يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 5 May 2024
 
۵
۱
قاب حماسه/

عکس / سردارِ بی مزار در بهشت زهرا(س)

شنبه ۱۵ تير ۱۳۹۲ ساعت ۱۳:۱۱
کد مطلب: 297250
عکس زیر، سردار شهید "حاج احمد متوسلیان" را در بهشت زهرای تهران نشان می دهد. تاریخ عکسبرداری، احتمالا پس از عملیات"الی بیت المقدس" و چند روزی پیش از حرکت به سوی لبنان است
به گزارش جهان نيوز، احمد متوسلیان در تاریخ ۱۵ فروردین ۱۳۳۲ در تهران متولد شد و در تاریخ ۱۴ تیر ماه سال ۱۳۶۱، همگامی که فرماندهی "قوای محمد رسول الله(ص)" را بر عهده داشت، در نزدیکی "بیروت" پایتخت"لبنان" توسط شبهه نظامیان مسیحیِ متحد اسراییل، ربوده شد. امروز سی و یک سال از ربایش آن سردار عزیز می گذرد و هنوز بسیاری مردد هستند که عنوان مقدسِ "شهید" را به نام  او اضافه کنند. گرچه "حاج احمد متوسلیان" مزاری در میان صدها همرزم خود در بهشت زهرای تهران ندارد که زیارتگاه مشتاقانش باشد اما یاد و نام او، در دل های دوستداران و پیروانش جاودانه است.

عکس زیر، سردار شهید "حاج احمد متوسلیان" را در بهشت زهرای تهران نشان می دهد. تاریخ عکسبرداری، احتمالا پس از عملیات"الی بیت المقدس" و چند روزی پیش از حرکت به سوی لبنان است و حاج احمد و همرزمانش برای ادای احترام به یاران شهید خود به زیارت مزارشان آمده اند. در عکس، شهید "حسن زمانی"(نفر دوم از چپ) هم دیده می شود:

نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


حمید رضا فرزاد
Iran, Islamic Republic of
نفر اول سمت راست: سردار جعفر جهروتی..حاج احمد متوسلیان..شهید حسن زمانی..نفر اخر هم زمانیان که مسئولیت تبلیغات تیپ حضرت رسول(ص) در عملیات فتح المبین،بیت المقدس و لبنان را برعهده داشت.