سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 30 Apr 2024
 
۰

هاشمی:همه باید منتخب مردم را یاری دهیم

يکشنبه ۱۹ خرداد ۱۳۹۲ ساعت ۲۳:۳۵
کد مطلب: 291707
رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: باید از هر فردی که با رأی اکثریت مردم انتخاب و در این شرایط مسئولیت سنگین اداره کشور را عهده‌دار می‌شود، حمایت و او را در رفع مشکلات کمک کرد.
به گزارش جهان به نقل از فارس، آیت‌الله اکبر هاشمی رفسنجانی در دیدار امروز اعضای هیئت امنا و مدیران ارشد بنیاد مطالعاتی بین المللی نهج‌البلاغه گفت که مشکلات عدیده کشور در بخش های مختلف که از این دوره به دولت جدید به ارث خواهد رسید.

وی تصریح کرد: در بین کاندیداهای موجود، اشخاصی هستند که در صورت برخورداری از پشتوانه رأی اکثریت مردم، می‌تواند با برنامه‌ریزی صحیح در دو عرصه سیاست داخلی و خارجی و استفاده از نیروهای مجرب و کاربلد از گروه‌های سیاسی مختلف عضو خانواده انقلاب به تدریج گره‌ها را باز و مشکلات را حل کند.

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام اظهار داشت: تجربه نشان داده که اداره کشور به صورت باندی و جناحی، شیوه‌ای موفق و ماندگار برای آینده نیست.

هاشمی رفسنجانی تأکید کرد: استفاده از همه سلایق در اداره کشور بدون تنگ‌نظری‌های متعصبانه باندی و جناحی و تعامل سازنده با دنیای خارج برای ترمیم سیاست خارجی می‌تواند راهگشا باشد.

وی متذکر شد: رفع تدریجی مشکلات سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی کشور، مستلزم به‌کارگیری نیروهای مجرب و با تجربه از همه سلایق فکری کشور و پرهیز از انحصارطلبی و تنگ‌نظری‌های متعصبانه است.

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام با توجه به ضرورت خلق حماسه سیاسی در کشور برای گزینش دولتی مقتدر، گفت: هر فردی که با رأی اکثریت مردم انتخاب شود و بتواند در این شرایط مسئولیت سنگین اداره کشور را بر عهده گیرد، باید از او حمایت و برای رفع مشکلات به وی کمک کرد.

در این دیدار که اعضای هیأت مدیره طرح ملی البرز نیز حضور داشتند، عبدالوحید مروجی مدیر طرح ملی البرز و چند تن از حاضران دیدگاه‌ها و نظرات خود را در مورد مسائل مختلف کشور به‌ویژه مشکلات استان البرز ارائه دادند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *