شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 4 May 2024
 
۰
با موافقت احمدی‌نژاد در لحظات آخر کاری خود

هدیه پرایدبرای دانشجویان نمونه۹۱تاپایان سال

شنبه ۲۶ مرداد ۱۳۹۲ ساعت ۰۹:۲۹
کد مطلب: 306622
رییس سازمان امور دانشجویان وزارت علوم با اشاره به امضای محمود احمدی‌نژاد رییس جمهور سابق در لحظات آخر کاری خود مبنی بر موافقت با اهدای یک پراید به هر دانشجوی نمونه کشوری ۹۱، گفت: تا پایان پاییز خودرو پراید به دانشجویان نمونه کشوری داده می‌شود.
به گزارش جهان، محمود ملاباشی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به صدور موافقت ریاست جمهوری برای اهدای خودرو پراید به دانشجویان نمونه کشوری سال گذشته، تصریح کرد: امید است افرادی که در وزارت علوم کادر ثابت هستند، پیگیری‌های لازم را انجام دهند تا دانشجویان بتوانند تا پایان سال خودروی خود را دریافت کنند.

وی با اشاره به پیگیری زیاد دانشجویان در رابطه با این موضوع، اظهارکرد: نامه اجرای این طرح به وزارت علوم ابلاغ شده است که امید است در تاریخ قید شده عملیاتی شود.

بر اساس این گزارش محمود احمدی‌نژاد در مراسم تقدیر از دانشجویان نمونه کشوری در بهمن ماه سال ۹۱ وعده اهدای یک پراید به هر دانشجوی نمونه کشوری داده بود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *