سه شنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 7 May 2024
 
۰

پاسخ بهارستانی‌ها به خط و نشان BBC

جمعه ۲۵ مرداد ۱۳۹۲ ساعت ۱۴:۰۴
کد مطلب: 306499
در حالی که بی.بی. سی طبق معمول با خبرسازی‌های دروغ در تلاش برای ترسیم خط و نشان برای نمایندگان مردم در خانه ملت بود، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در یک فضای آرام و معقول فقط به 15 نفر از 18 وزیر پیشنهادی دولت روحانی رای داد.
 به گزارش جهان به نقل از فارس، ‌همزمان با چهارمین روز رسیدگی به صلاحیت وزرای پیشنهادی کابینه روحانی  _ پنجشنبه 24 مرداد ـ و در حالی که مجلس و دولت اوج مردم‌سالاری و فضای دموکراسی را در جمهوری اسلامی به نمایش گذاشته‌ بودند  و وزرای مخالف و موافق و نمایندگان مجلس در فضایی عقلانی به نقد و بررسی برنامه‌ها و سوابق کابینه می‌پرداختند، رسانه‌های ضد انقلاب در راستای سیاست‌های ضد ایرانی ـ اسلامی خود ضمن ابراز ناراحتی از این موضوع،خط خبری خاصی را برای اثرگذاری بر این شرایط دنبال می‌کردند.
 
بر این اساس رسانه سلطنتی انگلیس BBC  مدعی شده بود که ، دولت روحانی نمایندگان مجلس را تهدید کرده در صورتی که به وزرای معرفی شده فعلی رای ندهند، افراد تندتر و اصلاح‌طلبی را برای تصدی وزراتخانه‌های بدون وزیر معرفی خواهد کرد.
 
به ادعای بی بی سی این یکی از سیاست‌ها و تاکتیک‌های دولت روحانی در مقابله با تندروهای مجلس ایران است!.
 
این خط و نشان کشیدن رسانه فارسی‌زبان BBC برای پارلمان کشورمان نشان داد که آنها از فضای آرام و معقول برای رسیدگی به صلاحیت وزرا و نتیجه این تعامل مثبت دولت و مجلس و البته احتمال عدم رای اعتماد نمایندگان به برخی وزرای حامی فتنه، نگران است به طوری که بازهم برای رسیدن به مقاصد خود از خطوط حرفه‌ای کار خبر عبور کرد و  به خبرسازی‌ روی آورده‌اند.
 
در نهایت شب‌گذشته 24 مرداد 92  پس از چهار روز بررسی صلاحیت وزرای کابینه پیشنهادی دولت یازدهم نمایندگان مجلس نظر قاطع خود را در این باره اعلام  و به 3 نفر از 18 وزیر پیشنهادی رای اعتماد نداد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *