دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۰

5 سرنشین پ‍ژو در آتش تصادف سوختند

پنجشنبه ۱۰ مرداد ۱۳۹۲ ساعت ۱۵:۱۸
کد مطلب: 303256
بر اثر برخورد یک دستگاه پژو با یک دستگاه نیسان در جاده ملکان میاندواب، و متعاقب آن وا‍ژگونی و آتش سوزی خودروی پ‍ژو، پنج سرنشین آن در باختند.
به گزارش جهان، حبیب حسینقلی‌زاده مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان آذربایجان شرقی در گفت‌وگو با ایسنا، با اعلام این خبر گفت: این حادثه در ساعت 23 شب گذشته - 9 مرداد- به اتاق فرمان اور‍ژانس 115 گزارش شد و طی آن آمبولانس پایگاه لیلان به محل حادثه اعزام شدند.
 
وی ادامه داد: در این حادثه دو نفر از سرنشینان نیسان نیز دچار مسمومیت شده بودند که توسط عوامل اور‍ژانس به بیمارستان منتقل شدند.
 
وی با تاکید بر ضرورت رعایت سرعت مطمئنه از سوی رانندگان و بستن کمربند ایمنی توسط تمام سرنشینان خودروها، از رانندگان خواست برای رسیدن به مقصد عجله نکرده و در صورت خستگی در اولین پارکینگ جاده‌ای استراحت کنند.
 
وی با بیان اینکه تجمع مردم در حوالی صحنه وقوع سوانح رانندگی و فیلمبرداری از این صحنه ها به معضل بزرگی در جهت امداد رسانی تبدیل شده است گفت: همچنین دادن آدرس اشتباه به اورژانس 115هم معمولا زمان امداد رسانی را با تاخیر مواجه می کند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *