شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 4 May 2024
 
۰

کشف بزرگ‌ترین محموله قاچاق دارو در کرج

دوشنبه ۱۳ خرداد ۱۳۹۲ ساعت ۱۹:۳۰
کد مطلب: 290712
فرماندار شهرستان کرج از کشف بزرگ ترین محموله قاچاق دارو در این شهرستان خبر داد و عنوان کرد: امروز بزرگ‌ترین محموله قچاق دارو تدر کرج کشف شده است و این در حالی که بیماران ما از کمبود دارو رنج می برند.
به گزارش جهان، مهدی ایران‌نژاد در گفت‌وگو با تسنیم اظهار کرد: امروز باید هوشیارو تدبیر لازم را داشته باشیم، نباید به دشمنان خود فرصت پیشبرد اهداف و نقشه های ضد کشورمان را دهیم.

ایران نژاد با اشاره به اینکه امروزه مسائل اسلامی به یک ارزش تبدیل شده است، افزود: پیش از انقلاب اسلامی، زنان مسلمان حتی حق رعایت حجاب را نداشتند، ماباید قدر این ارزش ها را بدانیم و این را فراموش نکنیم که هرچه امروز داریم از امام خمینی و خون پاک شهدا است.

وی درخصوص خدمت مسئولان به مردم عنوان کرد: ما مسئولان ادعا می‌کنیم خادم مردم هستیم اما گاهی بعضی از این مسئولان رسالت خدمتگزاری خود را فراموش می کنند.

فرماندار شهرستان کرج ادامه داد: استان البرز فاقد بخش ان آی سیو، مخصوص کودکان نارس بود که هفته گذشته در بیمارستان شهید بهشتی این بخش افتتاح شد.
دستگاه های خودپرداز همواره باید تجهیز باشند .

ایران نژاد یکی از معضلات مردم را خرابی یا نبودن پول کافی در دستگاه های خودپرداز دانست و تاکید کرد: این روزها در دستگاه های خودپرداز استان البرز و شهرستان کرج به ویژه در محل های پرتردد مانند جاده چالوس و خیابان قزوین، پول بیشتری موجود باشد.

وی با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری بر رضایت‌مندی مرم از چنین اقداماتی، افزود: بارها  رهبر انقلاب اسلامی بر ایجاد رضایت‌مندی در مردم تاکید کرده‌اند که در مقابل آن می‌توان جنگ نرم دشمن را دید، نقش دشمنان ما امروز در این جامعه به خوبی نمایان است و مسئولین باید با خدمت به مردم، موجب ناکانی دشمنان شوند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *