يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 28 Apr 2024
 
۰

نامه تبلیغی وزارت بهداشت به صداوسيما

شنبه ۱۵ تير ۱۳۹۲ ساعت ۰۳:۰۹
کد مطلب: 297218
معاون وزير بهداشت، درمان و آموزشي پزشكي و رييس سازمان غذا و دارو در نامه اي به ضرغامي رييس سازمان صدا و سميا خواستار توقف تبلیغات محصولات آرايشي بهداشتي حلزون، نيوتودي و تن تاك به دليل نداشتن مستندات و مجوز توليد شد.
به گزارش جهان به نقل از از سازمان غذا دارو، در نامه عباس حاجي آخوندي به رييس سازمان صدا و سيما آمده است: با عنايت به راي كميته فني قانوني مواد خوراكي، آشاميدني، آرايشي و بهداشتي در تاريخ نهم تيرماه جاري در مورد محصولات شركت سپيده ماهان با نام تجاري حلزون و نيوتودي مبني بر لزوم توقف توليد و عرضه محصول به دليل نبود مستندات توليد، خواهشمند است دستور فرمائيد تبليغات محصولات ياد شده متوقف شود.

در ادامه اين نامه آمده است: همچنين در خصوص ساير محصولات عرضه شده توسط شركت سپيده ماهان با نام هاي تجاري مختلف از جمله تن تاك نيز شايان ذكر است كه اين محصولات مجوز توليد يا واردات از اداره كل تجهيزات پزشكي اين سازمان را ندارند بنابراين خواهشمند است نسبت به توقف تبليغات اين محصولات دستور دهيد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *