سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 30 Apr 2024
 
۷
۱۰
ادعای پرس تی وی؛

جبهه غربی - عربی برای حمله اجماع کرد

سه شنبه ۵ شهريور ۱۳۹۲ ساعت ۱۵:۵۵
کد مطلب: 309150
پرس تی وی مدعی شد، گزارش‌ها حاکی از این است که کشورهای غربی و برخی کشورهای عربی برای مداخله نظامی در سوریه به اجماع رسیده‌اند.
جبهه  غربی - عربی برای حمله اجماع کرد
به گزارش جهان به نقل از تسنیم، شبکه خبری پرس‌تی‌وی لحظاتی پیش اعلام کرد رهبران غربی و برخی کشورهای عربی برای مداخله نظامی در سوریه به "اجماع" دست یافته‌اند.

این مداخله نظامی به بهانه استفاده دولت بشار اسد از تسلیحات شیمیایی انجام می‌گیرد.

هنوز گزارشی درباره جزئیات این خبر منتشر نشده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Canada
جنگ در سوریه اجتناب ناپذیر است.روسیه و آمریکا متاسفانه در سوریه میخواهند تسویه کنند.
abed
جنگ با سوريه ، جنگ با ارزش هاي اسلامي و ايراني است . ما براي جنگ آماده ايم . لبيك يا خامنه اي
ali
برادرم باهات كاملا موافقم . يا علي جنگ جنگ تا پيروزي
آخه يكي نيست به اين غربيا يگه اين بهانه (استفاده از سلاح شيميايي) كه تكراري و مال عراق بود خداييش يك مقدار سناريو جديد تهيه كنيد دنيا بهتون نخنده!!!!!!!
منتظر اذن جهاديم . لبيك يا خامنه اي
Iran, Islamic Republic of
دوستانی که منفی دادید. اگر دفاع از مملکت لازم باشه میخواهید چه کنید؟ ما جنگ طلب نیستیم ولی در صورت لزوم از جنگ هراسی نداریم
Canada
اگر جبهه مقاومت متحد به اسرائیل حمله کنه واقعا کمتر از یه روز نابوده....
مهدی
"وای اگر خامنه ای حکم جهادم دهد ارتش دنیا نتواند که جوابم دهد " آماده ایم تا به این شعار جامه عمل بپوشانیم لبیک یا خامنه ای
Iran, Islamic Republic of
فکر نکنم روسیه وارد این قضیه بشه

بیشتر روسیه رجز خونی میکنه من تاحالا کاری ازش ندیدم
مودی
Iran, Islamic Republic of
مشکل از درون امت اسلامی است . از آل سعود خائن و وابسته و عبدا. . . اردنی انگلیسی زاده و شیوخ طماع و تن و پرور و احمق عرب و از همه بدتر عقب ماندگی فرهنگی تمدنی و بینشی قوم عرب .وقتی که بارها و بارها این شیوخ و امیران وابسته و فاسد از آمریکا به اصرار خواستند که مداخله کند اما آنان در عین تمایل باطنی شروع به ناز و غمزه کردن کردند و بهانه ای میخواستند که بتوانند این حمله را در افکار عمومی کمی توجیه کنند.این بهانه هم با صحنه سازی وخیمه شب بازی تروریست ها درست شده و بان کی مون واداده و بی اختیار و مطیع آمریکا هم فقط تماشاگر صحنه است.البته احتمال حمله گسترده و زمینی بسیار کم است اما حملات موشکی و هوایی محتمل است و هدف از آن تقویت روحیه تروریست های شکست خورده و ایجاد زمینه برای داشتن دست بالا در عملیات میدانی به منظور استفاده و چانه زنی قوی تر در مذاکرات ژنو 2 است.
صد آه و مصیبت از تحجر و جهل و عقب ماندگی عمیق قوم عرب. قومی که در قرن چهاردهم هجری مجددا دنباله ها و پیروان امویان و مروانیان در میان آنها یکه تازی میکند و خیابان های خود را به نام بزرگان بنی امیه نامگذاری میکند و از سرچشمه های زلال و جوشان معارف اهل بیت (ع) خود را محروم کرده اند و به جایی رسیده اند که سر کودکان و بیگناهان و زنان علوی و را بافریاد الله اکبر و به قصد غربت و رسیدن به بهشت میبرند . واقعا تاریخ در حال تکرار تجربیات تلخ و جانکاه وقایع سالهای بعد از وفات پیامبر(ص) تا سال 61 هجرت است.آن زمان که ابن سعد ملعون به سپاه کفرو جهل و تعصب یزید فرمان داد:یا خیل الله!!! ارکبوا. اگر ما ساکت بنشینیم و مانند مردم آن زمان به کناره گیری و یا همراهی جاهلانه با امویان و مروانیان باشیم دیری نخواهد پایید که دوباره ندای هل من ناصر ینصرنی در کربلای تاریخ تکرار خواهد شد که هر روز عاشورا و هر جا کربلاست و وامصیبتا اگر به این ندای مظلومانه همیشه تاریخ نخواهیم و یا نباشیم که پاسخ دهیم.اگر ترس و جهل و طمع دنیای خودمان را به بهانه نمازو عبادت و گوشه نشینی و دوری از هیاهوهای سیاست توجیه کنیم و سکوت کنیم دوباره سر حسین (ع) است که بر نی خواهد شد. به قول شهید آوینی آن هنگام که حسین در کربلا ایستاده و فریاد یاری سر میدهد اگر در کربلا نباشی هرکجا میخواهی باش ایستاده به نماز یا نشسته در پای بساط شراب ،فرقی نمیکند.