کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

پاسخ زاکانی به بداخلاقی‌های رسانه‌های دولت؛

ریشه بداخلاقی‌ها در انتخابات باید خشکانده شود

8 خرداد 1392 ساعت 16:05

زاکانی در خصوص مسائل مطرح شده مبنی بر دریافت مبالغی از سازمان تبلیغات اسلامی، گفت: طرح اینگونه مسائل ریشه در بداخلاقی دارد که امیدوارم ریشه این بداخلاقی ها در کشور خشکانده شود.


به گزارش جهان به نقل از تسنیم، علیرضا زاکانی مدیرمسئول نشریه پنجره و عضو شورای مرکزی جبهه حماسه‌سازان انقلاب اسلامی در حاشیه مراسم دیدار حدادعادل با اعضای این جبهه در خصوص برخی هجمه‌ها مبنی بر سوء استفاده‌های مالی بین نشریه پنجره و سازمان تبلیغات اسلامی، در جمع خبرنگاران گفت: من قبلا هم درمورد این مسئله صحبت کرده ام. سازمان تبلیغات مانند سایر سازمان‌ها با نشریه پنجره قرارداد خرید دارد.

وی ادامه داد: ما در نشریه پنجره به صورت مشخص و هفتگی برای ارگان‌ها و سازمان‌هایی که سازمان تبلیغات مشخص کرده، نشریه ارسال می‌کنیم و پس از ارسال هم با صدور چک، تسویه حساب انجام می‌شود. این روال عادی است که بین ما و سازمان تبلیغات برقرار بوده و در حال حاضر نیز برقرار است.

مدیر مسئول نشریه پنجره در پاسخ به این سوال که آیا این یک تفاهم‌نامه است گفت: این اصلا تفاهم‌نامه نیست، این یک صورت‌حساب کاری بوده که بین نشریه پنجره و سازمان تبلیغات از گذشته برقرار بوده و الان هم برقرار است و با سایر سازمان‌ها نیز ما اینگونه قراردادها را داریم.

زاکانی گفت: در سال ۹۰ سازمان تبلیغات یک درخواست از ما در نشریه پنجره داشت و آن این بود که ما قرار گذاشتیم مجموعه‌ای از تولیدات مذهبی و اعتقادی را در قالب بسته های تولیدی و پژوهشی به این سازمان ارائه کنیم و این کار نیز به مانند درخواست‌های دیگر سازمان تبلیغات صورت گرفت و قرار شد اگر سازمان تبلیغات از نتیجه کار رضایت داشت، به ازای آن هزینه‌های انجام کار را پرداخت کند که این کار در سال ۹۰ انجام نشد.

وی تاکید کرد: سازمان تبلیغات در سال ۹۰ و در جریان این صورت‌حساب کاری به ما گفت که به علت مشکلات مالی نمی‌تواند این درخواست‌ را اجرا کند و ما نیز پس از آن کاری انجام ندادیم.

مدیرمسئول نشریه پنجره در همین زمینه افزود: مطالبی که در سایت‌ها پخش شده، صورت یک تفاهم‌نامه است که عملی نشده و سازمان تبلیغات هم در حال حاضر از کسانی که این تفاهم‌نامه را منتشر کرده‌اند شکایت کرده است.

زاکانی تاکید کرد: اصل تفاهم‌نامه امری متداول در سازمان تبلیغات است و اگر کسی به این سازمان مراجعه کند، می‌بیند که از این‌گونه تفاهم‌نامه‌ها زیاد است. اما تفاهم‌نامه‌ای که مخصوص نشریه پنجره نوشته شده، عملی نشد و بحث‌های مالی آن نیز کاملا صورتی شفاف دارد و ماحصل آن امروز این شده که سازمان تبلیغات از کسانی که آن را منتشر کرده‌اند، شاکی است.

وی در همین زمینه افزود: اگر شما این سوال را نیز از خاموشی بپرسید، وی به طور کامل در جریان این تفاهم‌نامه قرار دارد.

مدیر مسئول نشریه پنجره تاکید کرد: ما طی بررسی‌هایی که از مکاتبات انجام شده با سازمان تبلیغات در سال ۹۰ انجام دادیم، متوجه شدیم که مابه ازای این نشریات به ما پول داده‌اند و با ما تسویه حساب شده است و اگر جایی هم نشریه بیشتری داده‌ایم طلبکار شده‌ایم.

زاکانی خاطر نشان کرد: به نظر من طرح چنین موضوعاتی از آن دسته بداخلاقی‌هایی است که برخی افراد از بزرگترهایشان به ارث برده‌اند و ما امیدواریم که ریشه بداخلاقی ها در کشور خشک شود.


کد مطلب: 289661

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/analysis/289661/ریشه-بداخلاقی-ها-انتخابات-باید-خشکانده-شود

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com