چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 8 May 2024
 
۰

میزان آشنایی تهرانی‌ها با پیامک تلفن ثابت

جمعه ۸ شهريور ۱۳۹۲ ساعت ۰۹:۰۲
کد مطلب: 309682
بخش عظیم و قابل توجهی از مخاطبان و مشترکان مخابرات تهران از سرویس ارسال و دریافت پیامک تلفن ثابت اطلاعی ندارند.
به گزارش جهان به نقل از تسنیم، سرویس ارسال و دریافت پیامک از طریق تلفن ثابت از جمله سرویس‌های نوین مخابرات به شمار می‌رود که مشترکان این شرکت از طریق یک خط تلفن ثابت می‌توانند از شبکه تلفن ثابت به ثابت و ثابت به سیار (همراه اول و ایرانسل) و بالعکس پیام متنی ارسال کنند.

هر پیامک فارسی که مشترکان ارسال می‌کنند باید به طول ۶۹ کاراکتر و هر پیام انگلیسی به طول ۱۵۹ کاراکتر باشد تا هزینه یک پیامک را بپردازند در غیر اینصورت به اندازه کاراکترها باید پرداخت داشته باشند.

اما با توجه به جدید بودن این خدمت از سوی مخابرات، این شرکت نظرسنجی را در سایت خود تدارک دیده تا از میزان آگاهی مشترکان نسبت به این سرویس مطلع شود.

تا زمان مخابره این گزارش، هزار و ۸۵۹ نفر در این نظرسنجی شرکت کرده‌اند و نظر خود درباره "میزان آشنایی با سرویس ارسال و دریافت پیامک تلفن ثابت" را ثبت کرده اند.

۷۱ درصد از مشترکان و مخاطبان این سایت با این سرویس آشنایی ندارند و در عوض تنها ۷ درصد آشنایی خود را با پیامک تلفن ثابت "زیاد" اعلام کرده‌اند.

شش درصد از مخاطبان هم "تا حدی" با این سرویس آشنایی دارند و ۱۴ درصد هم آشنایی‌شان کم است.

با توجه به این جامعه آماری و پراکندگی در توزیع این نظرسنجی شاید بتوان این میزان مشارکت را به کل جامعه آماری تهران بسط داد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *