دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۰

دایی: به‌ بازیکنانم‌ گفتم به‌ رختکن‌ راه‌تان نمی‌دهم

جمعه ۲۵ مرداد ۱۳۹۲ ساعت ۲۳:۳۱
کد مطلب: 306567
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با ابراز رضایت از عملکرد شاگردانش در دیدار با ملوان که 10 نفره موفق شدند 3 امتیاز این بازی را کسب کنند، گفت: بازیکنانم امروز جانانه جنگیدند و می‌توانستند با نتیجه بهتری ملوان را شکست دهند.
به گزارش جهان به نقل از مهر، علی دایی که پس از پیروزی یک بر صفر جمعه شب تیمش برابر ملوان با خبرنگاران حاضر در سالن کنفرانس ورزشگاه آزادی گفتگو می‌کرد، ضمن بیان این مطلب افزود: اجازه بدهید قبل از اینکه بخواهم در مورد مسائل فنی صحبت کنم، درگذشت مرحوم سلطانی‌فر و همچنین دومین سالگرد بابک معصومی بازیکن تیم ملی فوتسال را تسلیت بگویم. به نظر من بازیکنان پرسپولیس امروز جانانه جنگیدند و موقعیت‌های خوبی را بدست آوردند.
 
وی افزود: می‌توانستیم با نتیجه بهتری این بازی را به پایان برسانیم چرا که در نیمه دوم انسجام تیمی را نشان دادیم و در یک بازی حساس که فکرش را نمی‌کردیم 10 نفره شویم، 3 امتیاز را بگیریم. من به بازیکنانم ایمان داشتم، به گونه‌‎ای که در رختکن به آنها گفتم اگر بازی را نبرید، شما را به رختکن راه نمی‌دهم.
 
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینکه در هر نیمه بهتر از ملوان بودیم، خاطرنشان کرد: چه زمانیکه 11 نفره بودیم و چه زمانیکه 10 نفره بودیم، تیم برتر میدان بودیم و با برنامه‌تر از ملوان بازی کردیم، هرچند اعتقاد داریم می‌‎توانستیم خیلی بهتر از این بازی کنیم.
 
وی در پاسخ به این پرسش که به نظر می‌رسد شما بازیکنان جوانی را رفته رفته به ترکیب اضافه می‌کنید، تاکید کرد: در تیم بزرگی مانند پرسپولیس نمی‌شود به یکباره کل تیم را عوض کرد. بازی کردن در پرسپولیس شرایط سختی دارد که باید بازیکنان جوان و تازه وارد خود را با این شرایط هماهنگ کنند. من بازیکنانی را جذب کردم که به آنها اعتقاد داشتم و مطمئنم اگر این جوانان راه را درست ادامه داده و مغرور نشوند، آینده فوتبال ایران بوده و می‌توانند به تیم ملی هم کمک کنند.
 
دایی در پاسخ به این پرسش خبرنگار مهر که چرا پرسپولیس در نیمه اول این دیدار و بازی‌های گذشته نمی‌تواند فوتبال خوبی را ارائه و موقعیت‌ گلزنی ایجاد کند، گفت: این نشان می‌دهد که ما نیاز به کار و تمرین بیشتر داریم که بتوانیم بازیکنان را هماهنگ‌تر کنیم. بازیکنان جدید ما اکثرا جوان هستند که بازی در پرسپولیس و این سطح را درک نکردند.
 
وی اضافه کرد: برای همین است از هواداران تشکر می‌کنم زیرا آنها این فرصت را به ما می‌دهند تا بتوانیم رفته رفته شرایطز تیم را به گونه‌ای پیش ببریم که در نیمه‌های اول هم بهتر بازی کرده و صاحب موقعیت گل شویم.
 
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در مورد اینکه نمی‌خواهد در مورد مسائل داوری اظهار نظر کند، به صحنه اخراج کفشگری اشاره کرد و گفت: همیشه اعتقاد دارم قانون داوری باید برای همه یکسان باشد. سوال من این است این صحنه بدتر بود یا صحنه‌ای که در دیدار استقلال با صبا، محمد مومنی ایجاد کرد؟ همه باید قانون را به یک شکل تفسیر کنند، نه اینکه یک داور در چنین صحنه‌ای بازیکن را اخراج کرده و یک داور نکند.
 
وی ادامه داد: من در مورد صحنه اخراج کفشگری اظهار نظر نمی‌کنم اما اعتقاد دارم داوران باید قوانین را به یک شکل تفسیر کنند.
 
دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و ملوان بندرانزلی در هفته پنجم رقابتهای لیگ برتر که جمعه شب در ورزشگاه آزادی تهران برگزار شد، در نهایت با برتری یک بر صفر پرسپولیس به پایان رسید.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *