دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۰

مسلمان‌شدن‌ زن‌مسيحي درتجمع اخوان

دوشنبه ۲۴ تير ۱۳۹۲ ساعت ۱۷:۲۵
کد مطلب: 299506
بر همين اساس تصميم گرفتم که مسلمان شوم و رفتار و منشم را نيز اسلامي کنم. أشهد أن لا إله إلا الله و أشهد أن محمد رسول الله ...
به گزارش جهان، شيعه آنلاين نوشت:

اخبار رسيده از قاهره پايتخت مصر حاکي از آن است که يک زن مسيحي با حضور در تجمع هواداران "محمد مرسي"‌ رئيس جمهور برکنار شده مصر که دو روز پيش در قاهره برگزار شد، مسلمان شدنش را اعلام کرد.

اين زن مسيحي بعد از دريافت ميکرفون، دقايقي به انتقاد از کودتاي نظامي انجام شده عليه دولت "محمد مرسي"‌ پرداخت و سپس گفت:‌ بنده در دوران رياست آقاي مرسي با دين مبين اسلام آشنا شدم و رفتار اسلامي وي در حکومت داري، مرا مجذوب اسلام کرد.

اين زن تازه مسلمان شده افزود:‌ بر همين اساس تصميم گرفتم که مسلمان شوم و رفتار و منشم را نيز اسلامي کنم. أشهد أن لا إله إلا الله و أشهد أن محمد رسول الله ...

پس از اينکه اين مسيحي تازه مسلمان شده،‌ اين جملات را بيان کرد،‌ فرياد تکبير هواداران مرسي در فضا پخش شد و هزاران نفر از آنان با شعار سر دادن، او را مورد تحسين قرار مي دادند.

کليپ اظهارات و مسلمان شدن اين زن مسيحي در سايت هاي عرب زبان و فضاي مجازي به طور گسترده منتشر شده و مخالفان و موافقان زيادي را در پي داشته است.

مخالفان اين اقدام، ضمن انتقاد از اين زن مسيحي به خاطر دفاعش از "محمد مرسي"،‌ اعلام کردند که مرسي فقط در ظاهر اسلامي بوده و نام اخوان المسلمين را به يدک مي کشيد در حالي که رفتار و اقدامات وي اسلامي نبوده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *