شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 11 May 2024
 
۰
۳

دلایل جلیلی برای نپذیرفتن شهرداری

سه شنبه ۵ شهريور ۱۳۹۲ ساعت ۲۲:۴۱
کد مطلب: 309247
عضو شورای شهر مشهد از جواب قطعی سعید جلیلی مبنی بر عدم تمایل به پذیرش شهرداری مشهد خبر داد.
به گزارش جهان به نقل از سایت فرهنگ نیوز، یک عضو شورای شهر مشهد اعلام کرد سعید جلیلی پیشنهاد شهرداری مشهد را نپذیرفته است.

حجت الاسلام فاطمی گفت: در آخرین جلسه کارگروه پیگیری کننده پیشنهادهای شورای شهر مشهد که عصر دیروز برگزار شد، نظر دکتر جلیلی بر عدم تمایل قطعی به شهرداری مشهد با توجه به وجود عرصه های مهم تر بین المللی برای فعالیت ایشان مطرح شد.
 
وی افزود دکتر جلیلی با تشکر از اعضای شورای شهر مشهد برای این پیشنهاد، اظهار داشت که ترجیح می دهد به امور مهم تر در عرصه بین المللی بپردازد.

لازم به ذکر است رایزنی ها برای کسب نظر دیگر افراد موردنظر برای شهرداری مشهد ادامه دارد. همچنین در روزهای گذشته نیز خبرهایی راجع به گزینه های مطرح برای شهرداری مشهد منتشر شده است که بر طبق آن آقایان سعید جلیلی، رستم قاسمی وزیر اسبق نفت، علی نیکزاد، مرتضی بختیاری، فتاح، امان‌پور، مرتضی تمدن، وکیلی شهردار سابق مشهد و محمدجواد محمدی‌زاده از گزینه های مطرح برای این مسئولیت هستند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


United States
حقيقتا جليلي بايد در كارهاي سياسي حضور داشته باشد
وا جهان دست بردار مشخص شده ايشان مناسب كار اجرايي نيستند تو ولكن نيستي!!!!!،،!!!!!!!!
علي
Iran, Islamic Republic of
اين آقاي محمد جواد محمدي زاده با تمام احترامي که براش قائلم نميخواهد بازنشست شود تا فرصت براي ديگران و نيروهاي جوانتر باز شود