شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۱
۱
مدیرعامل باشگاه استقلال:

رویانیان ۲۰۰ میلیارد تومان را از کجا آورده؟

استقلالی‌ها حکم جلب من را نمی‌گیرند
چهارشنبه ۱۲ تير ۱۳۹۲ ساعت ۱۷:۴۱
کد مطلب: 296828
مدیرعامل باشگاه استقلال با طرح این پرسش که محمد رویانیان ۲۰۰ میلیارد تومان را از کجا برای باشگاه پرسپولیس آورده است؟، گفت: تصور نمی‌کردم ستاره‌های آبی با توجه به مشکلات مالی سال گذشته در استقلال بمانند.
به گزارش جهان به نقل از مهر، علی فتح‌الله‌زاده در پایان مراسم معرفی محصول جدید این باشگاه در جمع خبرنگاران گفت: امیدوارم هواداران استقلال این نوشابه انرژی‌زا را بخرند تا ما هم پولدار شویم. با توجه به قیمتی که این نوشابه دارد، اگر هفته‌ای یک عدد از آن را بخرند، کفایت خواهد کرد. ضمن اینکه براساس قراردادمان درصدی از درآمدهای این نوشابه را دریافت خواهیم کرد.

وی در خصوص آخرین وضعیت نکونام، رحمتی و تیموریان خاطر شان کرد: جلسه بسیاری خوبی با نکونام و رحمتی داشتیم، تقریبا همه چیز تمام شد و امشب هم نکونام و هم رحمتی قرارداد امضا می‌‎کنند. تیموریان هم تا فردا در خصوص پیشنهاد تیم خارجی بررسی‌های لازم را انجام می‌دهد و اگر به خارج نرفت با ما قرارداد امضا می‌کند. همچنین تلاش می‌کنم پژمان منتظری را متقاعد کنم که تا پایان فصل در کنار ما بماند.

مدیرعامل باشگاه استقلال تاکید کرد: تصور نمی‌کردم ستاره‌های آبی با توجه به مشکلات مالی سال گذشته در استقلال بمانند ولی آنها به ما اعتماد کردند و از همه بازیکنان تشکر می‌کنم.

وی در خصوص برگشت خوردن چک‌هایش عنوان کرد: امسال تنها به بازیکنان چک دادم و مشخص نیست چه زمانی پاس شود. همین امروز نکونام کلی چک با خود به باشگاه آورده بود. همه بچه‌ها با این چک‌ها کار می‌کنند اما آنها با معرفت هستند و حکم جلب مرا نمی‌گیرند.

فتح‌الله‌زاده درباره احتمال پیوستن ساموئل به تیم پرسپولیس اظهار داشت: قبلا هم رویانیان گفته بود ساموئل را می‌خواهند. البته ما منتظر وضعیت آندو هستیم، اگر آندو را بگیریم در حق ساموئل ظلم خواهد شد و او از استقلال خواهد رفت ولی اگر آندو را نگیریم با ساموئل قرارداد می‌بندیم. در هر صورت چک‌های ساموئل را رویانیان می‌دهد و او برای ما بازی می‌کند.

وی در خصوص هجمه جدایی بازیکنان این تیم اینگونه توضیح داد: بارها گفته‌ام صداقت برنده‌ترین سلاح انسان است، این بچه‌ها می‌دانند من پول ندارم ولی بالاخره پول آنها را پرداخت می‌کنم. همین حالا ۹۰ درصد پول فصل قبل بازیکنان پرداخت شده است.

مدیرعامل باشگاه استقلال در این مورد افزود: نکونام همین امروز از ۶۰۰ تا ۷۰۰ میلیون تومان گذشت کرد اما چون با او قرارداد ارزی داشتیم و قیمت دلار بالا رفت، او از این مبلغ گذشت. من به معرفت این جوان غبطه می‌خورم. امسال امیر قلعه‌نویی مثل یک معاون اول همراه ما بود و امیری هم شبانه روز برای تیم تلاش کرد تا این تیم بسته شود.

وی در خصوص آخرین وضعیت جباری نیز اظهار داشت: من لجباز نیستم و جباری مثل پسرم است. ما گفتیم باشگاه اصول دارد و باید آن‌را رعایت کرد. همین مصاحبه اخیر جباری یک حرکت مثبت است. من فصل گذشته با مجتبی درد و دل می‌کردم او باید به جایی برسد که نباید برخی حرف‌ها را بزند.

فتح‌الله‌زاده در واکنش به این اظهار نظر رویانیان که گفته بود به استقلالی‌ها کمک بیشتری صورت گرفته است، عنوان کرد: به استقلال ۵۰۰ میلیون تومان بیشتر پرداخت کردند ولی به پرسپولیس از وزارت ورزش، سوخت و هزار جای دیگر کمک می‌شود. به استقلال ۳ میلیارد کمک کرده‌اند اما تا آنجا که من شنیده‌ام ظرف دو سال برای پرسپولیس ۲۰۰ میلیارد تومان پول آورده‌اند، رویانیان این پول را از کجا آورده است.

وی اضافه کرد: البته برخی مسئولان امکانات و اختیاراتی مثل ستاد سوخت را داشتند که حالا ندارند و آثار آن نمایان خواهد شد. این را هم بگویم با لطف شهردار منطقه ۵ و وزارت نفت کمپ اختصاصی باشگاه را به اینجا رسانده‌ایم و در حال تکمیل آن هستیم.

مدیرعامل باشگاه استقلال درباره خسرو حیدری نیز گفت: خسرو امروز به امیری پیغام داد و گفت فتح‌الله‌زاده ظاهرا مصاحبه کرده و درباره من گفته که از این خسروها در جیب خود زیاد دارم، پس بهتر یکی از همان‌ها را از جیب خود بیرون بیاورد. او بعد از آن تلفنش را خاموش کرده و ظاهرا قهر کرده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
شما برای حیدری ،نکونام،رحمتی،منتظری،جباری چقدر هزینه و از کجا آورده اید؟