دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۲
۶

هدايتي هزينه رضايت نامه خلعتبري را پذيرفت/ واکنش دایی

دوشنبه ۴ شهريور ۱۳۹۲ ساعت ۰۸:۴۱
کد مطلب: 308741
حسين هدايتي مالك باشگاه استيل آذين و عضو سابق هيات مديره باشگاه پرسپوليس هزينه رضايت نامه محمدرضا خلعتبري براي پيوستن به پرسپوليس را پرداخت.
هدايتي هزينه رضايت نامه خلعتبري را پذيرفت/ واکنش دایی
به گزارش جهان، ايرنا نوشت: باشگاه عجمان امارات براي صدور رضايت نامه خلعتبري پس از تخفيف داده شده به باشگاه پرسپوليس خواهان دريافت ۸۰۰ هزار دلار شده است.

مالك باشگاه استيل آذين و عضو سابق هيات مديره باشگاه پرسپوليس پس از ديدار امشب خود با علي دايي و درخواست سرمربي سرخپوشان از او، پرداخت مبلغ رضايت نامه خلعتبري را پذيرفت.

سرمربی تیم پرسپولیس در این باره در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: با توجه به شرایطی که برای بازگشت خلعتبری به وجود آمده بود، بنده با آقای هدایتی صحبت کردم تا در صورت امکان پول دریافت رضایت نامه خلعتبری را بپردازد که ایشان روی من را زمین نزدند و پذیرفتند که این کار را انجام دهند.
 
دای افزود: وقتی با هدایتی حرف زدم او بار دیگر پرسپولیسی بودن خود را ثابت کرد و گفت که به خاطر هواداران و حرف من قبول می‌کند این پول را بدهد تا خلعتبری به ایران برگردد. من به همین خاطر وظیفه خودم می‌دانم که از هدایتی به خاطر حمایت دوباره‌اش از پرسپولیس تشکر کنم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Germany
بهتر بود به جای کمک به پرسپولیس به تیم ملی کمک میکرد که برای رفتن به اردو هم دچار کمبود است
چرا یک بازیکن اینقدر ارزش داره اما بازی تدارکاتی تیم ملی که باید به جام جهانی برود اهمیت ندارد و پولی برای ان خرج نمی شود؟ یک بازیکن برای پرسپولیس یا یک تیم برای یک کشور؟!!!
فقط ارزش بازیکن نیست. دلیل اصلی اقدام گستاخانه امارات در درج نام جعلی خلیج ع ر ب ی! روی پیراهن بازیکنان هستش.
عبدالله
به شرطی که این پول پیش پرداخت خرید سهام پرسپولیس نباشد و کسی در خصوص فروش سهام پرسپولیس به ایشان تضمین نداده باشد
علیرضا
سلام بجای4 میلیارد دادن برای خلعتبری ؛ تیم ملی را 2 تا اردو میشد فرستاد
لطفا یکی به مردم بگه از کجا میاره مال باباشه یا ؟؟؟