انتشار خبر جلسه وی با صالحی امیری، واکنش منفی نشان داده و معتقدند که اگر روحانی صالحی امیری را برای وزارت ورزش و جوانان به مجلس معرفی کند نباید به وی رای اعتماد داد.

وی افزود: البته یکی از دلایل عدم رای اعتماد مجلس به مسعود سلطانی فر وزیر پیشنهادی روحانی برای تصدی این وزارتخانه هم جلسه فائزه هاشمی با وی بوده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


ایشون یک نماینده هستند و نظرشان هم محترم میباشد ولی کلیت نماینده گان مجلس هاشمی تبارند و اغلبشون نمک خورده میباشند...
Iran, Islamic Republic of
فائزه چه كاره ورزش مملكت هست؟
حتي اگر كارشناسه
چند تا كارشناس ديگه می تونن با وزير جلسه بذارند؟
آقاي روحاني داره چه كار مي كنه؟
اين چه وضعيه؟