يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 28 Apr 2024
 
۰

سفر احمدی‌نژاد به بوشهر لغو شد

دوشنبه ۶ خرداد ۱۳۹۲ ساعت ۱۸:۵۳
کد مطلب: 289245
هر چند روز قبل گفته شد که محمود احمدی‌نژاد برای افتتاح چند طرح در استان به بوشهر سفر می‌کند ولی این برنامه تغییر کرد و رحیمی به نمایندگی از دولت به بوشهر خواهد آمد.
به گزارش جهان به نقل از مهر، هر چند در ماه‌های پایانی سال گذشته و همچنین در آغاز سال 92 همواره صحبت بر سر سفر هیئت دولت به استان بوشهر بود ولی این برنامه‌ها به زمان دیگری موکول شد و این سفر انجام نشد. گویا آماده نبودن برخی از طرح‌ها برای افتتاح، عامل این تغییر زمانی بوده است.

روز گذشته نیز مقرر شده بود که رئیس جمهور فردا (سه‌شنبه) به بوشهر سفر کرده و برخی از طرح‌ها در استان به بهره‌برداری برسد ولی امروز اعلام شد که این سفر لغو شده و رحیمی معاون اول رئیس جمهور به جای احمدی‌نژاد به بوشهر سفر می‌کند.

استاندار بوشهر ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به سفر رحیمی معاون اول رئیس جمهور به استان بوشهر، اظهار داشت: در این سفر وزیر راه و شهرسازی و همچنین وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی نیز معاون اول رئیس‌جمهور را همراهی می‌کنند.

فریدون حسنوند خاطرنشان ساخت: در این سفر طرح‌هایی چون نیروگاه 500 مگاواتی گناوه، بیمارستان 160 تخت‌خوابی برازجان، پنج‌هزار واحد مسکن مهر، مرکز تخصص قلب بوشهر، مرکز تخصصی پزشکی و دندان‌پزشکی بوشهر و شبکه‌های آبیاری سد رئیس‌علی دلواری به بهره‌برداری می‌رسد.

وی ادامه داد: همچنین ساختمان غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر و ششمین سایت رادار کشور در استان بوشهر از دیگر طرح‌هایی است که با حضور معاون اول رئیس جمهور در استان بوشهر به بهره‌برداری می‌رسد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *