جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 3 May 2024
 
۵
۳
گزینه‌های جدید معاون سینمایی و هنری؛

مدیران مهاجرانی در راه وزارت ارشاد

پنجشنبه ۳۱ مرداد ۱۳۹۲ ساعت ۱۴:۲۵
کد مطلب: 307955
تعدادی از مدیران عطاالله مهاجرانی که همزمان با استعفای وی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و در حمایت از وی از وزارت ارشاد استعفا داده بودند قرار است در پست‌های کلیدی و حساس وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی منصوب شوند.
به گزارش جهان، علی مرادخانی که در زمان وزارت خاتمی در وزارتخانه فرهنگ و ارشاد اسلامی تا دوره ی دوم اصلاحات مدیر مرکز موسیقی وزرت فرهنگ و ارشاد اسلامی بوده از جدی ترین گزینه های تصدی معاونت هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است.

گزینه ی مورد نظر وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی دولت یازدهم برای سمت معاونت هنری، همواره از سوی اصلاح طلبان مورد حمایت بوده و از جمله مدیرانی است که همزمان با استعفای مهاجراني از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، به همراه تنی چند از مدیران منصوب مهاجرانی، استعفا کرد.
 
بر اساس گزارش های دریافتی، مرادخانی، به همراه کاظمی معاون هنری وقت، از جمله مدیرانی بودند که برای حمایت از مهاجرانی، از همکاری با وزیر جایگزین او (مسجدجامعی) امتناع کرده و با ارایه ی استعفانامه از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی کنار کشیدند.
 
از جمله اتفاقاتی که در دوره ی مدیریت او در دوره ی اصلاحات، موجب نگرانی صاحب نظران شد اعطای مجوز تولید آثار سخیف موسیقیایی توسط مرکز موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بود که تاثیر بسیاری در تنزل موسیقی اصیل و گسترش آثار نازل داشت.
 
نگرانی که به نظر می رسد با تصدی جدید، علاوه بر موسیقی باید منتظر وقوع آن در زمینه ی تئاتر و هنرهای تجسمی نیز بود. 
 
همچنین خبر رسیده که مهندس کاظمی معاون هنری زمان وزارت مهاجرانی نیز قرار است به عنوان معاون سینمایی دولت یازدهم منصوب شود.
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


شربتیان
Iran, Islamic Republic of
کاش همون مسجد جامعی وزیر میشد حداقل اینکه قباش پشت و رو نداره و تکلیفمون معلومه؟ این بابا دیگه کیه که آدمهایی که از مسجدجامعی هم تندترند دارند میشن معاون؟!!
محمود
اگه بشه عالی میشه
United States
از قرار معلوم ظاهر هر وزارت خانه يك وزير داره باطنش وزير ديگر!