شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۲
۱
شنبه هفته آینده در سالن حوزه هنری؛

همایش تجلیل از "مرد تقوا و تدبیر" برگزار می‌شود

دوشنبه ۱۷ تير ۱۳۹۲ ساعت ۱۳:۵۸
کد مطلب: 297907
همایش نکوداشت غلامعلی حداد عادل با عنوان "تجلیل از مرد تقوا و تدبیر" با همت گروهی از رسانه های اصولگرا، تشکل های صنفی و مردم نهاد برگزار می شود.
همایش تجلیل از "مرد تقوا و تدبیر" برگزار می‌شود
به گزارش جهان به نقل از مهر، همایش نکوداشت دکتر غلامعلی حداد عادل با عنوان "تجلیل از مرد تقوا و تدبیر" با همت گروهی از رسانه های اصولگرا، تشکل های صنفی و مردم نهاد، خبرنگاران و روزنامه نگاران و همچنین جمعی از اتحادیه های بزرگ دانشجویی برگزار می شود.

خبرنگاران، روزنامه ها، خبرگزاری های اصولگرا، انجمن صنفی خبرنگاران و روزنامه نگاران سراسر کشور، بسیج رسانه وانجمن روزنامه نگاران مسلمان، به همراه اتحادیه های بزرگ دانشجویی از جمله جامعه اسلامی دانشجویان، انجمن های اسلامی دانشجویان مستقل و بسیج دانشجویی، به پاس سالها حضور اخلاق مدارانه، اصولگرایانه، خردورزانه و همراه با تدبیر دکتر غلامعلی حداد عادل در عرصه سیاسی کشور، مراسم نکوداشتی برگزار می کنند.

در این همایش که با عنوان تجلیل از " مرد تقوا و تدبیر" برگزار خواهد شد، خبرنگاران و روزنامه نگاران، دانشجویان، اساتید و نخبگان و همچنین جمعی از شخصیت های مطرح سیاسی کشور حضور می یابند.

این مراسم از ساعت ۱۰ الی ۱۲ روز شنبه ۲۲ تیر در سالن سوره حوزه هنری برگزار خواهد شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


رضا
Iran, Islamic Republic of
واقعا هیچ ایده ایی از خودتون ندارید این کار م از اصلاح طلبا یاد گرفتید که از عارف تقدیر می کنن