دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 6 May 2024
 
۰

یک سازمان قرآنی به نمایشگاه قرآن نمی‌آید

يکشنبه ۹ تير ۱۳۹۲ ساعت ۱۷:۰۸
کد مطلب: 296048
رییس سازمان دارالقرآن الکریم گفت: به دلیل همکاری نکردن مسوولان برگزاری نمایشگاه بین‌المللی قرآن با سازمان دارالقرآن الکریم به عنوان متولی بخش عظیمی از فعالیت‌های قرآنی کشور امسال در نمایشگاه قرآن شرکت نمی‌کنیم.
به‌ گزارش جهان به نقل از ایسنا، با توجه به نزدیک شدن به ماه مبارک رمضان و همچنین برگزاری بیست و دومین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم، مهدی قره‌ شیخلو در مورد چگونگی حضور سازمان دارالقرآن الکریم در نمایشگاه قرآن امسال

گفت: امسال تصمیمی برای حضور در نمایشگاه قرآن نداریم. در طی چند سالی که در نمایشگاه شرکت کردیم با مجموعه سازمان دارالقرآن الکریم آنطور که انتظار می‌رفت همکاری صورت نگرفته است.

وی افزود: سازمان دارالقرآن به عنوان سازمانی که مجوز بیش از ۲ هزار مؤسسه قرآنی را صادر می‌کند، نیاز به فضای فیزیکی مناسب برای ارائه محصولات و فعالیت‌ها دارد یعنی اگر بخواهیم فقط فعالیت دفتر نظارت بر چاپ و نشر قرآن را در نمایشگاه عرضه کنیم حداقل یک فضای ۲۰۰ متری را می‌طلبد اما متأسفانه هر ساله یک فضای ۴۰ تا ۵۰ متری و آن هم بدترین جا را در اختیار ما می‌گذارند، به همین دلیل تا الان قصدی برای شرکت در نمایشگاه قرآن نداریم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *