شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۱
۵

حمایت‌‍‌ بی‌بی‌سی‌ از روحانی +فیلم

چهارشنبه ۲۲ خرداد ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:۳۵
کد مطلب: 292220
در برنامه نوبت شما، اکثر قریب به اتفاق مخاطبان از کسانی انتخاب شده بودند که از آقای روحانی حمایت کنند؛ جو کلی برنامه آشکارا در خدمت تبلیغ آقای روحانی بود. سیاستی که در سایر برنامه های بی بی سی نیز دنبال می شود.
حمایت‌‍‌ بی‌بی‌سی‌ از روحانی +فیلم
به گزارش جهان به نقل از رسا، بی بی سی فارسی در حاشیه خبر کناره‌گیری عارف از نامزدی یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: سران اصلاح طلب ترجیح دادند به جای حمایت از عارف که نامزدی تماما اصلاح طلب محسوب می شد، آقای روحانی را مورد تایید خود قرار دهد.

بی بی سی در ادامه به علل این تصمیم اشاره کرد و گفت: اصلاح طلبان بر این عقیده بودند که اگر عارف در انتخابات توفیقی نداشته باشد و یا اینکه در صورت پیروزی نتواند مطالبات را پاسخ دهد، شکستی دیگر برای جبهه اصلاح طلبان خواهد بود. اصلاح طلبان به هیچ عنوان ظرفیت شکست دیگری را ندارند. بنابراین ترجیح دادند نماینده ای را مورد تایید قرار دهند که درجه پایین تری از اصلاح طلبی را داراست تا در صورت شکست، مردم آن را از چشم اصلاح طلبان نبینند.

نکته قابل توجه آن است که بی بی سی فارسی در اقدامی عجیب برنامه یک ساعته ای را صرفا برای حمایت از این کاندیدای مورد تایید اصلاح طلبان اختصاص داده و با چینش شرکت کنندگان و خواندن نظرات آنان، مخاطب را به رأی دادن به این کاندیدا ترغیب کند.

در برنامه نوبت شما، اکثر قریب به اتفاق مخاطبان از کسانی انتخاب شده بودند که نه تنها حرفی از تحریم انتخابات نزنند بلکه از آقای روحانی نیز حمایت کنند.

جو کلی برنامه آشکارا در خدمت تبلیغ روحانی بود. سیاستی که در سایر برنامه های بی بی سی نیز دنبال می شود.

نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


محسن
Iran, Islamic Republic of
کاش به این موضوع نیز پرداخته شود که چرا آقای روحانی بجای شرکت در مراسم سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی(ره) وحضور در سخنرانی رهبر انقلاب به اصفهان رفته ودر مراسم تشییع جنازه آیت الله طاهری شرکت کردند شرکت در تشییع جنازه بد نیست اما این حرکت ایشان چه پیامی می تواند داشته باشد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
محسن
Iran, Islamic Republic of
جالبه هاشمی شده بزرگ اصلاحات ،همون هاشمی که روزگاری مورد تخریب اصلاح طلبان بود و اصلا خاتمی اومد تا دولت هاشمی رو تحویل بگیره و اصلاح کنه.نکنه فرداهم قراره مشایی و احمدی نژاد به بزرگان اصلاحات اضافه بشن.
سید
Iran, Islamic Republic of
مشایی و احمدی نژاد هم اصلاحاتی شدند
Iran, Islamic Republic of
بنویسید روحانی بخوانید عالیجناب رفسنجانی
Norway
واقعا متاسفم یه جای کارمون میلنگه