شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 11 May 2024
 
۰
۱
نماینده دشتستان در مجلس:

حساب روحانی را از خاتمی جدا می‌دانیم

جمعه ۱۱ مرداد ۱۳۹۲ ساعت ۰۱:۳۰
کد مطلب: 303304
نماینده دشتستان در مجلس با بیان اینکه مجلس در صورت حضور خاتمی در مراسم تحلیف رئیس‌جمهور منتخب سکوت نمی‌کند، گفت: رأی روحانی مدیون اصلاح‌طلبان افراطی و حامیان فتنه 88 نیست.
به گزارش جهان، حجت‌الاسلام سید مهدی موسوی‌نژاد نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با فارس با اشاره به احتمال حضور خاتمی در مراسم تحلیف حجت‌الاسلام روحانی رئیس‌جمهور منتخب به عنوان مهمان ویژه و واکنش نسبت به این موضوع، اظهار داشت: قطعاً اگر چنین اتفاقی بیفتد و خاتمی همراه رئیس‌جمهور منتخب وارد مجلس شود یا به شکل دیگری در مراسم تحلیف حضور یابد، مجلس نسبت به این موضوع واکنش تندی نشان خواهد داد.
 
وی افزود: پذیرفتنی نیست ما در جهت تطهیر افراد و کسانی که در فتنه 88 اقداماتی انجام دادند یا شعله آتشی را زیاد کردند، حرکت کنیم و آنها در جلسات رسمی نظام مانند مراسم تحلیف رئیس‌جمهور منتخب حضور یابند.
 
نماینده مردم دشتستان در مجلس در ادامه یادآور شد: این افراد قوانین نظام را زیر پا گذاشتند و به راحتی از ارزش‌های انقلاب عبور کردند و این موضوع به هیچ وجه پذیرفتنی نیست.
 
وی با تأکید بر اینکه ما حساب روحانی را از خاتمی جدا می‌دانیم، گفت: بعید است آقای روحانی این کار را انجام دهد اما اگر این اتفاق بیفتد مجلس سکوت نخواهد کرد.
 
این عضو کمیسیون انرژی مجلس با یادآوری این نکته که اگر خاتمی در مراسم تحلیف رئیس‌جمهور منتخب حضور یابد این موضوع مقدمه‌ای برای اختلاف مجلس و دولت خواهد بود، تصریح کرد: یکی از شئون رفتارهای مجلس و دولت، تأثیرگذاری جریان فتنه 88 بر رفتارهای دولت و کابینه است.
 
وی تأکید کرد: ما آقای روحانی را به عنوان کسی که با فتنه 88 موضع و زاویه داشته است، می‌شناسیم و بر همین اساس هم نسبت به اعضای کابینه و نوع تعامل با او این ملاحظات را خواهیم داشت، مگر اینکه دولت در عمل، رفتار و عملکرد خود این زاویه و موضع خودش را علیه همراهان فتنه و افرادی که در فتنه 88 دست داشتند، نداشته باشد و موضع‌گیری شفافی در این زمینه انجام ندهد، در این صورت مسلماً مجلس هم به گونه دیگری رفتار خواهد کرد.
 
موسوی‌نژاد در خاتمه با تأکید بر اینکه مجلس به آنچه وظیفه خود می‌داند عمل می‌کند، یادآور شد: یکی از مواردی که در تصمیم‌گیری مجلس مؤثر خواهد بود، نوع رابطه دولت با جریان فتنه 88 است، روحانی باید بداند آرای او برگرفته از حامیان فتنه و مخالف نظام و کسانی که برای نظام هزینه درست کردند، نبود بلکه آحاد مردمی که امید به تغییر در معیشت و اقتصاد داشتند و از مشکلات موجود خسته شده بودند، به روحانی رأی دادند، لذا رأی روحانی مدیون اصلاح‌طلبان افراطی و حامیان فتنه 88 نیست البته حتماً روحانی نسبت به این موضوع توجه دارد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


حميد
Iran, Islamic Republic of
يكي از دلايل راي ما به اقاي روحاني بخاطر حمايت اقاي خاتمي از ايشان بود بگو خوب