پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 9 May 2024
 
۰

روز‌های‌پایانی فیلمبرداری رالی‌جاده‌ای«لاله»

شنبه ۱۲ مرداد ۱۳۹۲ ساعت ۱۲:۰۰
کد مطلب: 303580
در حالیکه فیلمبرداری صحنه‌های رالی جاده‌ای فیلم سینمایی «لاله» به پایان خود نزدیک می‌شود، هنوز پیست «آزادی» برای فیلمبرداری آخرین بخش از فیلم آماده نشده است.
به گزارش جهان، پروانه پرتو‌، تهیه‌کننده این فیلم در گفت‌وگو با ایسنا، درباره آخرین وضعیت «لاله» بیان کرد: ما اکنون در حال فیلمبرداری صحنه‌های رالی جاده‌ای در شمال کشور هستیم که البته روزهای پایانی خود را سپری می‌کند.

وی ادامه داد: در صحنه‌های رالی جاده‌ای بازیگرانی مانند سارا امیری‌ (بازیگر نقش لاله)،‌ میترا حجار‌، سام قریبیان، پیام اینانلویی‌، محمد صادقی و ژوبین رهبر جلوی دوربین رفته و همراه گروه هستند.

پرتو درباره آماده‌سازی پیست مجموعه «آزادی» برای فیلمبرداری صحنه‌های پایانی «لاله» که قرار بود توسط مدیریت آن مجموعه‌ انجام شود نیز گفت: من از این موضوع اطلاع جدیدی ندارم و باید آماده‌سازی پیست را از آقای آقامحمدیان پیگیری کنید.

به گزارش ایسنا، در «لاله» سارا امیری (در نقش لاله)، ایرج نوذری (در نقش پدر لاله)، سینان تازچو (Sinan Tuzcu در نقش «امیر» مربی لاله)، نیکی کریمی، سام قریبیان، میترا حجار‌، پیام اینانلویی‌، محمد صادقی، ژوبین رهبر و... ایفای نقش کرده‌اند.

به گفته مجری طرح «لاله»، این فیلم سینمایی احتمالا در خارج از کشور تدوین خواهد شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *