دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۰

اتمام رزمایش چین و روسیه

پنجشنبه ۲۰ تير ۱۳۹۲ ساعت ۱۲:۵۵
کد مطلب: 298547
چین و روسیه چهارشنبه مانور دریایی خود با عنوان "تعامل دریایی ۲۰۱۳" را در شرق دور به پایان رساندند.
به گزارش جهان به نقل از تسنیم، نماینده ناوگان روسیه در اقیانوس آرام اعلام کرد چین و روسیه چهارشنبه مانور دریایی خود با عنوان "تعامل دریایی ۲۰۱۳" را در شرق دور به پایان رساندند.

در حدود ۴ هزار نیروی نظامی در این رزمایش بزرگ شرکت داشتند. چین ۴ ناوشکن حامل موشک‌های هدایت‌شونده، ۲ ناو مجهز به موشک‌های هدایت‌شونده، یک کشتی تدارکاتی و سه هلی‌کوپتر دریایی را به منطقه اعزام کرد.

ناوگان اقیانوس آرام روسیه نیز ۱۰ فروند کشتی را به فرماندهی ناو "واریاگ" که مجهز به موشک‌های هدایت شونده است به این رزمایش اعزام کرد.

مرحله فعال این عملیات که از ۸ تا ۱۰ جولای به طول انجامید شامل نجات یک کشتی ربوده شده، اسکورت کشتی‌های تجاری، و دفاع از یک کاروان در برابر حملات دریایی و هوایی بود.

در روز نهایی این رزمایش مشترک، ۲ کشور یک عملیات امداد و نجات برای کمک به یک کشتی تحت فشار انجام دادند. تمرین شلیک توپخانه به سوی اهداف هوایی و سطحی انجام گرفته و همچنین تمرینی برای شناسایی و نابودی یک زیردریایی انجام گرفت.

این رزمایش دریایی با رژه کشتی‌های جنگی ۲ کشور در خلیج پطر کبیر پایان یافت.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *