چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 8 May 2024
 
۰

تجهیز همه اسرائیلی‌ها به ماسک ضدگاز

شنبه ۱۱ خرداد ۱۳۹۲ ساعت ۰۵:۴۲
کد مطلب: 290019
نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در سایه اوضاع ناآرام منطقه و تشدید تنش‌ها در مرزهای شمالی این رژیم، دستور توزیع ماسک‌های ضد گاز و تجهیز همه اسرائیلی‌ها به این ماسک‌ها را صادر کرد.
به گزارش جهان به نقل از فارس، کانال دهم تلویزیون رژیم صهیونیستی گزارش داد که «بنیامین نتانیاهو» به نهاد امنیتی ارتش این رژیم دستور داد تا عملیات توزیع ماسک‌های ضد گاز و تجهیز همه اسرائیلی‌ها به این ماسک‌ها را آغاز کنند.

بر اساس این گزارش به دلیل مشکلات مالی تنها ۴۲ درصد اسرائیلی‌ها به ماسک‌های ضدگاز مجهز شده‌اند.

بر پایه این گزارش نتانیاهو در نشستی با اعضای کمیته عالی مدیریت اقتصاد در شرایط اضطراری گفت: اسرائیل از جمله کشورهایی است که در معرض تهدید قرار دارد و بنابراین باید برای شرایط اضطراری در همه زمینه‌ها آماده بود و باید در زمینه هجومی و دفاعی نیز آمادگی داشته باشیم.

تلویزیون رژیم صهیونیستی همچنین گزارش داد که به منظور اجرای دستورات نتانیاهو دولت باید مبلغی حدود ۱.۳ میلیارد شکل به اضافه ۳۰۰ میلیون شکل برای حفاظت از ماسک‌ها در سال پرداخت نماید که تامین این مبلغ نیز دشوار است و برای حل این مشکل دو راه‌حل وجود دارد: یکی افزایش سهم تامین اجتماعی(بیمه) است که بیشتر اسرائیلی‌ها با آن مخالفت خواهند کرد و گزینه دوم نیز درخواست از اسرائیلی‌ها برای پرداخت مبالغ مالی در مقابل دریافت ماسک است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *