دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۰
۱

درگیری شدید هواداران استقلال و سپاهان/ شعار تند علیه داور

جمعه ۱۱ مرداد ۱۳۹۲ ساعت ۰۶:۲۶
کد مطلب: 303340
طرفداران دو تیم استقلال و سپاهان در پایان دیدار پنج شنبه شب این دو تیم به شدت با هم درگیر شدند.
درگیری شدید هواداران استقلال و سپاهان/ شعار تند علیه داور
به گزارش جهان به نقل از مهر، دیدار تیم های استقلال و سپاهان در هفته دوم فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور بدون حاشیه نبود.

هواداران این دو تیم که از ابتدای این بازی علیه یکدیگر شعار می‌دادند، در پایان مسابقه نیز به شدت با یکدیگر درگیر شدند و کم مانده بود کار به جای باریک کشیده شود که دخالت پلیس به این ماجرا پایان داد.

شعارهای تند هواداران استقلال علیه فغانی

همچنین هواداران استقلال در پایان بازی علیه فغانی شعار‌های تندی را سر دادند.
 
به گزارش ایسنا، اعتراض هواداران استقلال به قضاوت علی‌رضا فغانی در نیمه دوم بازی این تیم برابر سپاهان شدت بیشتری گرفت به طوری که بعد از پنالتی که داور برای سپاهان گرفت شعارهای تندی علیه تیم داوری بشدت سر داده می‌شد.
 
هواداران استقلال بعد از پایان بازی هم علاوه بر اینکه تیم خود را تشویق کردند، بار دیگر داور مسابقه را از شعارهای خود بی نصیب نگذاشتند.
 
هنگامی که آرش افشین با جالوویچ تعویض شد هواداران استقلال علیه مهاجم سپاهان شعار سر داده و او را پولکی خواندند.
 
بازیکنان سپاهان پس از پایان بازی به سمت هواداران خود رفته و از آنها تشکر کردند.
 
درگیری لفظی میان هواداران دو تیم نیز همچون دیگر بازی‌های این دو تیم، در این دیدار جریان داشت.
 
دیدار تیم های فوتبال استقلال و سپاهان که پنج شنبه شب در ورزشگاه آزادی برگزار شد با برتری دو بر یک زرد پوشان اصفهان پایان یافت.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


علوي
تا کی باید شاهد اینگونه بی فرهنگی های ورزشی در فوتبال باشیم؟ چرا ظرفیت شکست و ظرفیت تحمل اشتباه داوری را نداریم؟ چرا کاری کرده ایم که کسی جرات نمیکند همراه فرزندش به ورزشگاه برود؟ از ترس بدآموزی علنی!