دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۰

آغاز اعزامهای بدون پیش ثبت نام عتبات

سه شنبه ۱ مرداد ۱۳۹۲ ساعت ۱۸:۴۵
کد مطلب: 301404
توقف 18 روزه اعزام زائران ایرانی به عتبات عالیات از روز سه شنبه 1 مرداد ماه پایان یافته واعزام زوار ایرانی به عتبات بدون پیش ثبت نام اینترنتی آغاز می شود.
به گزارش جهان، مسعود اخوان در گفتگو با باشگاه خبرنگاران در این باره گفت: اعزامهای عتبات عالیات از 13 تیر ماه سال جاری به دلیل مرمت و بازسازی هتل های محل اقامت زائران ایرانی در عتبات عالیات عراق متوقف شده و تا 31 تیر ماه سال جاری ادامه خواهد داشت.

وی در ادامه افزود: مرحله جدید اعزامهای عتبات عالیات تا 28 مرداد ماه ادامه خواهد داشت و متقاضیان ایرانی می توانند با مراجعه حضوری و مستقیم به دفاتر زیارتی سازمان حج و زیارت عازم عتبات شوند.

اخوان با اشاره به دور دوم اعزامها که از 29 مرداد ماه آغاز و تا 15 مهر ماه ادامه خواهد داشت،‌گفت: البته اعزامهای این مرحله با نام نویسی در سایت پیش ثبت نام عتبات انجام می شود و این سایت برای نام نویسی در دور دوم اعزامهای عتبات از 23 تا 30 تیرماه فعال بود و متقاضیان می توانستند با مراجعه به این سایت به نشانی  www.atabat.haj.ir در دور دوم اعزامها نام نویسی کنند.

وی خاطر نشان کرد: نتایج قرعه کشی اعزامهای مرحله دوم امروز سه شنبه بر روی سایت پیش ثبت نام عتبات قابل رویت خواهد بود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *