جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 3 May 2024
 
۸
۲
آیا اصلاح طلبان به اجماع می رسند؟

عارف تحت فشار است!

دوشنبه ۲۰ خرداد ۱۳۹۲ ساعت ۱۹:۴۸
کد مطلب: 291929
شنیده ها از شیراز حاکی از آن است که محمدرضا عارف، تنها کاندیدای اصلاح طلب یازدهمین انتخابات ریاست جمهوری بر اثر فشارهای وارده، تا ساعت 19 امروز دوشنبه 20 خرداد فرصت دارد تا از رقابت انتخابات سال92 به نفع حسن روحانی، انصراف بدهد.
عارف تحت فشار است!
به گزارش جهان، پیش از این فشارها بر روی گزینه پیشنهادی اصلاح طلبان برای کناره گیری به سود حسن روحانی بالا گرفته بود که باعث شده بود بارها ستاد انتخاباتی عارف این موضوع را تکذیب و این کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری قسم یاد کند که از صحنه انتخابات کنار نخواهد رفت.

ستاد عارف اعلام کرده است که تنها به نظر سیدمحمد خاتمی توجه خواهد کرد. با این حال به نظر می رسد طیف اصلاح طلبانی که تحت تأثیر جریان کارگزاران قرار دارند، توانسته اند که نظر خود را برای کناره گیری مرد شماره 2 اصلاحات به کرسی بنشاند.

غلامحسین کرباسچی هم ساعتی پیش از شکل گیری این ائتلاف خبر داده بود.
برخی بر این باورند که حسن روحانی، نماینده جریان کارگزاران بوده و نمی توان از او به عنوان یک اصلاح طلب یاد کرد.

محمدرضا عارف در مناظره های سه گانه تلویزیونی، با تمام وجود از جریان اصلاحات و اصلاح طلبی دفاع کرد و باعث شد هواداران و طرفداران این جریان به زنده شدن مجدد جریان اصلاحات امیدوار شوند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


حالا شما طرفدار اصلاحات شدید
یه جوون
که چی ؟ اصلاح طلب پیروز 100% این دورست ، شکست رو بپذیرید و به آینده خوش بین باشید عزیزان