چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 1 May 2024
 
۱

گران‌ ترین تصادف دنیا+تصاویر

چهارشنبه ۲۲ خرداد ۱۳۹۲ ساعت ۱۶:۴۹
کد مطلب: 292314
تصور كنید یك سوناتا یا یك آزرا تصادف كند. صحنه‌ای دردناك هم برای صاحب آن هم برای خودرودوستان. اما اگر تصادف 14 خودرو شامل فراری، مرسدس‌بنز و لامبورگینی باشد آن وقت حكایت چیست؟ همین شده كه گران‌ترین تصادف خودرویی دنیا را رقم زده است.
به گزارش جهان به نقل از بازار خبر: ساعت 10.15 صبح. جایی در اتوبان شیمونوسكی ژاپن. كلكسیونی از لوكس‌ترین و اسپرت‌ترین خودروهای دنیا. یك نمایشگاه اتومبیل متحرك. ناگهان همه‌چیز به هم می‌ریزد. 14 خودرو از كم‌یاب‌ترین محصولات دنیا به طرزی دلخراش با یكدیگر برخورد می‌كنند.
این تصادف 8 فراری، 3 مرسدس‌بنز، 1 لامبورگینی، 1 نیسان و 1 تویوتا را به كام خود كشید.
 
پلیس بعد از حادثه اعلام كرد كه به احتمال زیاد شروع ماجرا با از دست دادن كنترل یكی از راننده‌ها بوده است. هر راننده نیز برای جلوگیری از برخورد با خودروی دیگر مجبور به انحراف مسیر می‌شود و در انتها آنچه نباید رخ دهد، رخ می‌دهد.
 
با توجه به اینكه همه خودروها اسپرت و با قدرت موتور بالایی بودند، طبیعتاً برخوردها نیز بیش از پیش خسارت‌آور خواهد بود.
 

در بین فراری‌ها می‌تواند به مدل‌های مشهوری چون F430 اسكودریا، F360 مودنا و F335 اشاره كرد. یك دستگاه لامبورگینی زیبای Diablo نیز منهدم شد. نیسان مسابقه‌ای GT-R نیز در این حادثه به كلی خراب شد. مرسدس‌بنز CL600 و تویوتای Prius فوق نیز خودروهایی بودند كه به صورت عادی از صحنه عبور می‌كردند.
 


بعدها اعلام شد كه یكی از راننده‌های فراری فردی 60 ساله بوده كه از ناراحتی قلبی رنج می‌برده است.
كارشناسان میزان خسارت این تصادف را 3 میلیون دلار اعلام كردند.

نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *