يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 5 May 2024
 
۰

بعد از تو عشق تنها شد

جمعه ۲۸ تير ۱۳۹۲ ساعت ۱۵:۳۶
کد مطلب: 300380
بعد از تو روزها دیرتر و تلخ‌تر از همیشه می‌گذرد، بعد از تو چشمان رسول خدا (ص) همیشه بارانی است، بعد از تو آسمان دل فاطمه (س) همیشه ابریست.
به گزارش جهان به نقل از  دهم رمضان سالروز رحلت حضرت خدیجه کبری (س) فرا رسید، تو را خوب می‌شناسیم، تو الگوی تابناکی از همراهی و همدلی با پیامبر اعظم (ص) و مادر مهربان بانوی خوبی‌ها هستی.
 
تو نخستین زنی هستی که به  پروردگار محمد (ص) ایمان آورد و تا آخرین ساعات عمرش در کنار او بود، تو خدیجه کبری (س) و از زنان پاک بهشتی هستی.
 
زمین به خود می‌بالد که بانویی چون تو بر آن قدم نهاده و با عشق و محبت خود و با  تمام دارایی و ثروتش رسول بزرگوار اسلام را یاری کرده است.
 
شاید اگر مهر و مرهم‏های بی‏بدیل تو نبود، دین خدا این چنین عالم گستر نمی‌شد، چه مصیبت جانکاهی است، داغ وفات تو، آری این‌بار نیز عاشقی وفادار به آسمان‌ها پر کشید و شهر مکه و مردمانش را در غمی بزرگ فرو برد.
 
دهم رمضان سالروز عروج توست، روزی که برای رسول خدا پر از رنج و سختی است، روزی که بی‌شک در آن فاطمه (س) در نبود تو اشک ماتم ریخت.
 
بعد از تو عشق تنها شد، زمین تاریک شد و قلب‌ها شکست، لبخندها بر لبان دوستارانت خشکید و زمستانی سرد و طولانی همه جا را فرا گرفت.
 
بعد از تو روزها دیرتر و تلخ‌تر از همیشه می‌گذرد، بعد از تو چشمان رسول خدا (ص) همیشه بارانی است، بعد از تو آسمان دل فاطمه (س) همیشه ابریست.
 
بعد از تو، دوباره گرد یتیمی بر چهره محمد (ص) نشست و غربت و تنهایی، او را در آغوش کشد. بعد از تو ... .
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *