سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 30 Apr 2024
 
۰

دام فیس‌بوکی منافقین در انتخابات

چهارشنبه ۸ خرداد ۱۳۹۲ ساعت ۰۹:۱۰
کد مطلب: 289529
عوامل گروهک تروریستی منافقین که برای انتخابات ریاست جمهوری۹۲ بشدت فعال شده‌اند، با شگردهای جدید قصد دارند با کاربران اینترنت و شبکه‌های اجتماعی در داخل ایران ارتباط بگیرند. به گزارش مؤسسه راهبردی دیده‌بان، شیوه تخلیه اطلاعاتی منافقین، اخیرا به شکل برگزاری نظرسنجی انجام می‌شود.
به گزارش جهان، بر پایه این خبر شگرد قبلی منافقین که در فیس‌بوک و از طریق دعوت به همکاری به عنوان خبرنگار با پوشش سایت «آژانس ایران خبر» صورت می‌گرفت، با فعالیت دوباره این سایت و از طریق نظرسنجی انتخاباتی پیگیری می‌شود. این نظرسنجی‌ها که با عنوان انتخابات صورت می‌‌گیرد، از ۳ طریق نظرسنجی در فیس‌بوک و شبکه‌های اجتماعی، سایت‌های خبری پوششی منافقین و تماس تلفنی و پیامکی صورت می‌گیرد.

در نظرسنجی‌های تلفنی و پیامکی ابتدا سؤالاتی درباره شرکت یا عدم شرکت در انتخابات مطرح شده و در ادامه درباره نارضایتی از وضع معیشت و اقتصاد، و اعتصاب کارگران سوال می‌شود. بر پایه این خبر در ارتباطات برقرار شده به منظور نظرسنجی، افرادی که قابلیت و ظرفیت فعالیت سیاسی داشته باشند شناسایی شده و در پوشش خبرنگار از آنها دعوت به همکاری می‌شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *