شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۲
۱

نماز خواندن بازیکن لبنان در زمین چمن

سه شنبه ۲۱ خرداد ۱۳۹۲ ساعت ۲۱:۴۳
کد مطلب: 292148
پس از گل دوم ایران دروازه‌بان تیم ملی کارلوس کی‌روش را در آغوش گرفت.
به گزارش جهان به نقل از تسنیم،  با وجود اینکه در اواسط نیمه اول حدود 65 هزار نفر در ورزشگاه حضور داشتند همچنان به تعداد آنها افزوده شد به‌ طوری که حدود 90 هزار نفر در ورزشگاه آزادی حضور دارند و جالب اینکه همچنان به تعداد آنها افزوده می شود.
 
* پس از گل اول ایران توسط محمدرضا خلعتبری،‌ بازیکنان نیمکت نشین تیم ملی به سمت این بازیکن رفتند و وی را در آغوش گرفتند. فرزاد حاتمی خلعتبری را از جای خود بلند کرد و از هواداران خواست وی را تشویق کنند.
 
* خلعتبری که پس از گل اول روحیه خوبی به دست آورده بود به شدت از سوی تماشاگران تشویق می‌شد.
 
*‌ پس از گل دوم ایران توسط جواد نکونام این بار بازیکنان نیمکت نشین تیم ملی همگی به سمت کارلوس کی‌روش رفتند و به وی تبریک گفتند. سوشا مکانی دروازه‌بان ذخیره تیم ملی، سرمربی پرتغالی کشورمان را در آغوش گرفت.
 
* آرش میراسماعیلی و میرشاد ماجدی در ورزشگاه حضور دارند.
 
*‌علی کریمی که در بین جمعیت حضور دارد پس از پایان بازی در نیمه اول با هجوم تماشاگران روبرو شد تا از وی عکس و امضا بگیرند.
 
*‌ در جایگاه VIP بین حراست ورزشگاه و چندتن از هواداران درگیری بوجود آمد.
 
*‌ پیش از آغاز بازی حدود 50 لیدر قصد ورود به ورزشگاه را داشتند که حراست ورزشگاه مانع ورود آنها به ورزشگاه شد اما با پادرمیانی احمد حسن زاده رئیس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال آنها اجازه ورود به ورزشگاه را پیدا کردند.
 
* پس از گل دوم ایران جو عجیبی در ورزشگاه بوجود آمد و تماشاگران به شدت ایران را تشویق کردند و بارها موج مکزیکی به را‌ه انداختند.
 
* پس از خاتمه نیمه اول کارلوس کی‌روش از سوی تماشاگران به شدت تشویق شد و به ابراز احساسات آنها پاسخ داد.
 
* گرد و غبار زیادی در ورزشگاه به وجود آمد و این موضوع نفس کشیدن را دشوار کرد.
 
* یکی از بازیکنان لبنان در بین دو نیمه در زمین چمن نماز خواند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


United States
باعث تأسفه که یه بازیکن لبنانی وسط زمین نماز میخونه اما گزارشگر تلویزیون ما به خودش اجازه بده که زمان پخش اذان به گزارش افتضاح خودش ادامه بده. چه برسه به بازیکنان