شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۰

نامه‌دانشجویان معتکف به رئیس‌جمهور منتخب

چهارشنبه ۹ مرداد ۱۳۹۲ ساعت ۱۸:۳۰
کد مطلب: 303094
دانشجویان معتکف حاضر در مراسم معنوی اعتکاف رمضانیه بصیران در مراسم اختتامیه این اعتکاف نامه‌ای سر گشاده را خطاب به رئیس جمهور منتخب دکتر حسن روحانی صادر کردند.
به گزارش جهان به نقل از تسنیم، مسئول کانون بصیرت دانشجویی استان بوشهر در جمع خبرنگاران اظهار کرد: اعتکاف بصیران علوی برای دومین سال پیاپی با همت کانون بصیرت بسیج دانشجویی استان بوشهر در دانشگاه خلیج فارس برگزار شد.

سید عقیل موسوی افزود: در این اعتکاف مباحث مختلف آموزشی مهارت‌های زندگی در قرآن با استفاده از اساتید حوزه و دانشگاه به بحث و گفتگو پرداخته شد.

وی اضافه کرد: اعتکاف رمضانیه بصیران علوی در نوع خود کم نظیر است و در این اعتکاف، با ارائه راهکارهایی برای تهاجم فرهنگی دشمن و آموزش علوم اسلامی بحث و تبادل نظر می‌شود.

وی بیان کرد: معتکفین این اعتکاف دانشجویی در پایان نامه‌ای سرگشاده خطاب به رئیس جمهور منتخب امضا و صادر کردند.

در این نامه آمده است: ما معتکفین رمضانیه حاضر در اعتکاف بصیران علوی خود را پاسدار خون شهدا می­‌دانیم و برای دفاع از ارزش‌­های والای خمینی کبیر (ره) جان خود را در طبق اخلاص قرار می‌دهیم، از این رو در آستانه تنفیذ حکم رئیس جمهور منتخب مردم از ایشان در خواست داریم که با تلاش‌های روز افزون در حل مشکلات کشور پاسدار خون شهیدان و آرمان‌های خمینی کبیر(ره) باشد و از دست‌اندازی دشمنان و کج اندیشان به ایران اسلامی جلوگیری کند.

در ادامه نامه خطاب به حجت‌الاسلام روحانی آمده است: شما که خود از مشاوران مقام معظم رهبری و از دلسوزان نظام انقلاب اسلامی هستید باید مواظب آن دسته از افرادی باشید که با اندیشه‌های آلوده قصد براندازی نظام و انقلاب و پایمال کردن خون شهدا را دارند و نگذارید فتنه گران دیروز که چشم انقلاب را هدف گرفته بودند در لباس مصلحان به مناسب مملکتی دست یابند.

معتکفان در این نامه سرگشاده آورده‌اند: آقای روحانی شما که خود از انقلابیون علیه طاغوت هستید باید نظام الهی جمهوری اسلامی را که با پیروی از منویات امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری استوار مانده است را امانت­دار خوبی باشید و با انتخاب اصلح ترین‌ها در کابینه خود، تعهد، تقوا، تجربه و تخصص را معیار اصلی قرار دهید تا دولت تدبیر و امید بتواند برای مردم این سرزمین مثمرثمر باشد و در راستای فعالیت‌های مثبت انقلابی گام بردارد.

معتکفین بصیران علوی اضافه کردند: آقای روحانی، شما با شعار اعتدال بر سرکار آمدید پس باید به دور از حزب‌گرایی و انتخاب افرادی که فتنه‌گران یا برخی دیگر به دنبال آن هستند راه صحیح را پی بگیرید و نگذارید تحمیل‌گران، شما را زیر فشار قرار دهند و افراد ناصالح را به دولت تدبیر و امید تحمیل کنند لذا باید هوشیاری به خرج داد و از آن دسته افرادی که به فکر منافع خود یا حزب مورد نظرشان هستند دوری کنید.

در بخشی از این نامه با تاکید بر حماسه اقتصادی آمده: رئیس جمهور منتخب، شما باید توان دولت خود را به تحقق حماسه اقتصادی معطوف کنید و پاداش مردمی را که حماسه سیاسی را رقم زدند این گونه پرداخت کنید و این مهم محقق نمی‌شود الا با راس کار آمدن نیروهای انقلابی و دلسوز مردم در کابینه حضرتعالی که انشاالله با تدبیر جناب شما این مسئله نیز روی دهد.

در پایان نامه معتکفان یاد آور شدند: ما معتکفین رمضانیه بصیران علوی حمایت خود را از برنامههای دولت جدید در حفظ دستاوردهای نظام مقدس و پیگیری منویات امام خامنه‌ای اعلام می­‌داریم و همچنین از فعالیت‌­های مثبت و انقلابی­ رئیس جمهور منتخب حمایت کامل خواهیم کرد و از ایشان درخواست داریم محکم و استوار در مقابل زورگویان عالم که منافع مستضعفان و مردم شریف ایران را نشانه گرفته‌اند بایستند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *